МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 9 «Психологія суб’єкта педагогічної діяльності1. Якому із зазначених стилів педагогічної діяльності відповідає характеристика, – вчитель орієнтується на результат і на процес навчання: А) емоційно-імпровізаційний; Б) емоційно-методичний; В) розсудливо-методичний; Г) розсудливо-імпровізаційний. 2. Розсудливо-методичний стиль педагогічної діяльності відповідає характеристикам: А) учитель орієнтується на процес навчання, не адекватно планує для уроку цікавий матеріал, а для самостійної роботи не цікавий; Б) учитель орієнтується на результат і на процес навчання, адекватно планує, поетапно відпрацьовує матеріал, закріплює, повторює і контролює. В) учитель орієнтується на результат навчання, адекватно планує, використовує стандартний набір методів навчання, переважноорієнтується на репродуктивний рівень; Г) учитель орієнтується на процес і результат навчання. Адекватне планування, оперативність, інтуїтивність з рефлективністю, невелике різноманіття методів навчання, не високий темп. 3. Стиль педагогічної діяльності, коли вчитель орієнтується на процес і результат навчання, адекватне планування, оперативність називається: А) емоційно-імпровізаційний; Б) емоційно-методичний; В) розсудливо-методичний; Г) розсудливо-імпровізаційний. 4. Який із зазначених варіантів не відповідає змістовним характеристикам індивідуального стилю діяльності вчителя: А) орієнтація на процес і результат навчання; Б) стійкість – нестійкість по відношенню до змін ситуації; В) оперативність – консервативність у використанні засобів і способів педагогічної діяльності; Г) рефлективність – інтуїтивність. 5. Який із зазначених варіантів не відповідає динамічним характеристикам індивідуального стилю діяльності вчителя: А) гнучкість – традиційність; Б) стабільність – нестійкість навичок учнів; В) спрямованість рефлексії на себе – на інших; Г) стабільно емоційно-позитивне ставлення до учнів – нестійке емоційне ставлення; 6. Який із зазначених варіантів відповідає результативним характеристикам індивідуального стилю діяльності вчителя: А) імпульсивність – обережність; Б) одноманітність – різноманітність рівня знань учнів; В) оперативність – консервативність у використанні засобів і способів педагогічної діяльності; Г) стійкість – нестійкість по відношенню до змін ситуації. 7. Який із рівнів результативності діяльності вчителя характеризує його вміння володіти стратегіями формування необхідної системи знань по своєму предмету і в цілому: А) локально моделюючий Б) репродуктивний; В) системно-моделюючий; Г) системно-моделюючий діяльність і поведінку. 8. Який із рівнів результативності діяльності вчителя характеризує його вміння пристосувати своє повідомлення до особливостей аудиторії: А) репродуктивний; Б) адаптивний; В) системно-моделюючий; Г) локально-моделюючий. 9. Який із варіантів не включає характеристику педагогічних здібностей: А) дидактичні; Б) авторитарні; В) комунікативні; Г) демократичні. 10. Педагогічна спостережливість, здібність розуміти особистість учня, емоційний стан відносяться до типу здібностей: А) комунікативних; Б) перцептивних; В) емпатійних; Г) особистісних. 11. Здібність успішно розв’язувати питання про характер і зміст матеріалу, про методи формування умінь і навичок, відноситься до типу: А) дидактичних здібностей; Б) організаторський здібностей; В) академічних здібностей; Г) перцептивних. 12. Спілкування вчителя з учнями, що забезпечує позитивний психологічний клімат, та позитивно впливає на розвиток особистості визначається, як: А) педагогічне спілкування; Б) оптимальне педагогічне спілкування; В) педагогічний такт; Г) педагогічний вплив. 13. Поведінка вчителя, яка будується на основі соціальних очікувань молоді по відношенню до них, як наставника, визначається як: А) педагогічне спілкування; Б) оптимальне педагогічне спілкування; В) педагогічний такт; Г) педагогічний вплив. 14. Дидактогенія – це: А) поведінка вчителя, яка будується на основі соціальних очікувань молоді по відношенню до них, як наставника; Б) викликаний порушеннями педагогічного такту з боку вихователя негативний психічний стан учня, який вплив на діяльність і спілкування В) сукупність засобів і методів, що забезпечують реалізацію цілей і задач виховання і навчання і визначає характер взаємодії педагога і учня; Г) психічний стан, який характеризується наявністю потреби, яка не знайшла свого задоволення. 15. Фрустрація – це: А) поведінка вчителя, яка будується на основі соціальних очікувань молоді по відношенню до них, як наставника; Б) викликаний порушеннями педагогічного такту з боку вихователя негативний психічний стан учня, який вплив на діяльність і спілкування В) сукупність засобів і методів, що забезпечують реалізацію цілей і задач виховання і навчання і визначає характер взаємодії педагога і учня; Г) психічний стан, який характеризується наявністю потреби, яка не знайшла свого задоволення. 16. Стиль керівництва вчителя учнями, який здійснюється одноосібно педагогом, який виставляє вимоги та здійснює жорсткий контроль за їх виконанням: А) авторитарний; Б) автократичний; В) непослідовний, алогічний; Г) владний. 17. Стиль керівництва вчителя учнями, який допускає можливість для учнів в обговоренні питань навчального та колективного життя, рішення приймає викладач відповідно до власних переконань: А) авторитарний; Б) автократичний; В) демократичний; Г) конформний. 18. Стиль керівництва, коли вчитель не втручається в життя учнів, має назву: А) непослідовний, алогічний; Б) конформний; В) ігноруючий; Г) демократичний.
|
||||||||
|