Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тактико-технічна характеристика

Технічна продуктивність при відриванні:

котлованів, м3/год ______________________________________________ 140

траншей, м/год:

в талих ґрунтах _________________________________________________ 180

в мерзлих ґрунтах ________________________________________________ 35

Максимальна транспортна швидкість, км/год____________________________ 45

Середня транспортна швидкість, км/год ____________________________ 20 - 25

Розрахунок,людина__________________________________________________ 2

Час підготовки машини до роботи, хв________________________________ 3 - 4

Маса, т _________________________________________________________ 12,8

Габаритні розміри в транспортному положенні, мм:

довжина ______________________________________________________ 7000

ширина _______________________________________________________ 2520

висота ________________________________________________________ 3750

Залізничний габарит з робочим обладнанням:

в транспортному положенні_____________________________________ 01 - Т

опущеним на залізничну платформу_______________________________ 2 - Т

Періодичність технічного обслуговування, мотогод.:

№ 1____________________________________________________________ 100

№ 2____________________________________________________________ 300

Трудомісткість технічного обслуговування, люд/год.

№ 1 ________________________________________________________ 15 - 20

№ 2 ________________________________________________________ 30 - 40

Витрата палива, л:

на 100 км шляху___________________________________________________ 55

на 1 мотогод. роботи______________________________________________ 24

Розміри котловану, який відривається, м:

глибина__________________________________________________________ 3

ширина по дну ________________________________________________ 2 - 3,5

ширина по верху_______________________________________________ 2 - 3,5

Розміри траншеї, яка відривається, м:

максимальна глибина______________________________________________ 1,2

ширина по верху_________________________________________________ 0,9

ширина по дну _________________________________________________ 0,65

 

Основними частинами ПЗМ-2 (Рис. 8) є базова машина і робоче обладнання.

Базова машина (легкий колісний тягач Т-155-01) включає раму, силову установку, трансмісію, ходову частину, приводи керування, енергообладнання і додаткове обладнання.

До складу робочого обладнання входять ланцюговий робочий орган 5, роторний метальник 3, тяглова лебідка, бульдозерне обладнання 1, додаткова трансмісія, гідравлічна, пневматична і електрична системи керування і приводи керування.

Ланцюговий робочий орган 5 безковшового типу призначений для розробки грунту і подачі його в роторний метальник.

Робочий орган має дві швидкості переміщення ланцюгів: 1,25 і 2,05 м/с. Шаг ланцюга становить 0,125 м. Маса ланцюгового робочого органу 1500 кг.

Основними частинами ланцюгового робочого органу є рама, приводний вал, тягловий ланцюг, вал приводу верхніх фрез з ланцюгом приводу і механізмом його натяжіння, два відкосостворювача, дві пари нижніх і верхніх фрез. Фрези застосовуються тільки при відриванні котлованів. Нижні фрези встановлюються на натяжному валу, а верхні на валу приводу верхніх фрез. В транспортному положенні нижня пара фрез кріпиться на тильній стороні бульдозерного відвала, а верхня за допомогою кронштейнів на передній частині рами базової машини.


Рис. 6.8 Компонована схема ПЗМ-2

1 – бульдозерне обладнання; 2 – базова машина; 3 – роторний метальник; 4 – трансмісія робочого органу; 5 – ланцюговий робочий орган.

 

Роторний метальник призначений для викиду ґрунту, розробленого робочим органом, у відвал. Тип метальника роторний, реверсуючий, з відцентровим розвантаженням. Обвідна швидкість - 9,8 м/с. Маса метальника - 1300 кг.

Метальник складається з корпусу, ротора, лижі, рами підйому, механізмів перемикання і регулювання ширини котловану, який відривається.

 




Переглядів: 886

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тактико-технічна характеристика | Призначення, ТТХ та загальна будова котлованних машин МДК-2, МДК-3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.083 сек.