МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 2: Історія науки, психологічні теорії розвитку1. Хто автор слів «Перш ніж виховувати людину у всіх відношеннях, потрібно пізнати її у всіх відношеннях»: А) П.П. Блонський; Б) К.Д. Ушинський; В) О.Ф. Лазурський; Г) Д.Б. Ельконін 2. Розглядав вікову психологію, як галузь педології вчений: А) О.М. Леонтьєв; Б) Л.С. Виготський; В) П.П. Блонський; Г) С.Л. Рубін штейн 3. Педологія, включала до предмету вивчення: А) особливості навчання та виховання дітей різного віку; Б) закономірності вікового розвитку; В)контроль за розвитком школяра з використанням тестових методів; Г) систему виховних методів школярів. 4. Запровадив метод дослідження психічних особливостей школярів у формі «природного експерименту»: А) О.М. Леонтьєв; Б) Л.С. Виготський; В) О.Ф. Лазурський; Г) Д.Б. Ельконін. 5. Згідно до культурно-історичної концепції, вищі психічні функції проявляються: А) спочатку як колективна діяльність, другий раз, як індивідуальна діяльність, інтрапсихічна функція; Б) спочатку, як внутрішній спосіб мислення, другий раз, як колективна діяльність; В) в довільності пізнавальних процесів: пам’яті, мислення, уяви; Г) в колективній, соціальній діяльності. 6. Вищі психічні функції – це функції: А) що виникають у представників класу приматів; Б) психічні особливості, що характерні для найбільш особистісно розвинених людей; В) соціально обумовлені, опосередковані знаком, довільні, усвідомлені та існуючі в системі інших психічних функцій процеси; Г) пов’язані з розвитком мовлення. 7. Положення про єдність свідомості і діяльності запропонував: А) Л.С. Виготський Б) П.П. Блонський; В) С.Л. Рубін штейн; Г) Г.А. Ковальов. 8. Автор теорії рекапітуляції, згідно до якої дитина повторює основні етапи еволюційного розвитку є: А) Дж. Брунер; Б) Г.-С. Холл; В) К. Бюлер; Г) З.Фрейд. 9. Представники якого напрямку надавали перевагу провідного впливу середовища на розвиток дитини: А) біологізаторського; Б) біхевіористського; В) соціалогізаторського; Г) гуманістичного. 10 Представники якого психологічного напрямку пропагували принцип само актуалізації особистості: А) когнітивного; Б) біхевіористського; В) гуманістичного; Г) психоаналітичного. 11 Як зазначають представники гуманістичного напрямку, психічний розвиток є: А) результат впливу соціального середовища; Б) результат власного вибору, зробленого людиною; В) результат соціального впливу на формування особистості; Г) результат взаємодії внутрішніх задатків із зовнішніми умовами життя. 12 На думку З. Фрейда особистість долає у своєму розвитку стадії: А) психосоціальні; Б) інтелектуальні; В) психосексуальні; Г) психоемоційні. 13 Згідно до епігенетичного принципу особистість розвивається: А) стихійно; Б) поетапно; В) закономірно; Г) не послідовно. 14 Сутність психосоціального розвитку в підлітковому віці є здобуття: А) ідентичності; Б) дифузії ідентичності; В) працьовитості; Г) інтимності, близькості до людей. 15 Автором теорії, що склалася на основі загальнобіологічного розуміння процесу розвитку як взаємозв’язку асиміляції і акомодації є: А) Д.Б. Ельконін; Б) Ж. Піаже; В) Дж. Брунер; Г) А. Валлон. 16. Здобутком якої стадії інтелектуального розвитку є здібність формувати мисленеві образи відсутніх об’єктів: А) сенсомоторної стадії; Б) стадії конкретних операцій; В) доопераціональної стадії; Г) стадії формальних операцій. 17 На якій стадії інтелектуального розвитку характерним є егоцентризм дитячого мислення: А) сенсомоторної стадії; Б) стадії конкретних операцій; В) доопераціональної стадії; Г) стадії формальних операцій. 18 На якій стадії, мислення стає логічним, абстрактним, проявляється адаптація до навколишніх подій: А) сенсомоторної стадії; Б) стадії конкретних операцій; В) доопераціональної стадії; Г) стадії формальних операцій. 19. Представники якого напрямку психологічної науки надають увагу значущості знань, інформованості в розвитку людини: А) біхевіористського напрямку; Б) гештальтпсихологічного; В) когнітивної психології; Г) гуманістичної психології. 20. Представники якого напрямку психологічної науки вважали, що психіка містить всі необхідні структури, яким не потрібно навчати: А) біхевіористського напрямку; Б) гештальтпсихологічного; В) когнітивної психології; Г) гуманістичної психології.
|
||||||||
|