МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 8 «Психологія виховання»1. Виберіть найточніше визначення поняття виховання: А) створення позитивних інтересів та гальмування небажаних, забезпечення становлення особистості; Б) процес свідомого розвитку особистості, різнобічно освіченої та гармонійно розвиненої; В) процес трансформації педагогічних впливів кожним учнем, при якому знання, що задаються перетворюються через індивідуальний досвід учня; Г) система методів і засобів, що забезпечують можливості творчої участі учнів в процесі засвоєння нових знань, формування творчого мислення і пізнавальних інтересів особистості. 2. Сутність виховання полягає у: А) формуванні ідеалів та переконань; Б) формуванні позитивних інтересів та гальмуванні небажаних, забезпечення становлення особистості; В) формуванні мотивів поведінки та доступних для дитини певного віку способів і форм поведінки; Г) оволодінні способами предметних і пізнавальних дій. 3. Серед мотивів поведінки важливу роль відіграють у вихованні: А) система цінностей; Б) потреби та бажання; В) емоційне cтавлення; Г) переконання та ідеали. 4. З психологічної точки зору, предметом виховання є формування таких особистісних компонентів (назвіть зайве): А) потреби; Б) мотиви; В) ідеали; Г) почуття. 5. Певні положення, судження, думки, знання про природу, суспільство, істинність яких людина не піддає сумнівам, вважає їх правильними, керується ними в житті, визначається поняттям: А) світогляд; Б) переконання; В) ціннісні ставлення; Г) установки. 6. Який із зазначених компонентів характеризується неусвідомлюваним особистісним станом психологічної готовності до діяльності: А) ціннісні ставлення; Б) мотиви; В) установки; Г) переконання. 7. Неусвідомлений особистістю стан психологічної готовності до певної діяльності, за допомогою якої не може бути задоволена та чи інша потреба визначається поняттям: А) мотиви; Б) ціннісні ставлення; В) установки; Г) переконання. 8. Який із засобів психологічного впливу дія на емоційну сферу, потім на інші компоненти особистості та зумовлює некритичне сприйняття інформації: А) переконування; Б)навіювання; В) наслідування; Г) зараження. 9. Механізм і метод впливу, що включає логічні прийоми, завдяки ним інформацію включається в особистісну сферу інтересів: А) переконування; Б) навіювання; В) зараження; Г) наслідування; 10. Який із засобів виховного впливу полягає у копіюванні вербальних та поведінкових реакцій: А) навіювання; Б) наслідування; В) зараження; Г) підкріплення. 11. Підкріплення дії яка ще не завершилась призводить до: А) припинення дії; Б) до випрошування підкріплення; В) відсутності ефекту підкріплення; Г) негативного результату. 12. Дії, які спонукають до припинення певної поведінки, уникнення: А) переконування; Б) негативне підкріплення; В) позитивне підкріплення; Г) навіювання. 13. Діяльність людини, спрямована на зміни своєї особистості у відповідності зі свідомо поставленими цілями, сформованими ідеалами та переконаннями: А) виховання; Б) самовиховання; В) переконання; Г) самовдосконалення. 14. Методи які формують погляди, уявлення, поняття, відносяться до: А) методів самовиховання; Б) методів переконань; В) методів вправ; Г) методів оцінки і самооцінки. 15. Методи, що організовують діяльність вихованців, стимулюють позитивні моменти, називаються: А) методи самовиховання; Б) методи переконань; В) методи вправ; Г) методи оцінки і самооцінки.
|
||||||||
|