МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
До модулю ІІ «Онтогенез психіки»
1.Природжені форми психіки та поведінки немовлят. 2. Особливості моторного (рухового) розвитку дитини першого року життя. 3. Розвиток пізнавальних процесів у немовлят. 4. Етапи становлення мовлення дитини першого року життя. 5. Значення спілкування з оточуючими людьми для немовляти. 6. Предметні ігри у дітей в період раннього дитинства. 7. Розвиток пізнавальних процесів у дитини в ранньому дитинстві. 8. Розумовий розвиток дошкільника. 9. Розвиток особистості дошкільника. 10. Роль казки у психологічному розвитку дитини. 11. Розвиток уяви дошкільника у грі. 12. Критерії готовності до навчання в школі. 13. Адаптація до навчання в школі. 14. Розвиток самосвідомості молодшого школяра. 15. Сензитивність підліткового та юнацького віку до розвитку загальних та спеціальних здібностей. 16. Підліткова субкультура та прояви почуття дорослості. 17. Особливості прояву акцентуацій характеру підлітка. 18. Формування вольових та ділових якостей особистості підлітка. 19. Умови кризового характеру переходу від дитинства до дорослості. 20. Проблема девіантної поведінки у підлітковому віці. 21. Стосунки підлітків з однолітками та дорослими. Поняття «почуття дорослості». 22. Психологічні основи професійної орієнтації старшокласників. 23. Особливості інтелектуальної діяльності старшокласника. Формування теоретичного мислення і стилю розумової діяльності. 24. Самовизначення та формування світогляду в період ранньої юності. 25. Розвиток особистості в молодості. Становлення індивідуального життєвого стилю. 26.Характеристика професіоналізму людини в період зрілості. 27. Основні складові ментального досвіду особистості дорослої людини. 28. Характеристика основних етапів геронтогенезу. 29. Психологічні концепції геронтогенезу. 30. Основи активного довголіття. Теми рефератів
|
||||||||
|