МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 6 «Психологія періоду дорослості»1. Рання дорослості, це період: А) від 18 до 20 років; Б) від 20 до 40 років; В) від 40 до 60 років; Г) від 30 до 35 років. 2. Провідна діяльність періоду ранньої дорослості: А) навчально-професійна; Б) професійна; В) інтимно-особистісне спілкування; Г) навчальна. 3. Психологічними новоутвореннями в ранній дорослості є: А) формування індивідуального стилю мисленевої діяльності; Б) формування індивідуального життєвого стилю; В) формування здатності до самопізнання; Г) формування організаторських здібностей. 4. Яка із типології кар’єрного процесу характерна для керівника: А) професійна; Б) внутрішньо організаційна; В) «горизонтальна»; Г) «вертикальна». 5. За різних умов діяльності інтелект досягає найвищого рівня в період: А) ранньої юності; Б) ранньої дорослості; В) зрілої дорослості; Г) пізньої зрілості. 6. Характер мислення дорослої людини визначається: А) індивідуальним стилем розумової діяльності; Б) індивідуальним життєвим стилем; В) професійною діяльністю; Г) навчальною діяльністю. 7. Криза тридцяти років зумовлена: А) переоцінкою життєвих цінностей; Б) переосмисленні досягнутого в житті; В) переоцінкою вимог реального життя та власних уявлень; Г) інтеграцією, переоцінкою минулих стадій розвитку. 8. Галузь психологічної науки, яка вивчає закономірності та механізми розвитку людини на етапі зрілості: А) геронтологія; Б) акмеологія; В) антропологія; Г) диференційна психологія. 9. Провідна діяльність в період зрілої дорослості: А) активна участь у суспільній діяльності; Б) трудова діяльність; В) навчально-професійна; Г) інтимно-особистісна. 10. Володіння прийомами професійного спілкування, співробітництва, що дозволяє успішно виконувати спільну діяльність, відповідати за результати своєї праці це прояв: А) спеціальної компетентності; Б) соціальної компетентності; В) особистісної компетентності; Г) індивідуальної компетентності. 11. Який вид професійної компетентності характеризується високим рівнем володіння професійною діяльністю, здатністю проектувати свій розвиток: А) спеціальна компетентність; Б) соціальна компетентність; В) особистісна компетентність; Г) індивідуальна компетентність 12. Прояв соціальних властивостей особистості, що полягає в інтересі до виховання молодого покоління визначається як: А) стагнація; Б) генеративність; В) гуманізм; Г) альтруїзм. 13. Особливості пізнавальних процесів дорослої людини обумовлені: А) індивідуалізацією розумової діяльності; Б) професійною діяльністю; В) професійним досвідом; Г) послабленням психофізіологічних функцій. 14. Особистісний розвиток в період зрілості може відбуватися: А) шляхом самоствердження; Б) конструктивним шляхом; В) індивідуальним стилем життєвого шляху; Г) шляхом самоактуалізації. 15. Криза середини життя полягає у: А) переоцінці вимог реального життя та власних уявлень; Б) інтеграції, переоцінці минулих стадій розвитку. В) критичній оцінці та переосмисленні досягнутого, порівнянні планів, корегуванні особистості; Г) переоцінці життєвих цінностей; 16. Науковий напрямок, що вивчає проблеми старіння людини: А) акмеологія; Б) геронтологія; В) геронтогенез; Г) антропологія. 17. В період пізньої зрілості соціальна ситуація визначається: А) підтриманням стосунків з колегами по роботі; Б) спілкуванням з членами сім’ї та пенсіонерами; В) суспільною діяльністю; Г) представниками молодшого покоління. 18. Провідна діяльність в період виходу на пенсію характеризується: А) прагненні передати досвід учням і послідовникам; Б) пошуком себе в новій якості, нових видах діяльності; В) цікавим проведенням дозвілля; Г) лікуванні, відновленні здоров’я. 19. Основним психологічним новоутворенням періоду пізньої зрілості є: А) почуття інтеграції, та оцінка минулих стадій розвитку; Б) відчуття відсутності життєвих перспектив, втрата сенсу життя; В) розвиток впевненості та цілеспрямованості; Г) турбота про здоров’я, відпочинок, розваги. 20. Криза «зустрічі зі старістю» зумовлена : А) суперечністю між життєвими обставинами та потребами продовжити соціально значущу діяльність; Б) переоцінкою життєвих цінностей, підведенням підсумків щодо реалізації власної життєвої програми; В) переосмисленням досягнутого в житті, корекцією планів та особистості; Г) суперечністю між новими умовами провідної діяльності, та адаптаційними можливостями.
|
||||||||
|