Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2: Історія науки, психологічні теорії розвитку

1. Хто автор слів «Перш ніж виховувати людину у всіх відношеннях, потрібно пізнати її у всіх відношеннях»:

А) П.П. Блонський;

Б) К.Д. Ушинський;

В) О.Ф. Лазурський;

Г) Д.Б. Ельконін

2. Розглядав вікову психологію, як галузь педології вчений:

А) О.М. Леонтьєв;

Б) Л.С. Виготський;

В) П.П. Блонський;

Г) С.Л. Рубін штейн

3. Педологія, включала до предмету вивчення:

А) особливості навчання та виховання дітей різного віку;

Б) закономірності вікового розвитку;

В)контроль за розвитком школяра з використанням тестових методів;

Г) систему виховних методів школярів.

4. Запровадив метод дослідження психічних особливостей школярів у формі «природного експерименту»:

А) О.М. Леонтьєв;

Б) Л.С. Виготський;

В) О.Ф. Лазурський;

Г) Д.Б. Ельконін.

5. Згідно до культурно-історичної концепції, вищі психічні функції проявляються:

А) спочатку як колективна діяльність, другий раз, як індивідуальна діяльність, інтрапсихічна функція;

Б) спочатку, як внутрішній спосіб мислення, другий раз, як колективна діяльність;

В) в довільності пізнавальних процесів: пам’яті, мислення, уяви;

Г) в колективній, соціальній діяльності.

6. Вищі психічні функції – це функції:

А) що виникають у представників класу приматів;

Б) психічні особливості, що характерні для найбільш особистісно розвинених людей;

В) соціально обумовлені, опосередковані знаком, довільні, усвідомлені та існуючі в системі інших психічних функцій процеси;

Г) пов’язані з розвитком мовлення.

7. Положення про єдність свідомості і діяльності запропонував:

А) Л.С. Виготський

Б) П.П. Блонський;

В) С.Л. Рубін штейн;

Г) Г.А. Ковальов.

8. Автор теорії рекапітуляції, згідно до якої дитина повторює основні етапи еволюційного розвитку є:

А) Дж. Брунер;

Б) Г.-С. Холл;

В) К. Бюлер;

Г) З.Фрейд.

9. Представники якого напрямку надавали перевагу провідного впливу середовища на розвиток дитини:

А) біологізаторського;

Б) біхевіористського;

В) соціалогізаторського;

Г) гуманістичного.

10 Представники якого психологічного напрямку пропагували принцип само актуалізації особистості:

А) когнітивного;

Б) біхевіористського;

В) гуманістичного;

Г) психоаналітичного.

11 Як зазначають представники гуманістичного напрямку, психічний розвиток є:

А) результат впливу соціального середовища;

Б) результат власного вибору, зробленого людиною;

В) результат соціального впливу на формування особистості;

Г) результат взаємодії внутрішніх задатків із зовнішніми умовами життя.

12 На думку З. Фрейда особистість долає у своєму розвитку стадії:

А) психосоціальні;

Б) інтелектуальні;

В) психосексуальні;

Г) психоемоційні.

13 Згідно до епігенетичного принципу особистість розвивається:

А) стихійно;

Б) поетапно;

В) закономірно;

Г) не послідовно.

14 Сутність психосоціального розвитку в підлітковому віці є здобуття:

А) ідентичності;

Б) дифузії ідентичності;

В) працьовитості;

Г) інтимності, близькості до людей.

15 Автором теорії, що склалася на основі загальнобіологічного розуміння процесу розвитку як взаємозв’язку асиміляції і акомодації є:

А) Д.Б. Ельконін;

Б) Ж. Піаже;

В) Дж. Брунер;

Г) А. Валлон.

16. Здобутком якої стадії інтелектуального розвитку є здібність формувати мисленеві образи відсутніх об’єктів:

А) сенсомоторної стадії;

Б) стадії конкретних операцій;

В) доопераціональної стадії;

Г) стадії формальних операцій.

17 На якій стадії інтелектуального розвитку характерним є егоцентризм дитячого мислення:

А) сенсомоторної стадії;

Б) стадії конкретних операцій;

В) доопераціональної стадії;

Г) стадії формальних операцій.

18 На якій стадії, мислення стає логічним, абстрактним, проявляється адаптація до навколишніх подій:

А) сенсомоторної стадії;

Б) стадії конкретних операцій;

В) доопераціональної стадії;

Г) стадії формальних операцій.

19. Представники якого напрямку психологічної науки надають увагу значущості знань, інформованості в розвитку людини:

А) біхевіористського напрямку;

Б) гештальтпсихологічного;

В) когнітивної психології;

Г) гуманістичної психології.

20. Представники якого напрямку психологічної науки вважали, що психіка містить всі необхідні структури, яким не потрібно навчати:

А) біхевіористського напрямку;

Б) гештальтпсихологічного;

В) когнітивної психології;

Г) гуманістичної психології.




Переглядів: 565

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1 «Вікова та педагогічна психологія, як наука» | Тема 3. «Проблеми психічного розвитку»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.