МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 4 «Психічний розвиток дитини до школи»1. Криза новонародженості характеризується: А) фізіологічною втратою ваги; Б) соціальною адаптацією дитини до оточення; В) фізіологічним пристосуванням до змінних умов середовища; Г) безумовнорефлекторною діяльністю. 2. «Комплексом пожвавлення» називають: А) реакцію, коли дитина фіксує предмет очима; Б) реакцію, коли дитина тягнеться до джерела їжі; В) позитивну емоційну і рухову реакцію дитини на дорослого; Г) емоційну реакцію на оточуючі предмети. 3. Провідним видом діяльності в період немовляти є: А) емоційне спілкування з дорослими; Б) ігрова діяльність; В) предметно-маніпулятивна діяльність; Г) сюжетно-рольова гра. 4. Який вид пам’яті добре розвинений у немовлят: А) образна; Б) механічна; В) словесно-логічна; Г) асоціативна; 5. Криза першого року пов’язана з: А) освоєнням мовної дії та оволодінням ходьбою; Б) розвитком самосвідомості та системи «Я»; В) прагненням до самостійності; Г) здібністю самостійно переміщуватися та досліджувати простір. 6. Провідна діяльність в період раннього дитинства: А) сюжетно-рольова гра; Б) предметно-маніпулятивна гра; В) безпосереднє емоційне спілкування; Г) спілкування з однолітками. 7. Дії з предметами у період раннього дитинства обумовлені: А) маніпулюванням з предметами; Б) пізнанням функціонального призначення предметів; В) пізнанням структури предметів; Г) використанням предметів, як знаряддя праці. 8. У ігровій діяльності розвивається здатність заміняти реальні предмети уявними, що свідчить про розвиток у дитини: А) творчої уяви; Б) символічної дії; В) образного мислення; Г) предметно-маніпулятивної дії. 9. Мислення дітей раннього віку переважно є: А) образним; Б) словесним; В) наочно-дієвим; Г) наочно-дієвим і образним. 10. Новоутвореннями раннього віку є: А) маніпуляція з предметами; Б) засвоєння моральних норм і правил; В) формування системи «Я». Г) формування соціального «Я»; 11. Сенситивний період оволодіння мовленням припадає на: А) період немовляти; Б) раннє дитинство; В) дошкільний період; Г) молодший шкільний вік. 12. Криза 3 років зумовлена: А) прагненням до самостійності: Б) становленням самосвідомості; В) оволодінням мовною дією; Г) суперечністю в системі соціальних ставлень. 13. Провідною діяльністю дошкільного віку є: А) навчальна діяльність; Б) сюжетно-рольова гра; В) предметна гра; Г) спілкування з ровесниками. 14. Ігрова діяльність дошкільника – це: А) відпочинок; Б) прояв надлишку сил; В) підготовка дитини до майбутнього життя; Г) відтворення і засвоєння суспільного досвіду в умовних ситуаціях. 15. Мислення дошкільника переважно є: А) наочно-дійове; Б)наочно-образне; В) словесно-логічне; Г) наочно-дійове і наочно-образне. 16. Ж.Піаже характеризуючи стиль мисленевої діяльності дошкільника виокремлював таку особливість, як: А) конкретність; Б) егоцентризм; В) логічність; Г) символізм. 17. Особливістю сенсорного розвитку дошкільника є застосування: А) результатів особистого сенсорного досвіду; Б) загальноприйнятих сенсорних еталонів; В) здібностей до аналітико-синтетичної діяльності; Г) моделювання сприйнятих об’єктів. 18. Психологічним новоутворенням дошкільного періоду є: А) мовне спілкування; Б) акт орієнтації в предметах; В) підпорядкування мотивів; Г) формування соціального «Я». 19. Які особистісні риси формуються у дитини в період раннього дитинства при успішному вирішенні вікової кризи (по Е. Еріксону): А) допитливість і активність; Б) базова довіра; В) самостійність, впевненість; Г) працьовитість. 20. Криза семи років зумовлена: А) адаптацією до навчання в школі; Б)здобуттям соціального «Я»; В) втратою безпосередності поведінки; Г) формуванням нового образу фізичного «Я».
|
||||||||
|