Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 8 «Психологія виховання»

1. Виберіть найточніше визначення поняття виховання:

А) створення позитивних інтересів та гальмування небажаних, забезпечення становлення особистості;

Б) процес свідомого розвитку особистості, різнобічно освіченої та гармонійно розвиненої;

В) процес трансформації педагогічних впливів кожним учнем, при якому знання, що задаються перетворюються через індивідуальний досвід учня;

Г) система методів і засобів, що забезпечують можливості творчої участі учнів в процесі засвоєння нових знань, формування творчого мислення і пізнавальних інтересів особистості.

2. Сутність виховання полягає у:

А) формуванні ідеалів та переконань;

Б) формуванні позитивних інтересів та гальмуванні небажаних, забезпечення становлення особистості;

В) формуванні мотивів поведінки та доступних для дитини певного віку способів і форм поведінки;

Г) оволодінні способами предметних і пізнавальних дій.

3. Серед мотивів поведінки важливу роль відіграють у вихованні:

А) система цінностей;

Б) потреби та бажання;

В) емоційне cтавлення;

Г) переконання та ідеали.

4. З психологічної точки зору, предметом виховання є формування таких особистісних компонентів (назвіть зайве):

А) потреби;

Б) мотиви;

В) ідеали;

Г) почуття.

5. Певні положення, судження, думки, знання про природу, суспільство, істинність яких людина не піддає сумнівам, вважає їх правильними, керується ними в житті, визначається поняттям:

А) світогляд;

Б) переконання;

В) ціннісні ставлення;

Г) установки.

6. Який із зазначених компонентів характеризується неусвідомлюваним особистісним станом психологічної готовності до діяльності:

А) ціннісні ставлення;

Б) мотиви;

В) установки;

Г) переконання.

7. Неусвідомлений особистістю стан психологічної готовності до певної діяльності, за допомогою якої не може бути задоволена та чи інша потреба визначається поняттям:

А) мотиви;

Б) ціннісні ставлення;

В) установки;

Г) переконання.

8. Який із засобів психологічного впливу дія на емоційну сферу, потім на інші компоненти особистості та зумовлює некритичне сприйняття інформації:

А) переконування;

Б)навіювання;

В) наслідування;

Г) зараження.

9. Механізм і метод впливу, що включає логічні прийоми, завдяки ним інформацію включається в особистісну сферу інтересів:

А) переконування;

Б) навіювання;

В) зараження;

Г) наслідування;

10. Який із засобів виховного впливу полягає у копіюванні вербальних та поведінкових реакцій:

А) навіювання;

Б) наслідування;

В) зараження;

Г) підкріплення.

11. Підкріплення дії яка ще не завершилась призводить до:

А) припинення дії;

Б) до випрошування підкріплення;

В) відсутності ефекту підкріплення;

Г) негативного результату.

12. Дії, які спонукають до припинення певної поведінки, уникнення:

А) переконування;

Б) негативне підкріплення;

В) позитивне підкріплення;

Г) навіювання.

13. Діяльність людини, спрямована на зміни своєї особистості у відповідності зі свідомо поставленими цілями, сформованими ідеалами та переконаннями:

А) виховання;

Б) самовиховання;

В) переконання;

Г) самовдосконалення.

14. Методи які формують погляди, уявлення, поняття, відносяться до:

А) методів самовиховання;

Б) методів переконань;

В) методів вправ;

Г) методів оцінки і самооцінки.

15. Методи, що організовують діяльність вихованців, стимулюють позитивні моменти, називаються:

А) методи самовиховання;

Б) методи переконань;

В) методи вправ;

Г) методи оцінки і самооцінки.

 




Переглядів: 1024

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Автором теорії поетапного формування розумових дій є | Тема 9 «Психологія суб’єкта педагогічної діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.