Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 4 «Психічний розвиток дитини до школи»

1. Криза новонародженості характеризується:

А) фізіологічною втратою ваги;

Б) соціальною адаптацією дитини до оточення;

В) фізіологічним пристосуванням до змінних умов середовища;

Г) безумовнорефлекторною діяльністю.

2. «Комплексом пожвавлення» називають:

А) реакцію, коли дитина фіксує предмет очима;

Б) реакцію, коли дитина тягнеться до джерела їжі;

В) позитивну емоційну і рухову реакцію дитини на дорослого;

Г) емоційну реакцію на оточуючі предмети.

3. Провідним видом діяльності в період немовляти є:

А) емоційне спілкування з дорослими;

Б) ігрова діяльність;

В) предметно-маніпулятивна діяльність;

Г) сюжетно-рольова гра.

4. Який вид пам’яті добре розвинений у немовлят:

А) образна;

Б) механічна;

В) словесно-логічна;

Г) асоціативна;

5. Криза першого року пов’язана з:

А) освоєнням мовної дії та оволодінням ходьбою;

Б) розвитком самосвідомості та системи «Я»;

В) прагненням до самостійності;

Г) здібністю самостійно переміщуватися та досліджувати простір.

6. Провідна діяльність в період раннього дитинства:

А) сюжетно-рольова гра;

Б) предметно-маніпулятивна гра;

В) безпосереднє емоційне спілкування;

Г) спілкування з однолітками.

7. Дії з предметами у період раннього дитинства обумовлені:

А) маніпулюванням з предметами;

Б) пізнанням функціонального призначення предметів;

В) пізнанням структури предметів;

Г) використанням предметів, як знаряддя праці.

8. У ігровій діяльності розвивається здатність заміняти реальні предмети уявними, що свідчить про розвиток у дитини:

А) творчої уяви;

Б) символічної дії;

В) образного мислення;

Г) предметно-маніпулятивної дії.

9. Мислення дітей раннього віку переважно є:

А) образним;

Б) словесним;

В) наочно-дієвим;

Г) наочно-дієвим і образним.

10. Новоутвореннями раннього віку є:

А) маніпуляція з предметами;

Б) засвоєння моральних норм і правил;

В) формування системи «Я».

Г) формування соціального «Я»;

11. Сенситивний період оволодіння мовленням припадає на:

А) період немовляти;

Б) раннє дитинство;

В) дошкільний період;

Г) молодший шкільний вік.

12. Криза 3 років зумовлена:

А) прагненням до самостійності:

Б) становленням самосвідомості;

В) оволодінням мовною дією;

Г) суперечністю в системі соціальних ставлень.

13. Провідною діяльністю дошкільного віку є:

А) навчальна діяльність;

Б) сюжетно-рольова гра;

В) предметна гра;

Г) спілкування з ровесниками.

14. Ігрова діяльність дошкільника – це:

А) відпочинок;

Б) прояв надлишку сил;

В) підготовка дитини до майбутнього життя;

Г) відтворення і засвоєння суспільного досвіду в умовних ситуаціях.

15. Мислення дошкільника переважно є:

А) наочно-дійове;

Б)наочно-образне;

В) словесно-логічне;

Г) наочно-дійове і наочно-образне.

16. Ж.Піаже характеризуючи стиль мисленевої діяльності дошкільника виокремлював таку особливість, як:

А) конкретність;

Б) егоцентризм;

В) логічність;

Г) символізм.

17. Особливістю сенсорного розвитку дошкільника є застосування:

А) результатів особистого сенсорного досвіду;

Б) загальноприйнятих сенсорних еталонів;

В) здібностей до аналітико-синтетичної діяльності;

Г) моделювання сприйнятих об’єктів.

18. Психологічним новоутворенням дошкільного періоду є:

А) мовне спілкування;

Б) акт орієнтації в предметах;

В) підпорядкування мотивів;

Г) формування соціального «Я».

19. Які особистісні риси формуються у дитини в період раннього дитинства при успішному вирішенні вікової кризи (по Е. Еріксону):

А) допитливість і активність;

Б) базова довіра;

В) самостійність, впевненість;

Г) працьовитість.

20. Криза семи років зумовлена:

А) адаптацією до навчання в школі;

Б)здобуттям соціального «Я»;

В) втратою безпосередності поведінки;

Г) формуванням нового образу фізичного «Я».

 




Переглядів: 829

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Тема 5 «Психологія школяра»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.