МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Автором теорії поетапного формування розумових дій єА) В.В. Давидов; Б)П.Я. Гальперін; В) Д.Б. Ельконін; Г) Л.В. Занков 2. Сутність теорії поетапного формування розумових дій полягає у тому, що: А) розвивається уміння переходити від виконання дій в розумовому плані до виконання у зовнішньому плані; Б) навчання відіграє провідну роль в розумовому розвитку через зміст засвоєних знань, похідними від якого є методи організації навчання; В) засвоєння знань відбувається в процесі діяльності, в результаті поетапного виконання дій, внаслідок чого дитина вчиться мислити; Г) спрямованість на високий загальний розвиток учнів; швидкий темп проходження навчального матеріалу, високий рівень складності навчального процесу; підвищення ролі теоретичних знань. 3. Завершальним етапом формування розумових дій є: А) етап формування дії в матеріалізованій формі, на основі образів і схем; Б) етап формування дії у внутрішньому мовленні; В) етап виконання дії в зовнішньому мовленні; Г) етап символічного здійснення дії засобами мови. 4. Теорія розвивального навчання В.В. Давидова спрямована: А) на формування навчальної діяльності та її суб’єкту в процесі засвоєння теоретичних знань завдяки виконанню аналізу, планування і рефлексії; Б) виховання різнобічно розвиненої і соціально зрілої особистості в процесі навчальної взаємодії; В) на ранню інтенсифікацію різнобічного розвитку школяра; Г) на високий загальний розвиток учнів; швидкий темп проходження навчального матеріалу, високий рівень складності навчального процесу; підвищення ролі теоретичних знань. 5. Згідно до теорії розвивального навчання В.В. Давидова мислення, що розвивається в процесі навчання називається: А) практичним; Б) теоретичним; В) образним; Г) словесно-логічним. 6. В одному з основних положень теорії розвивального навчання В.В. Давидова зазначається: А) учні повинні вміти переходити від виконання дій в розумовому плані до виконання їх у зовнішньому плані та навпаки; Б) учні повинні усвідомлювати власне научіння, розвивати рефлексію, усвідомлювати себе суб’єктом навчальної діяльності; В) важливість принципу психологічного забезпечення – емоційного задоволення кожного учня, та розвиток мотивації; Г) важливість формування мотивів до засвоєння дії. 7. Основу розвивального навчання, згідно з В.В. Давидовим, складає: А) принцип провідної ролі теоретичних знань, згідно до якого обробка понять, відношень, зв’язку всередині навчального предмету та між предметами не менш важлива, ніж обробка навичок; Б) загальні психологічні основи формування знань, умінь, навичок за раніше створеними властивостями на основі певного плану і програми їх поетапного розвитку; В) теоретичне знання, отримане в результаті змістовного абстрагування і узагальнення; Г) принцип розвитку, що визначає вимоги до організації навчального процесу – врахування вікових, індивідуальних особливостей учнів; розвиток у них потреби подолання труднощів в оволодінні новими способами дій, умінь, навичок. 8. Система методів і засобів, що забезпечують можливості творчої участі учнів в процесі засвоєння нових знань, формування творчого мислення і пізнавальних інтересів особистості це: А) творче навчання; Б) програмоване навчання; В) традиційне навчання; Г) проблемне навчання. 9. Ситуація, виконання практичного чи теоретичного завдання при якій раніше засвоєних знань виявляється недостатньо і виникає суб’єктивна потреба в нових знаннях, називається: А) навчальною; Б) пошуковою; В) проблемною; Г) творчою. 10. Який із зазначених варіантів відповідей є невірним. Рівні складності проблемного навчання: А) викладач сам ставить проблему і знаходить її рішення, учень запам’ятовує рішення проблеми; Б) викладач ставить проблему, а пошук її рішення іде разом з учнями; В) разом формулюються проблема і пошук рішення; Г)учень самостійно вирішує проблему. 11. Проблемна ситуація виникає: А) при вирішенні завдання на визначення відношень (причина, наслідок, мета, засіб, вплив, функція, користь, спосіб і т. п.); Б)коли є необхідність вибору одного знання із системи засвоєних знань; В) при постановці завдання на перелік і опис процесів і прийомів діяльності; Г) при здійснені евристичного пошуку на базі логічного мислення. 12. Який із перелічених варіантів відповідей не відповідає типології проблемних ситуацій: А) проблемна ситуація виникає, коли виявляється невідповідність між знаннями засвоєними і новими. Б) проблемна ситуація, виникає коли є пошук шляхів практичного використання засвоєних практичних знань; В) проблемна ситуація, коли є протиріччя між реальним предметом чи явищем і його схемою; Г) проблемна ситуація, виникає коли недостатньо способів раціональних розумових дій. 13. Система теоретичних уявлень і організованих форм, які забезпечують можливості самостійного набуття знань і навичок різними категоріями учнів це: А) самостійна робота; Б) програмоване навчання; В) проблемне навчання; Г) комп’ютерні навчальні програми. 14. Перевагами застосування програмованого навчання є: А) сприяє формуванню певного світогляду учнів; Б) формує особистісну мотивацію учнів, їх пізнавальні інтереси; В) сприяє оволодінню способами раціональних розумових дій; Г) допомагає формуванню і розвитку діалектичного мислення учнів. 15. Вид діяльності, спеціально спрямований на оволодіння способами предметних і пізнавальних дій, узагальнених за формою теоретичних знань називається: А) педагогічна діяльність; Б) учіння; В) навчальна діяльність; Г) освітня діяльність. 16. Яка з частин навчальної діяльності включає дії обробки навчального матеріалу: А) орієнтувальна; Б) виконавча; В) контрольна; Г) оціночна. 17. Фактори, що обумовлюють прояв навчальної активності: А) потреби навчальної діяльності; Б) мотиви навчальної діяльності; В) бажання отримувати знання; Г) мотивація навчальної діяльності. 18. Яка із зазначеної типології помилок зустрічається у окремих учнів ї є результатом неправильної діяльності учня: А) «велика помилка»; Б) «одинична помилка»; В) «допустима помилка» Г) «випадкова помилка». 19. До якого типу відносяться мотиви, що полягають у отриманні матеріальної винагороди, покарання, очікування майбутніх благ: А) зовнішні мотиви; Б) внутрішні мотиви; В) пізнавальні мотиви; Г) соціальні мотиви. 20. Які мотиви відносяться до високого рівня активності самостійної роботи: А) пізнавальні, професійні; Б) самоствердження, ситуативні; В) комунікативний інтерес; Г) зовнішні, вимоги, покарання за їх невиконання.
|
||||||||
|