Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 5 «Психологія школяра»

 

1. Навчання стає провідним видом діяльності для:

А) дошкільного віку;

Б) молодшого шкільного віку;

В) підліткового віку;

Г) старшокласників.

2. У молодшому шкільному віці провідним видом діяльності є:

А) ігрова діяльність;

Б) спілкування з ровесниками;

В) навчальна діяльність;

Г) предметно-маніпулятивна діяльність.

3. Показником психологічної готовності дитини до школи є:

А) наявність певного запасу знань, умінь, навичок;

Б) довільність поведінки;

В) бажання бути школярем;

Г) всі відповіді вірні.

4. Новоутворенням молодшого шкільного віку є:

А) наочно-образне мислення;

Б) рефлексія;

В) довільна увага;

Г) внутрішній план дій.

5. У поведінці молодший школяр орієнтується частіш на моральні судження та оцінку дій:

А) батьками;

Б) вчителем;

В) однолітками;

Г) дорослими.

6. Норму емоційного життя молодших школярів складають:

А) тривожність;

Б) імпульсивність;

В) невпевненість;

Г)життєрадісність.

7. Центральним новоутворенням підліткового віку є:

А) почуття дорослості;

Б) адекватна самооцінка;

В) професійне самовизначення;

Г) формування світогляду.

8. Основна суперечність підліткового віку є:

А) між тим, що дитина може зробити і тим, якою вона є;

Б) дисгармонія статевого, загальноорганічного і соціального дозрівання;

В) між теперішнім і бажаним майбутнім підлітка;

Г) між активним прагненням до самоствердження при відсутності реальних можливостей.

9. Провідним видом діяльності підліткового віку є:

А) навчальна діяльність;

Б) інтимно-особистісне спілкування з однолітками;

В) трудова діяльність;

Г) рольова гра.

10. Реально існуюча чи умовна група, погляди і норми поведінки якої є взірцем для окремої особистості:

А) неформальна група;

Б) формальна група;

В) умовна група;

Г) референтна група.

11. Найбільший процент учнів у яких проявляється «шкільна дезадаптація» відноситься до віку:

А) молодшого шкільного;

Б) молодшого підліткового;

В) старшого шкільного віку;

Г) старшого підліткового.

12. Світогляд і професійні інтереси є основними новоутвореннями вікового періоду:

А) ранньої дорослості;

Б) підліткового;

В) молодшого шкільного;

Г) юності.

13. Для підліткового віку характерним є розвиток мислення:

А) самостійного;

Б) образного;

В) понятійного;

Г) системного.

14. Ефективність функціонування пам’яті підлітків відбувається за рахунок:

А) узагальнення сприйнятих об’єктів;

Б) механічного запам’ятання;

В) логічного осмислення;

Г) зосередженості уваги.

15. Провідна діяльність в період раннього юнацького віку:

А) інтимно-особистісне спілкування;

Б) навчально-професійна;

В) професійна;

Г) навчальна.

16. Інтелектуальний розвиток в юнацькому віці характеризується формуванням:

А) індивідуального стилю розумової діяльності;

Б) понятійного мислення;

В) творчого мислення;

Г) прагнення до самоосвіти

17. Система уявлень про загальні принципи і основи буття, життєва філософія людини, сума і результат знань, це:

А) смислові системи;

Б) сенсотворення;

В) життєвий план;

Г) світогляд.

18. Центральним психологічним новоутворенням ранньої юності є:

А) почуття дорослості;

Б) професійне і особистісне самовизначення;

В) новий образ фізичного «Я»;

Г) новий образ соціального «Я».

19. Стабілізація особистості у старшокласника пов’язана:

А) з формуванням світогляду;

Б) з відкриттям власного внутрішнього світу;

В) з адекватною самооцінкою;

Г) з успішністю в спілкуванні з однолітками.

20. Криза раннього юнацького віку зумовлена:

А) суперечність пов’язана з прагненням до самоствердження;

Б)суперечністю між вимогами реального життя та власних уявлень.

В) суперечність пов’язана з новими умовами провідної діяльності, які вимагають активізації адаптаційних можливостей;

Г) суперечність обумовлена збільшенням кількості регламентацій.




Переглядів: 1323

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 4 «Психічний розвиток дитини до школи» | Тема 6 «Психологія періоду дорослості»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.