Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 6 «Психологія періоду дорослості»

1. Рання дорослості, це період:

А) від 18 до 20 років;

Б) від 20 до 40 років;

В) від 40 до 60 років;

Г) від 30 до 35 років.

2. Провідна діяльність періоду ранньої дорослості:

А) навчально-професійна;

Б) професійна;

В) інтимно-особистісне спілкування;

Г) навчальна.

3. Психологічними новоутвореннями в ранній дорослості є:

А) формування індивідуального стилю мисленевої діяльності;

Б) формування індивідуального життєвого стилю;

В) формування здатності до самопізнання;

Г) формування організаторських здібностей.

4. Яка із типології кар’єрного процесу характерна для керівника:

А) професійна;

Б) внутрішньо організаційна;

В) «горизонтальна»;

Г) «вертикальна».

5. За різних умов діяльності інтелект досягає найвищого рівня в період:

А) ранньої юності;

Б) ранньої дорослості;

В) зрілої дорослості;

Г) пізньої зрілості.

6. Характер мислення дорослої людини визначається:

А) індивідуальним стилем розумової діяльності;

Б) індивідуальним життєвим стилем;

В) професійною діяльністю;

Г) навчальною діяльністю.

7. Криза тридцяти років зумовлена:

А) переоцінкою життєвих цінностей;

Б) переосмисленні досягнутого в житті;

В) переоцінкою вимог реального життя та власних уявлень;

Г) інтеграцією, переоцінкою минулих стадій розвитку.

8. Галузь психологічної науки, яка вивчає закономірності та механізми розвитку людини на етапі зрілості:

А) геронтологія;

Б) акмеологія;

В) антропологія;

Г) диференційна психологія.

9. Провідна діяльність в період зрілої дорослості:

А) активна участь у суспільній діяльності;

Б) трудова діяльність;

В) навчально-професійна;

Г) інтимно-особистісна.

10. Володіння прийомами професійного спілкування, співробітництва, що дозволяє успішно виконувати спільну діяльність, відповідати за результати своєї праці це прояв:

А) спеціальної компетентності;

Б) соціальної компетентності;

В) особистісної компетентності;

Г) індивідуальної компетентності.

11. Який вид професійної компетентності характеризується високим рівнем володіння професійною діяльністю, здатністю проектувати свій розвиток:

А) спеціальна компетентність;

Б) соціальна компетентність;

В) особистісна компетентність;

Г) індивідуальна компетентність

12. Прояв соціальних властивостей особистості, що полягає в інтересі до виховання молодого покоління визначається як:

А) стагнація;

Б) генеративність;

В) гуманізм;

Г) альтруїзм.

13. Особливості пізнавальних процесів дорослої людини обумовлені:

А) індивідуалізацією розумової діяльності;

Б) професійною діяльністю;

В) професійним досвідом;

Г) послабленням психофізіологічних функцій.

14. Особистісний розвиток в період зрілості може відбуватися:

А) шляхом самоствердження;

Б) конструктивним шляхом;

В) індивідуальним стилем життєвого шляху;

Г) шляхом самоактуалізації.

15. Криза середини життя полягає у:

А) переоцінці вимог реального життя та власних уявлень;

Б) інтеграції, переоцінці минулих стадій розвитку.

В) критичній оцінці та переосмисленні досягнутого, порівнянні планів, корегуванні особистості;

Г) переоцінці життєвих цінностей;

16. Науковий напрямок, що вивчає проблеми старіння людини:

А) акмеологія;

Б) геронтологія;

В) геронтогенез;

Г) антропологія.

17. В період пізньої зрілості соціальна ситуація визначається:

А) підтриманням стосунків з колегами по роботі;

Б) спілкуванням з членами сім’ї та пенсіонерами;

В) суспільною діяльністю;

Г) представниками молодшого покоління.

18. Провідна діяльність в період виходу на пенсію характеризується:

А) прагненні передати досвід учням і послідовникам;

Б) пошуком себе в новій якості, нових видах діяльності;

В) цікавим проведенням дозвілля;

Г) лікуванні, відновленні здоров’я.

19. Основним психологічним новоутворенням періоду пізньої зрілості є:

А) почуття інтеграції, та оцінка минулих стадій розвитку;

Б) відчуття відсутності життєвих перспектив, втрата сенсу життя;

В) розвиток впевненості та цілеспрямованості;

Г) турбота про здоров’я, відпочинок, розваги.

20. Криза «зустрічі зі старістю» зумовлена :

А) суперечністю між життєвими обставинами та потребами продовжити соціально значущу діяльність;

Б) переоцінкою життєвих цінностей, підведенням підсумків щодо реалізації власної життєвої програми;

В) переосмисленням досягнутого в житті, корекцією планів та особистості;

Г) суперечністю між новими умовами провідної діяльності, та адаптаційними можливостями.




Переглядів: 1406

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 5 «Психологія школяра» | Тести до модулю ІІІ «Педагогічна психологія»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.