МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||
Тактико-технічна характеристикаТехнічна продуктивність в ґрунтах 2-ї, 3-ї категорій, м/год.: при глибині траншеї 1,1 м.______________________________________ До 800 при глибині траншеї 1,5 м.______________________________________ До 560 Експлуатаційна продуктивність, м/год. ____________________________ 300 - 400 Максимальна транспортна швидкість, км/год. __________________________ 35,5 Середня швидкість пересування по ґрунтових дорогах, км/год. __________ 18 - 24 Маса, т. __________________________________________________________ 27,7 Габаритні розміри в транспортному положенні, мм: довжина _______________________________________________________ 7600 ширина _______________________________________________________ 3164 висота ________________________________________________________ 4320 Габаритні розміри в робочому положенні, мм: довжина ______________________________________________________ 11200 ширина _______________________________________________________ 3164 висота ________________________________________________________ 2885 Розрахунок,людина___________________________________________________ 2 Залізничний габарит _____________________________________________ 02 - Т Періодичність технічного обслуговування, мотогод: №1 ____________________________________________________________ 100 №2 ____________________________________________________________ 300 Трудомісткість технічного обслуговування, люд/год; №1_____________________________________________________________ 14 №2_____________________________________________________________ 18 Витрата палива, л: на 100 км_________________________________________________________ 140 на 1 ч роботи_____________________________________________________ 40 Запас ходу по паливу, км____________________________________________ 500 Розміри траншеї основного профілю, яка відривається, м: глибина ________________________________________________________ 1,1 ширина по верху_________________________________________________ 0,9 ширина по дну___________________________________________________ 0,5 Розміри траншеї повного профілю, яка відривається, м: глибина ________________________________________________________ 1,5 ширина по верху_________________________________________________ 1,1 ширина по дну__________________________________________________ 0,5 Час переводу робочого органу з транспортного положення в робоче або зворотно, хв________________________________________________________10 Рис.6.2. Траншейна машина БТМ-3 (робоче положення): 1 - базова машина; 2 - лебідка; 3 - вертикальний редуктор; 4 - розподільна коробка; 5 - рама механізму підйому; 6 - великий карданний вал; 7 - передавальний редуктор; 8 - траверса; 9 - малий карданний вал; 10 - опора; 11 - бортовий редуктор; 12 - ротор з ковшами; 13 - метальник; 14 - рама робочого органу; 15 - зачисний башмак. Робочий орган (Рис. 6.3) призначений для розробки, підйому і відвала грунту в бруствер траншеї. До основних частин робочого органу відносяться рама, ротор 3, опорні катки 8 ротора, відкосостворювачи 9, метальники 5, відбивачі грунту 4 і зачисний башмак 7. На робочому органі зліва і праворуч встановлені ножі відкосостворювача для надання стінкам траншеї необхідних укосів, а над метальниками відбивачі грунту. В задній частині робочого органу розміщений зачисний башмак з профілюючим листом. В передній частині рами ротора розташована шкала з трьома мітками, а до траверси приварена стрілка, яка при збігу з однією з крайніх міток вказує на те, що машина рухається по кривій (радіусом 25 м), відповідній граничному повороту машини при відриванні траншей.
Рис.6.3 Робочий орган 1 - кожух; 2 - бортовий редуктор; 3 - ротор; 4 - відбивач ґрунту; 5 - метальник; 6 - верхня частина рами; 7 - зачисний башмак; 8 - опорний каток; 9 - відкосостворювач; 10 - нижня частина рами; 11 - передній щит
Механізм підйому і опускання робочого органу призначений для переводу робочого органу з транспортного положення в робоче і зворотно, а також для регулювання глибини траншеї, яка відривається і складається з ланцюгової поперекової передачі 2, лебідки 1, рами 3, траверси 4, правої 6 і лівої 7 телескопічних опор. Крім того, в механізмі підйому і опускання робочого органу є наступні допоміжні механізми:: запобіжний кронштейн з дугою для запобігання під час роботи перескакування ланок ланцюга по ведучій зірочці; механізми натяжіння тяглових ланцюгів; запобіжна кулачкова муфта для запобігання тяглових ланцюгів від руйнування. Траншейна машина ТМК-2 (Рис. 6.5) призначена для відривання траншей і ходів сполучень при інженерному обладнанні позицій військ. Вона застосовується при розробці як не мерзлих, так і мерзлих ґрунтів. Рис. 6.5 Траншейна машина ТМК-2 (загальний вигляд)
|
|||||||||||||||||
|