МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тактико-технічна характеристикаТехнічна продуктивність при відриванні: котлованів, м3/год ______________________________________________ 140 траншей, м/год: в талих ґрунтах _________________________________________________ 180 в мерзлих ґрунтах ________________________________________________ 35 Максимальна транспортна швидкість, км/год____________________________ 45 Середня транспортна швидкість, км/год ____________________________ 20 - 25 Розрахунок,людина__________________________________________________ 2 Час підготовки машини до роботи, хв________________________________ 3 - 4 Маса, т _________________________________________________________ 12,8 Габаритні розміри в транспортному положенні, мм: довжина ______________________________________________________ 7000 ширина _______________________________________________________ 2520 висота ________________________________________________________ 3750 Залізничний габарит з робочим обладнанням: в транспортному положенні_____________________________________ 01 - Т опущеним на залізничну платформу_______________________________ 2 - Т Періодичність технічного обслуговування, мотогод.: № 1____________________________________________________________ 100 № 2____________________________________________________________ 300 Трудомісткість технічного обслуговування, люд/год. № 1 ________________________________________________________ 15 - 20 № 2 ________________________________________________________ 30 - 40 Витрата палива, л: на 100 км шляху___________________________________________________ 55 на 1 мотогод. роботи______________________________________________ 24 Розміри котловану, який відривається, м: глибина__________________________________________________________ 3 ширина по дну ________________________________________________ 2 - 3,5 ширина по верху_______________________________________________ 2 - 3,5 Розміри траншеї, яка відривається, м: максимальна глибина______________________________________________ 1,2 ширина по верху_________________________________________________ 0,9 ширина по дну _________________________________________________ 0,65
Основними частинами ПЗМ-2 (Рис. 8) є базова машина і робоче обладнання. Базова машина (легкий колісний тягач Т-155-01) включає раму, силову установку, трансмісію, ходову частину, приводи керування, енергообладнання і додаткове обладнання. До складу робочого обладнання входять ланцюговий робочий орган 5, роторний метальник 3, тяглова лебідка, бульдозерне обладнання 1, додаткова трансмісія, гідравлічна, пневматична і електрична системи керування і приводи керування. Ланцюговий робочий орган 5 безковшового типу призначений для розробки грунту і подачі його в роторний метальник. Робочий орган має дві швидкості переміщення ланцюгів: 1,25 і 2,05 м/с. Шаг ланцюга становить 0,125 м. Маса ланцюгового робочого органу 1500 кг. Основними частинами ланцюгового робочого органу є рама, приводний вал, тягловий ланцюг, вал приводу верхніх фрез з ланцюгом приводу і механізмом його натяжіння, два відкосостворювача, дві пари нижніх і верхніх фрез. Фрези застосовуються тільки при відриванні котлованів. Нижні фрези встановлюються на натяжному валу, а верхні на валу приводу верхніх фрез. В транспортному положенні нижня пара фрез кріпиться на тильній стороні бульдозерного відвала, а верхня за допомогою кронштейнів на передній частині рами базової машини. Рис. 6.8 Компонована схема ПЗМ-2 1 – бульдозерне обладнання; 2 – базова машина; 3 – роторний метальник; 4 – трансмісія робочого органу; 5 – ланцюговий робочий орган.
Роторний метальник призначений для викиду ґрунту, розробленого робочим органом, у відвал. Тип метальника роторний, реверсуючий, з відцентровим розвантаженням. Обвідна швидкість - 9,8 м/с. Маса метальника - 1300 кг. Метальник складається з корпусу, ротора, лижі, рами підйому, механізмів перемикання і регулювання ширини котловану, який відривається.
|
||||||||
|