МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 5 «Психологія школяра»
1. Навчання стає провідним видом діяльності для: А) дошкільного віку; Б) молодшого шкільного віку; В) підліткового віку; Г) старшокласників. 2. У молодшому шкільному віці провідним видом діяльності є: А) ігрова діяльність; Б) спілкування з ровесниками; В) навчальна діяльність; Г) предметно-маніпулятивна діяльність. 3. Показником психологічної готовності дитини до школи є: А) наявність певного запасу знань, умінь, навичок; Б) довільність поведінки; В) бажання бути школярем; Г) всі відповіді вірні. 4. Новоутворенням молодшого шкільного віку є: А) наочно-образне мислення; Б) рефлексія; В) довільна увага; Г) внутрішній план дій. 5. У поведінці молодший школяр орієнтується частіш на моральні судження та оцінку дій: А) батьками; Б) вчителем; В) однолітками; Г) дорослими. 6. Норму емоційного життя молодших школярів складають: А) тривожність; Б) імпульсивність; В) невпевненість; Г)життєрадісність. 7. Центральним новоутворенням підліткового віку є: А) почуття дорослості; Б) адекватна самооцінка; В) професійне самовизначення; Г) формування світогляду. 8. Основна суперечність підліткового віку є: А) між тим, що дитина може зробити і тим, якою вона є; Б) дисгармонія статевого, загальноорганічного і соціального дозрівання; В) між теперішнім і бажаним майбутнім підлітка; Г) між активним прагненням до самоствердження при відсутності реальних можливостей. 9. Провідним видом діяльності підліткового віку є: А) навчальна діяльність; Б) інтимно-особистісне спілкування з однолітками; В) трудова діяльність; Г) рольова гра. 10. Реально існуюча чи умовна група, погляди і норми поведінки якої є взірцем для окремої особистості: А) неформальна група; Б) формальна група; В) умовна група; Г) референтна група. 11. Найбільший процент учнів у яких проявляється «шкільна дезадаптація» відноситься до віку: А) молодшого шкільного; Б) молодшого підліткового; В) старшого шкільного віку; Г) старшого підліткового. 12. Світогляд і професійні інтереси є основними новоутвореннями вікового періоду: А) ранньої дорослості; Б) підліткового; В) молодшого шкільного; Г) юності. 13. Для підліткового віку характерним є розвиток мислення: А) самостійного; Б) образного; В) понятійного; Г) системного. 14. Ефективність функціонування пам’яті підлітків відбувається за рахунок: А) узагальнення сприйнятих об’єктів; Б) механічного запам’ятання; В) логічного осмислення; Г) зосередженості уваги. 15. Провідна діяльність в період раннього юнацького віку: А) інтимно-особистісне спілкування; Б) навчально-професійна; В) професійна; Г) навчальна. 16. Інтелектуальний розвиток в юнацькому віці характеризується формуванням: А) індивідуального стилю розумової діяльності; Б) понятійного мислення; В) творчого мислення; Г) прагнення до самоосвіти 17. Система уявлень про загальні принципи і основи буття, життєва філософія людини, сума і результат знань, це: А) смислові системи; Б) сенсотворення; В) життєвий план; Г) світогляд. 18. Центральним психологічним новоутворенням ранньої юності є: А) почуття дорослості; Б) професійне і особистісне самовизначення; В) новий образ фізичного «Я»; Г) новий образ соціального «Я». 19. Стабілізація особистості у старшокласника пов’язана: А) з формуванням світогляду; Б) з відкриттям власного внутрішнього світу; В) з адекватною самооцінкою; Г) з успішністю в спілкуванні з однолітками. 20. Криза раннього юнацького віку зумовлена: А) суперечність пов’язана з прагненням до самоствердження; Б)суперечністю між вимогами реального життя та власних уявлень. В) суперечність пов’язана з новими умовами провідної діяльності, які вимагають активізації адаптаційних можливостей; Г) суперечність обумовлена збільшенням кількості регламентацій.
|
||||||||
|