Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Автором теорії поетапного формування розумових дій є

А) В.В. Давидов;

Б)П.Я. Гальперін;

В) Д.Б. Ельконін;

Г) Л.В. Занков

2. Сутність теорії поетапного формування розумових дій полягає у тому, що:

А) розвивається уміння переходити від виконання дій в розумовому плані до виконання у зовнішньому плані;

Б) навчання відіграє провідну роль в розумовому розвитку через зміст засвоєних знань, похідними від якого є методи організації навчання;

В) засвоєння знань відбувається в процесі діяльності, в результаті поетапного виконання дій, внаслідок чого дитина вчиться мислити;

Г) спрямованість на високий загальний розвиток учнів; швидкий темп проходження навчального матеріалу, високий рівень складності навчального процесу; підвищення ролі теоретичних знань.

3. Завершальним етапом формування розумових дій є:

А) етап формування дії в матеріалізованій формі, на основі образів і схем;

Б) етап формування дії у внутрішньому мовленні;

В) етап виконання дії в зовнішньому мовленні;

Г) етап символічного здійснення дії засобами мови.

4. Теорія розвивального навчання В.В. Давидова спрямована:

А) на формування навчальної діяльності та її суб’єкту в процесі засвоєння теоретичних знань завдяки виконанню аналізу, планування і рефлексії;

Б) виховання різнобічно розвиненої і соціально зрілої особистості в процесі навчальної взаємодії;

В) на ранню інтенсифікацію різнобічного розвитку школяра;

Г) на високий загальний розвиток учнів; швидкий темп проходження навчального матеріалу, високий рівень складності навчального процесу; підвищення ролі теоретичних знань.

5. Згідно до теорії розвивального навчання В.В. Давидова мислення, що розвивається в процесі навчання називається:

А) практичним;

Б) теоретичним;

В) образним;

Г) словесно-логічним.

6. В одному з основних положень теорії розвивального навчання В.В. Давидова зазначається:

А) учні повинні вміти переходити від виконання дій в розумовому плані до виконання їх у зовнішньому плані та навпаки;

Б) учні повинні усвідомлювати власне научіння, розвивати рефлексію, усвідомлювати себе суб’єктом навчальної діяльності;

В) важливість принципу психологічного забезпечення – емоційного задоволення кожного учня, та розвиток мотивації;

Г) важливість формування мотивів до засвоєння дії.

7. Основу розвивального навчання, згідно з В.В. Давидовим, складає:

А) принцип провідної ролі теоретичних знань, згідно до якого обробка понять, відношень, зв’язку всередині навчального предмету та між предметами не менш важлива, ніж обробка навичок;

Б) загальні психологічні основи формування знань, умінь, навичок за раніше створеними властивостями на основі певного плану і програми їх поетапного розвитку;

В) теоретичне знання, отримане в результаті змістовного абстрагування і узагальнення;

Г) принцип розвитку, що визначає вимоги до організації навчального процесу – врахування вікових, індивідуальних особливостей учнів; розвиток у них потреби подолання труднощів в оволодінні новими способами дій, умінь, навичок.

8. Система методів і засобів, що забезпечують можливості творчої участі учнів в процесі засвоєння нових знань, формування творчого мислення і пізнавальних інтересів особистості це:

А) творче навчання;

Б) програмоване навчання;

В) традиційне навчання;

Г) проблемне навчання.

9. Ситуація, виконання практичного чи теоретичного завдання при якій раніше засвоєних знань виявляється недостатньо і виникає суб’єктивна потреба в нових знаннях, називається:

А) навчальною;

Б) пошуковою;

В) проблемною;

Г) творчою.

10. Який із зазначених варіантів відповідей є невірним. Рівні складності проблемного навчання:

А) викладач сам ставить проблему і знаходить її рішення, учень запам’ятовує рішення проблеми;

Б) викладач ставить проблему, а пошук її рішення іде разом з учнями;

В) разом формулюються проблема і пошук рішення;

Г)учень самостійно вирішує проблему.

11. Проблемна ситуація виникає:

А) при вирішенні завдання на визначення відношень (причина, наслідок, мета, засіб, вплив, функція, користь, спосіб і т. п.);

Б)коли є необхідність вибору одного знання із системи засвоєних знань;

В) при постановці завдання на перелік і опис процесів і прийомів діяльності;

Г) при здійснені евристичного пошуку на базі логічного мислення.

12. Який із перелічених варіантів відповідей не відповідає типології проблемних ситуацій:

А) проблемна ситуація виникає, коли виявляється невідповідність між знаннями засвоєними і новими.

Б) проблемна ситуація, виникає коли є пошук шляхів практичного використання засвоєних практичних знань;

В) проблемна ситуація, коли є протиріччя між реальним предметом чи явищем і його схемою;

Г) проблемна ситуація, виникає коли недостатньо способів раціональних розумових дій.

13. Система теоретичних уявлень і організованих форм, які забезпечують можливості самостійного набуття знань і навичок різними категоріями учнів це:

А) самостійна робота;

Б) програмоване навчання;

В) проблемне навчання;

Г) комп’ютерні навчальні програми.

14. Перевагами застосування програмованого навчання є:

А) сприяє формуванню певного світогляду учнів;

Б) формує особистісну мотивацію учнів, їх пізнавальні інтереси;

В) сприяє оволодінню способами раціональних розумових дій;

Г) допомагає формуванню і розвитку діалектичного мислення учнів.

15. Вид діяльності, спеціально спрямований на оволодіння способами предметних і пізнавальних дій, узагальнених за формою теоретичних знань називається:

А) педагогічна діяльність;

Б) учіння;

В) навчальна діяльність;

Г) освітня діяльність.

16. Яка з частин навчальної діяльності включає дії обробки навчального матеріалу:

А) орієнтувальна;

Б) виконавча;

В) контрольна;

Г) оціночна.

17. Фактори, що обумовлюють прояв навчальної активності:

А) потреби навчальної діяльності;

Б) мотиви навчальної діяльності;

В) бажання отримувати знання;

Г) мотивація навчальної діяльності.

18. Яка із зазначеної типології помилок зустрічається у окремих учнів ї є результатом неправильної діяльності учня:

А) «велика помилка»;

Б) «одинична помилка»;

В) «допустима помилка»

Г) «випадкова помилка».

19. До якого типу відносяться мотиви, що полягають у отриманні матеріальної винагороди, покарання, очікування майбутніх благ:

А) зовнішні мотиви;

Б) внутрішні мотиви;

В) пізнавальні мотиви;

Г) соціальні мотиви.

20. Які мотиви відносяться до високого рівня активності самостійної роботи:

А) пізнавальні, професійні;

Б) самоствердження, ситуативні;

В) комунікативний інтерес;

Г) зовнішні, вимоги, покарання за їх невиконання.




Переглядів: 1374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тести до модулю ІІІ «Педагогічна психологія» | Тема 8 «Психологія виховання»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.