Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 1 «Вікова та педагогічна психологія, як наука»

1. Яке з наведених нижче висловлювань повною мірою розкривають поняття вікової психології? Вікова психологія – це:

А) наука про закономірність розвитку психіки дитини і дорослої людини;

Б) галузь психологічної науки, що вивчає індивідуальний розвиток людської психіки в онтогенезі та обумовлені віком особливості, тенденції, процеси;

В) галузь психологічної про загальні закономірності, вікові та індивідуальні особливості розвитку дітей, підлітків, юнаків і дорослої людини;

Г) наука про психічний розвиток і психологічні особливості дітей різного віку.

2. Яке з наведених нижче висловлювань розкривають поняття педагогічної психології? Педагогічна психологія – це:

А) галузь психологічної науки, яка вивчає взаємовідносини між учнями, педагогами і учнями;

Б) галузь психологічної науки, яка вивчає особливості видів діяльності та взаємовідносин дітей;

В) галузь психологічної науки, яка вивчає проблеми навчання і виховання, закономірності засвоєння знань;

Г) галузь психологічної науки, яка вивчає особливості етапів психічного розвитку.

3. Предметом вікової психології є:

А) психологічні закономірності навчання і виховання дітей різного віку;

Б) особливості психічного розвитку людини при переході від одного вікового етапу до іншого;

В) особливості етапів психічного розвитку людини;

Г) психологічні особливості формування особистості дитини у процесі навчання.

4. Предметом педагогічної психології є:

А) факти, механізми, закономірності засвоєння соціокультурного досвіду;

Б) вплив навчання і виховання на інтелектуальний і особистісний розвиток;

В) психологічні особливості педагогічної діяльності та особистості вчителя;

Г)всі відповіді вірні.

5. Прийоми і засоби, за допомогою, яких можливо отримати дані про об’єкт, визначається поняттям:

А) експеримент;

Б) метод;

В) спостереження;

Г) опитування.

6. Багаторазове обстеження одних і тих же осіб протягом тривалого часу:

А) порівняльний метод;

Б) лонгітюдний метод;

В) комплексний метод;

Г) метод зрізів.

7. Тактика дослідження, при якій залучаються різні піддослідні на різних вікових етапах в один час:

А) поперечні зрізи;

Б) порівняльний метод;

В) повздовжні зрізи;

Г) комплексний метод.

8. Цілеспрямована фіксація певних фактів за певним планом, без втручання в перебіг подій це:

А) експеримент;

Б) бесіда;

В) анкетування;

Г) спостереження.

9. Активне втручання дослідника в діяльність досліджуваного з метою створення умов для встановлення психологічного факту називається:

А) бесіда;

Б) контент-аналіз;

В) експеримент;

Г) аналіз продуктів діяльності.

10. Пряме, або побічне отримання даних про особу шляхом мовленевого спілкування:

А) тестування;

Б) бесіда;

В) інтерв’ю;

Г) анкетування.

11. Порівняльний метод відноситься до групи:

А) емпіричних методів;

Б) організаційних методів;

В) методів обробки даних;

Г) інтерпретаційних методів.

12. Система завдань, успішність виконання яких дає можливість оцінити рівень розвитку психічних якостей:

А) тести;

Б) анкета;

В) експеримент;

Г) опитувальник.

13. Б.Г.Ананьєв відносить лабораторний експеримент до методів дослідження:

А) організаційних;

Б) емпіричних;

В) обробки даних;

Г) інтерпретаційних.

14. Стисле, стандартизоване психологічне дослідження, що дає змогу оцінити той чи інший психічний процес, або особистість, це:

А) опитування;

Б) експеримент;

В) тестування;

Г) спостереження;

15. Генетичний аналіз відноситься до групи методів дослідження:

А) організаційних;

Б) емпіричних;

В) обробки даних;

Г) інтерпретаційних.

16. Зазначається міждисциплінарний зв’язок вікової психології з диференційною психологією, яка вивчає:

А) вивчає формування і структуру творчого потенціалу людини;

Б) індивідуальні і групові відмінності у психіці людини;

В) взаємозв’язок, взаємовпливи соціального і психічного на рівні індивіда і спільноти;

Г) вивчає поведінку людини, опосередковану пізнавальними факторами.

17. Наука, яка вивчає сутність навчання і виховання, розробляє теорії і технології навчання і виховання, називається:

А) дидактикою.

Б) педагогічною психологією;

В) соціальною педагогікою;

Г) педагогікою.

18. Науковий напрямок, в якому розглядають поведінку, як утворення, опосередковане пізнавальними факторами, називають:

А) психологією творчості;

Б) когнітивною психологією;

В) соціальною психологією;

Г) диференційною психологією.

19. Завдання педагогічної психології на сучасному етапі (зазначити зайве):

А) виявлення актуальних і потенційних можливостей людини в різні періоди життя;

Б) виявлення, визначення психологічних особливостей і закономірностей розвитку в умовах освітнього процесу;

В) визначення механізмів і закономірностей засвоєння учнем соціокультурного досвіду;

Г) розкриття механізмів і закономірностей інтелектуального і особистісного розвитку учня.

20. Завданнями вікової психології на сучасному етапі є:

А) визначення механізмів і закономірностей засвоєння соціокультурного досвіду;

Б) нагромадження фактів розвитку пізнавальних процесів, особистісної сфери і систематизація за часовим принципом;

В) виявлення та опис закономірностей інтелектуального та особистісного розвитку;

Г) визначення зв’язку між інтелектуальним та особистісним розвитком




Переглядів: 1598

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
До модулю ІІІ «Педагогічна психологія» | Тема 2: Історія науки, психологічні теорії розвитку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.073 сек.