МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 1 «Вікова та педагогічна психологія, як наука»1. Яке з наведених нижче висловлювань повною мірою розкривають поняття вікової психології? Вікова психологія – це: А) наука про закономірність розвитку психіки дитини і дорослої людини; Б) галузь психологічної науки, що вивчає індивідуальний розвиток людської психіки в онтогенезі та обумовлені віком особливості, тенденції, процеси; В) галузь психологічної про загальні закономірності, вікові та індивідуальні особливості розвитку дітей, підлітків, юнаків і дорослої людини; Г) наука про психічний розвиток і психологічні особливості дітей різного віку. 2. Яке з наведених нижче висловлювань розкривають поняття педагогічної психології? Педагогічна психологія – це: А) галузь психологічної науки, яка вивчає взаємовідносини між учнями, педагогами і учнями; Б) галузь психологічної науки, яка вивчає особливості видів діяльності та взаємовідносин дітей; В) галузь психологічної науки, яка вивчає проблеми навчання і виховання, закономірності засвоєння знань; Г) галузь психологічної науки, яка вивчає особливості етапів психічного розвитку. 3. Предметом вікової психології є: А) психологічні закономірності навчання і виховання дітей різного віку; Б) особливості психічного розвитку людини при переході від одного вікового етапу до іншого; В) особливості етапів психічного розвитку людини; Г) психологічні особливості формування особистості дитини у процесі навчання. 4. Предметом педагогічної психології є: А) факти, механізми, закономірності засвоєння соціокультурного досвіду; Б) вплив навчання і виховання на інтелектуальний і особистісний розвиток; В) психологічні особливості педагогічної діяльності та особистості вчителя; Г)всі відповіді вірні. 5. Прийоми і засоби, за допомогою, яких можливо отримати дані про об’єкт, визначається поняттям: А) експеримент; Б) метод; В) спостереження; Г) опитування. 6. Багаторазове обстеження одних і тих же осіб протягом тривалого часу: А) порівняльний метод; Б) лонгітюдний метод; В) комплексний метод; Г) метод зрізів. 7. Тактика дослідження, при якій залучаються різні піддослідні на різних вікових етапах в один час: А) поперечні зрізи; Б) порівняльний метод; В) повздовжні зрізи; Г) комплексний метод. 8. Цілеспрямована фіксація певних фактів за певним планом, без втручання в перебіг подій це: А) експеримент; Б) бесіда; В) анкетування; Г) спостереження. 9. Активне втручання дослідника в діяльність досліджуваного з метою створення умов для встановлення психологічного факту називається: А) бесіда; Б) контент-аналіз; В) експеримент; Г) аналіз продуктів діяльності. 10. Пряме, або побічне отримання даних про особу шляхом мовленевого спілкування: А) тестування; Б) бесіда; В) інтерв’ю; Г) анкетування. 11. Порівняльний метод відноситься до групи: А) емпіричних методів; Б) організаційних методів; В) методів обробки даних; Г) інтерпретаційних методів. 12. Система завдань, успішність виконання яких дає можливість оцінити рівень розвитку психічних якостей: А) тести; Б) анкета; В) експеримент; Г) опитувальник. 13. Б.Г.Ананьєв відносить лабораторний експеримент до методів дослідження: А) організаційних; Б) емпіричних; В) обробки даних; Г) інтерпретаційних. 14. Стисле, стандартизоване психологічне дослідження, що дає змогу оцінити той чи інший психічний процес, або особистість, це: А) опитування; Б) експеримент; В) тестування; Г) спостереження; 15. Генетичний аналіз відноситься до групи методів дослідження: А) організаційних; Б) емпіричних; В) обробки даних; Г) інтерпретаційних. 16. Зазначається міждисциплінарний зв’язок вікової психології з диференційною психологією, яка вивчає: А) вивчає формування і структуру творчого потенціалу людини; Б) індивідуальні і групові відмінності у психіці людини; В) взаємозв’язок, взаємовпливи соціального і психічного на рівні індивіда і спільноти; Г) вивчає поведінку людини, опосередковану пізнавальними факторами. 17. Наука, яка вивчає сутність навчання і виховання, розробляє теорії і технології навчання і виховання, називається: А) дидактикою. Б) педагогічною психологією; В) соціальною педагогікою; Г) педагогікою. 18. Науковий напрямок, в якому розглядають поведінку, як утворення, опосередковане пізнавальними факторами, називають: А) психологією творчості; Б) когнітивною психологією; В) соціальною психологією; Г) диференційною психологією. 19. Завдання педагогічної психології на сучасному етапі (зазначити зайве): А) виявлення актуальних і потенційних можливостей людини в різні періоди життя; Б) виявлення, визначення психологічних особливостей і закономірностей розвитку в умовах освітнього процесу; В) визначення механізмів і закономірностей засвоєння учнем соціокультурного досвіду; Г) розкриття механізмів і закономірностей інтелектуального і особистісного розвитку учня. 20. Завданнями вікової психології на сучасному етапі є: А) визначення механізмів і закономірностей засвоєння соціокультурного досвіду; Б) нагромадження фактів розвитку пізнавальних процесів, особистісної сфери і систематизація за часовим принципом; В) виявлення та опис закономірностей інтелектуального та особистісного розвитку; Г) визначення зв’язку між інтелектуальним та особистісним розвитком
|
||||||||
|