МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Автором теорії поетапного формування розумових дій єА) В.В. Давидов; Б)П.Я. Гальперін; В) Д.Б. Ельконін; Г) Л.В. Занков 2. Сутність теорії поетапного формування розумових дій полягає у тому, що: А) розвивається уміння переходити від виконання дій в розумовому плані до виконання у зовнішньому плані; Б) навчання відіграє провідну роль в розумовому розвитку через зміст засвоєних знань, похідними від якого є методи організації навчання; В) засвоєння знань відбувається в процесі діяльності, в результаті поетапного виконання дій, внаслідок чого дитина вчиться мислити; Г) спрямованість на високий загальний розвиток учнів; швидкий темп проходження навчального матеріалу, високий рівень складності навчального процесу; підвищення ролі теоретичних знань. 3. Завершальним етапом формування розумових дій є: А) етап формування дії в матеріалізованій формі, на основі образів і схем; Б) етап формування дії у внутрішньому мовленні; В) етап виконання дії в зовнішньому мовленні; Г) етап символічного здійснення дії засобами мови. 4. Теорія розвивального навчання В.В. Давидова спрямована: А) на формування навчальної діяльності та її суб’єкту в процесі засвоєння теоретичних знань завдяки виконанню аналізу, планування і рефлексії; Б) виховання різнобічно розвиненої і соціально зрілої особистості в процесі навчальної взаємодії; В) на ранню інтенсифікацію різнобічного розвитку школяра; Г) на високий загальний розвиток учнів; швидкий темп проходження навчального матеріалу, високий рівень складності навчального процесу; підвищення ролі теоретичних знань. 5. Згідно до теорії розвивального навчання В.В. Давидова мислення, що розвивається в процесі навчання називається: А) практичним; Б) теоретичним; В) образним; Г) словесно-логічним. 6. В одному з основних положень теорії розвивального навчання В.В. Давидова зазначається: А) учні повинні вміти переходити від виконання дій в розумовому плані до виконання їх у зовнішньому плані та навпаки; Б) учні повинні усвідомлювати власне научіння, розвивати рефлексію, усвідомлювати себе суб’єктом навчальної діяльності; В) важливість принципу психологічного забезпечення – емоційного задоволення кожного учня, та розвиток мотивації; Г) важливість формування мотивів до засвоєння дії. 7. Основу розвивального навчання, згідно з В.В. Давидовим, складає: А) принцип провідної ролі теоретичних знань, згідно до якого обробка понять, відношень, зв’язку всередині навчального предмету та між предметами не менш важлива, ніж обробка навичок; Б) загальні психологічні основи формування знань, умінь, навичок за раніше створеними властивостями на основі певного плану і програми їх поетапного розвитку; В) теоретичне знання, отримане в результаті змістовного абстрагування і узагальнення; Г) принцип розвитку, що визначає вимоги до організації навчального процесу – врахування вікових, індивідуальних особливостей учнів; розвиток у них потреби подолання труднощів в оволодінні новими способами дій, умінь, навичок. 8. Система методів і засобів, що забезпечують можливості творчої участі учнів в процесі засвоєння нових знань, формування творчого мислення і пізнавальних інтересів особистості це: А) творче навчання; Б) програмоване навчання; В) традиційне навчання; Г) проблемне навчання. 9. Ситуація, виконання практичного чи теоретичного завдання при якій раніше засвоєних знань виявляється недостатньо і виникає суб’єктивна потреба в нових знаннях, називається: А) навчальною; Б) пошуковою; В) проблемною; Г) творчою. 10. Який із зазначених варіантів відповідей є невірним. Рівні складності проблемного навчання: А) викладач сам ставить проблему і знаходить її рішення, учень запам’ятовує рішення проблеми; Б) викладач ставить проблему, а пошук її рішення іде разом з учнями; В) разом формулюються проблема і пошук рішення; Г)учень самостійно вирішує проблему. 11. Проблемна ситуація виникає: А) при вирішенні завдання на визначення відношень (причина, наслідок, мета, засіб, вплив, функція, користь, спосіб і т. п.); Б)коли є необхідність вибору одного знання із системи засвоєних знань; В) при постановці завдання на перелік і опис процесів і прийомів діяльності; Г) при здійснені евристичного пошуку на базі логічного мислення. 12. Який із перелічених варіантів відповідей не відповідає типології проблемних ситуацій: А) проблемна ситуація виникає, коли виявляється невідповідність між знаннями засвоєними і новими. Б) проблемна ситуація, виникає коли є пошук шляхів практичного використання засвоєних практичних знань; В) проблемна ситуація, коли є протиріччя між реальним предметом чи явищем і його схемою; Г) проблемна ситуація, виникає коли недостатньо способів раціональних розумових дій. 13. Система теоретичних уявлень і організованих форм, які забезпечують можливості самостійного набуття знань і навичок різними категоріями учнів це: А) самостійна робота; Б) програмоване навчання; В) проблемне навчання; Г) комп’ютерні навчальні програми. 14. Перевагами застосування програмованого навчання є: А) сприяє формуванню певного світогляду учнів; Б) формує особистісну мотивацію учнів, їх пізнавальні інтереси; В) сприяє оволодінню способами раціональних розумових дій; Г) допомагає формуванню і розвитку діалектичного мислення учнів. 15. Вид діяльності, спеціально спрямований на оволодіння способами предметних і пізнавальних дій, узагальнених за формою теоретичних знань називається: А) педагогічна діяльність; Б) учіння; В) навчальна діяльність; Г) освітня діяльність. 16. Яка з частин навчальної діяльності включає дії обробки навчального матеріалу: А) орієнтувальна; Б) виконавча; В) контрольна; Г) оціночна. 17. Фактори, що обумовлюють прояв навчальної активності: А) потреби навчальної діяльності; Б) мотиви навчальної діяльності; В) бажання отримувати знання; Г) мотивація навчальної діяльності. 18. Яка із зазначеної типології помилок зустрічається у окремих учнів ї є результатом неправильної діяльності учня: А) «велика помилка»; Б) «одинична помилка»; В) «допустима помилка» Г) «випадкова помилка». 19. До якого типу відносяться мотиви, що полягають у отриманні матеріальної винагороди, покарання, очікування майбутніх благ: А) зовнішні мотиви; Б) внутрішні мотиви; В) пізнавальні мотиви; Г) соціальні мотиви. 20. Які мотиви відносяться до високого рівня активності самостійної роботи: А) пізнавальні, професійні; Б) самоствердження, ситуативні; В) комунікативний інтерес; Г) зовнішні, вимоги, покарання за їх невиконання.
|
||||||||
|