МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
До модулю ІІІ «Педагогічна психологія»1. Психологічні особливості навчання. 2. Соціально-психологічні фактори, що впливають на процес навчання. 3. Психологічні теорії научіння. 4. Розвивальне навчання по системі В.В. Давидова. 5. Підходи до проблеми розвиваючого навчання у сучасній психології та педагогіці. 6. Програмоване навчання. 7. Проблемне навчання і ділові ігри. 8. Контроль та оцінка в навчанні. 9. Самооцінка школяра та оцінка його батьками. 10. Психолого-педагогічні основи організації навчальної діяльності підлітків та юнаків. 11. Шляхи формування практичного мислення у підлітків та юнаків. 12. Психологічні механізми виховання. 13. Психолого-педагогічні прийоми і методи виховання 14. Інститути виховання. Виховання через засоби масової інформації і культури. 15. Теорії виховання. 16. Формування та зміна соціальних переконань. 17. Психологічні аспекти і самовиховання підлітків і юнаків. 18. Формування самостійності у підлітковому та юнацькому віці. 19. Критерії та показники вихованості. 20. Психологічні особливості виховання з проявами асоціальної поведінки. 21. Структура педагогічних здібностей. 22. Стилі педагогічної діяльності. 23. Педагогічне спілкування. 25. Здібності до педагогічної діяльності. 26. Педагогічні уміння. 26. Індивідуальний стиль діяльності педагога. 27. Мотивація педагогічної діяльності. 28. Особливості психологічної саморегуляції в діяльності педагога. 29. Критерії та показники ефективності діяльності педагогічного колективу. 30. Творчість і особистісний ріст педагога як стимули діяльності.
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
Тестові завдання назначені для допомоги студентам в їх самостійній роботі по курсу «Вікова та педагогічна психологія». Побудовані вони по принципу програмованої перевірки знань з усіх розділів вікової та педагогічної психології, що дозволяє студенту перевірити як він засвоїв навчальний матеріал, які питання потребують уваги. Завдання в тестовій формі можуть бути застосовані для реалізації як навчальної так і контролюючої функції. У завданнях допускається вибір одного із запропонованих варіантів відповідей, але наявність однієї вірної відповіді не означає, що інші варіанти є невірними, вони можуть стосуватися часткового, бути неточними. В якості вірної пропонується відповідь, яка є правильна по суті, найбільш точна із запропонованих, найбільш повна, краще сформульована. Правильні відповіді можуть бути віднайдені в змісті тезаурусів. Тести до модулю І «Теоретичні основи вікової та педагогічної психології»
|
||||||||
|