МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 1 «Вікова та педагогічна психологія, як наука»1. Яке з наведених нижче висловлювань повною мірою розкривають поняття вікової психології? Вікова психологія – це: А) наука про закономірність розвитку психіки дитини і дорослої людини; Б) галузь психологічної науки, що вивчає індивідуальний розвиток людської психіки в онтогенезі та обумовлені віком особливості, тенденції, процеси; В) галузь психологічної про загальні закономірності, вікові та індивідуальні особливості розвитку дітей, підлітків, юнаків і дорослої людини; Г) наука про психічний розвиток і психологічні особливості дітей різного віку. 2. Яке з наведених нижче висловлювань розкривають поняття педагогічної психології? Педагогічна психологія – це: А) галузь психологічної науки, яка вивчає взаємовідносини між учнями, педагогами і учнями; Б) галузь психологічної науки, яка вивчає особливості видів діяльності та взаємовідносин дітей; В) галузь психологічної науки, яка вивчає проблеми навчання і виховання, закономірності засвоєння знань; Г) галузь психологічної науки, яка вивчає особливості етапів психічного розвитку. 3. Предметом вікової психології є: А) психологічні закономірності навчання і виховання дітей різного віку; Б) особливості психічного розвитку людини при переході від одного вікового етапу до іншого; В) особливості етапів психічного розвитку людини; Г) психологічні особливості формування особистості дитини у процесі навчання. 4. Предметом педагогічної психології є: А) факти, механізми, закономірності засвоєння соціокультурного досвіду; Б) вплив навчання і виховання на інтелектуальний і особистісний розвиток; В) психологічні особливості педагогічної діяльності та особистості вчителя; Г)всі відповіді вірні. 5. Прийоми і засоби, за допомогою, яких можливо отримати дані про об’єкт, визначається поняттям: А) експеримент; Б) метод; В) спостереження; Г) опитування. 6. Багаторазове обстеження одних і тих же осіб протягом тривалого часу: А) порівняльний метод; Б) лонгітюдний метод; В) комплексний метод; Г) метод зрізів. 7. Тактика дослідження, при якій залучаються різні піддослідні на різних вікових етапах в один час: А) поперечні зрізи; Б) порівняльний метод; В) повздовжні зрізи; Г) комплексний метод. 8. Цілеспрямована фіксація певних фактів за певним планом, без втручання в перебіг подій це: А) експеримент; Б) бесіда; В) анкетування; Г) спостереження. 9. Активне втручання дослідника в діяльність досліджуваного з метою створення умов для встановлення психологічного факту називається: А) бесіда; Б) контент-аналіз; В) експеримент; Г) аналіз продуктів діяльності. 10. Пряме, або побічне отримання даних про особу шляхом мовленевого спілкування: А) тестування; Б) бесіда; В) інтерв’ю; Г) анкетування. 11. Порівняльний метод відноситься до групи: А) емпіричних методів; Б) організаційних методів; В) методів обробки даних; Г) інтерпретаційних методів. 12. Система завдань, успішність виконання яких дає можливість оцінити рівень розвитку психічних якостей: А) тести; Б) анкета; В) експеримент; Г) опитувальник. 13. Б.Г.Ананьєв відносить лабораторний експеримент до методів дослідження: А) організаційних; Б) емпіричних; В) обробки даних; Г) інтерпретаційних. 14. Стисле, стандартизоване психологічне дослідження, що дає змогу оцінити той чи інший психічний процес, або особистість, це: А) опитування; Б) експеримент; В) тестування; Г) спостереження; 15. Генетичний аналіз відноситься до групи методів дослідження: А) організаційних; Б) емпіричних; В) обробки даних; Г) інтерпретаційних. 16. Зазначається міждисциплінарний зв’язок вікової психології з диференційною психологією, яка вивчає: А) вивчає формування і структуру творчого потенціалу людини; Б) індивідуальні і групові відмінності у психіці людини; В) взаємозв’язок, взаємовпливи соціального і психічного на рівні індивіда і спільноти; Г) вивчає поведінку людини, опосередковану пізнавальними факторами. 17. Наука, яка вивчає сутність навчання і виховання, розробляє теорії і технології навчання і виховання, називається: А) дидактикою. Б) педагогічною психологією; В) соціальною педагогікою; Г) педагогікою. 18. Науковий напрямок, в якому розглядають поведінку, як утворення, опосередковане пізнавальними факторами, називають: А) психологією творчості; Б) когнітивною психологією; В) соціальною психологією; Г) диференційною психологією. 19. Завдання педагогічної психології на сучасному етапі (зазначити зайве): А) виявлення актуальних і потенційних можливостей людини в різні періоди життя; Б) виявлення, визначення психологічних особливостей і закономірностей розвитку в умовах освітнього процесу; В) визначення механізмів і закономірностей засвоєння учнем соціокультурного досвіду; Г) розкриття механізмів і закономірностей інтелектуального і особистісного розвитку учня. 20. Завданнями вікової психології на сучасному етапі є: А) визначення механізмів і закономірностей засвоєння соціокультурного досвіду; Б) нагромадження фактів розвитку пізнавальних процесів, особистісної сфери і систематизація за часовим принципом; В) виявлення та опис закономірностей інтелектуального та особистісного розвитку; Г) визначення зв’язку між інтелектуальним та особистісним розвитком
|
||||||||
|