МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 5 «Психологія школяра»
1. Навчання стає провідним видом діяльності для: А) дошкільного віку; Б) молодшого шкільного віку; В) підліткового віку; Г) старшокласників. 2. У молодшому шкільному віці провідним видом діяльності є: А) ігрова діяльність; Б) спілкування з ровесниками; В) навчальна діяльність; Г) предметно-маніпулятивна діяльність. 3. Показником психологічної готовності дитини до школи є: А) наявність певного запасу знань, умінь, навичок; Б) довільність поведінки; В) бажання бути школярем; Г) всі відповіді вірні. 4. Новоутворенням молодшого шкільного віку є: А) наочно-образне мислення; Б) рефлексія; В) довільна увага; Г) внутрішній план дій. 5. У поведінці молодший школяр орієнтується частіш на моральні судження та оцінку дій: А) батьками; Б) вчителем; В) однолітками; Г) дорослими. 6. Норму емоційного життя молодших школярів складають: А) тривожність; Б) імпульсивність; В) невпевненість; Г)життєрадісність. 7. Центральним новоутворенням підліткового віку є: А) почуття дорослості; Б) адекватна самооцінка; В) професійне самовизначення; Г) формування світогляду. 8. Основна суперечність підліткового віку є: А) між тим, що дитина може зробити і тим, якою вона є; Б) дисгармонія статевого, загальноорганічного і соціального дозрівання; В) між теперішнім і бажаним майбутнім підлітка; Г) між активним прагненням до самоствердження при відсутності реальних можливостей. 9. Провідним видом діяльності підліткового віку є: А) навчальна діяльність; Б) інтимно-особистісне спілкування з однолітками; В) трудова діяльність; Г) рольова гра. 10. Реально існуюча чи умовна група, погляди і норми поведінки якої є взірцем для окремої особистості: А) неформальна група; Б) формальна група; В) умовна група; Г) референтна група. 11. Найбільший процент учнів у яких проявляється «шкільна дезадаптація» відноситься до віку: А) молодшого шкільного; Б) молодшого підліткового; В) старшого шкільного віку; Г) старшого підліткового. 12. Світогляд і професійні інтереси є основними новоутвореннями вікового періоду: А) ранньої дорослості; Б) підліткового; В) молодшого шкільного; Г) юності. 13. Для підліткового віку характерним є розвиток мислення: А) самостійного; Б) образного; В) понятійного; Г) системного. 14. Ефективність функціонування пам’яті підлітків відбувається за рахунок: А) узагальнення сприйнятих об’єктів; Б) механічного запам’ятання; В) логічного осмислення; Г) зосередженості уваги. 15. Провідна діяльність в період раннього юнацького віку: А) інтимно-особистісне спілкування; Б) навчально-професійна; В) професійна; Г) навчальна. 16. Інтелектуальний розвиток в юнацькому віці характеризується формуванням: А) індивідуального стилю розумової діяльності; Б) понятійного мислення; В) творчого мислення; Г) прагнення до самоосвіти 17. Система уявлень про загальні принципи і основи буття, життєва філософія людини, сума і результат знань, це: А) смислові системи; Б) сенсотворення; В) життєвий план; Г) світогляд. 18. Центральним психологічним новоутворенням ранньої юності є: А) почуття дорослості; Б) професійне і особистісне самовизначення; В) новий образ фізичного «Я»; Г) новий образ соціального «Я». 19. Стабілізація особистості у старшокласника пов’язана: А) з формуванням світогляду; Б) з відкриттям власного внутрішнього світу; В) з адекватною самооцінкою; Г) з успішністю в спілкуванні з однолітками. 20. Криза раннього юнацького віку зумовлена: А) суперечність пов’язана з прагненням до самоствердження; Б)суперечністю між вимогами реального життя та власних уявлень. В) суперечність пов’язана з новими умовами провідної діяльності, які вимагають активізації адаптаційних можливостей; Г) суперечність обумовлена збільшенням кількості регламентацій.
|
||||||||
|