Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 9 «Психологія суб’єкта педагогічної діяльності

1. Якому із зазначених стилів педагогічної діяльності відповідає характеристика, – вчитель орієнтується на результат і на процес навчання:

А) емоційно-імпровізаційний;

Б) емоційно-методичний;

В) розсудливо-методичний;

Г) розсудливо-імпровізаційний.

2. Розсудливо-методичний стиль педагогічної діяльності відповідає характеристикам:

А) учитель орієнтується на процес навчання, не адекватно планує для уроку цікавий матеріал, а для самостійної роботи не цікавий;

Б) учитель орієнтується на результат і на процес навчання, адекватно планує, поетапно відпрацьовує матеріал, закріплює, повторює і контролює.

В) учитель орієнтується на результат навчання, адекватно планує, використовує стандартний набір методів навчання, переважноорієнтується на репродуктивний рівень;

Г) учитель орієнтується на процес і результат навчання. Адекватне планування, оперативність, інтуїтивність з рефлективністю, невелике різноманіття методів навчання, не високий темп.

3. Стиль педагогічної діяльності, коли вчитель орієнтується на процес і результат навчання, адекватне планування, оперативність називається:

А) емоційно-імпровізаційний;

Б) емоційно-методичний;

В) розсудливо-методичний;

Г) розсудливо-імпровізаційний.

4. Який із зазначених варіантів не відповідає змістовним характеристикам індивідуального стилю діяльності вчителя:

А) орієнтація на процес і результат навчання;

Б) стійкість – нестійкість по відношенню до змін ситуації;

В) оперативність – консервативність у використанні засобів і способів педагогічної діяльності;

Г) рефлективність – інтуїтивність.

5. Який із зазначених варіантів не відповідає динамічним характеристикам індивідуального стилю діяльності вчителя:

А) гнучкість – традиційність;

Б) стабільність – нестійкість навичок учнів;

В) спрямованість рефлексії на себе – на інших;

Г) стабільно емоційно-позитивне ставлення до учнів – нестійке емоційне ставлення;

6. Який із зазначених варіантів відповідає результативним характеристикам індивідуального стилю діяльності вчителя:

А) імпульсивність – обережність;

Б) одноманітність – різноманітність рівня знань учнів;

В) оперативність – консервативність у використанні засобів і способів педагогічної діяльності;

Г) стійкість – нестійкість по відношенню до змін ситуації.

7. Який із рівнів результативності діяльності вчителя характеризує його вміння володіти стратегіями формування необхідної системи знань по своєму предмету і в цілому:

А) локально моделюючий

Б) репродуктивний;

В) системно-моделюючий;

Г) системно-моделюючий діяльність і поведінку.

8. Який із рівнів результативності діяльності вчителя характеризує його вміння пристосувати своє повідомлення до особливостей аудиторії:

А) репродуктивний;

Б) адаптивний;

В) системно-моделюючий;

Г) локально-моделюючий.

9. Який із варіантів не включає характеристику педагогічних здібностей:

А) дидактичні;

Б) авторитарні;

В) комунікативні;

Г) демократичні.

10. Педагогічна спостережливість, здібність розуміти особистість учня, емоційний стан відносяться до типу здібностей:

А) комунікативних;

Б) перцептивних;

В) емпатійних;

Г) особистісних.

11. Здібність успішно розв’язувати питання про характер і зміст матеріалу, про методи формування умінь і навичок, відноситься до типу:

А) дидактичних здібностей;

Б) організаторський здібностей;

В) академічних здібностей;

Г) перцептивних.

12. Спілкування вчителя з учнями, що забезпечує позитивний психологічний клімат, та позитивно впливає на розвиток особистості визначається, як:

А) педагогічне спілкування;

Б) оптимальне педагогічне спілкування;

В) педагогічний такт;

Г) педагогічний вплив.

13. Поведінка вчителя, яка будується на основі соціальних очікувань молоді по відношенню до них, як наставника, визначається як:

А) педагогічне спілкування;

Б) оптимальне педагогічне спілкування;

В) педагогічний такт;

Г) педагогічний вплив.

14. Дидактогенія – це:

А) поведінка вчителя, яка будується на основі соціальних очікувань молоді по відношенню до них, як наставника;

Б) викликаний порушеннями педагогічного такту з боку вихователя негативний психічний стан учня, який вплив на діяльність і спілкування

В) сукупність засобів і методів, що забезпечують реалізацію цілей і задач виховання і навчання і визначає характер взаємодії педагога і учня;

Г) психічний стан, який характеризується наявністю потреби, яка не знайшла свого задоволення.

15. Фрустрація – це:

А) поведінка вчителя, яка будується на основі соціальних очікувань молоді по відношенню до них, як наставника;

Б) викликаний порушеннями педагогічного такту з боку вихователя негативний психічний стан учня, який вплив на діяльність і спілкування

В) сукупність засобів і методів, що забезпечують реалізацію цілей і задач виховання і навчання і визначає характер взаємодії педагога і учня;

Г) психічний стан, який характеризується наявністю потреби, яка не знайшла свого задоволення.

16. Стиль керівництва вчителя учнями, який здійснюється одноосібно педагогом, який виставляє вимоги та здійснює жорсткий контроль за їх виконанням:

А) авторитарний;

Б) автократичний;

В) непослідовний, алогічний;

Г) владний.

17. Стиль керівництва вчителя учнями, який допускає можливість для учнів в обговоренні питань навчального та колективного життя, рішення приймає викладач відповідно до власних переконань:

А) авторитарний;

Б) автократичний;

В) демократичний;

Г) конформний.

18. Стиль керівництва, коли вчитель не втручається в життя учнів, має назву:

А) непослідовний, алогічний;

Б) конформний;

В) ігноруючий;

Г) демократичний.




Переглядів: 539

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 8 «Психологія виховання» | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.