МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Технічна характеристика ПТС-2Вантажопідйомність на суші і на воді, т _____________________________________ 12 Максимальна транспортна швидкість, км/год: на суші _____________________________________________________________ 60 на воді: без вантажу ________________________________________________________ 12,9 з вантажем _________________________________________________________ 11,7 Середня швидкість руху по ґрунтових дорогах, км/год ________________________ 34 Маса без розрахунку, т _________________________________________________ 24,2 Габаритні розміри в транспортному положенні, мм: довжина _________________________________________________________ 11990 ширина по гусеницях _______________________________________________ 3300 висота без вантажу __________________________________________________ 3170 Розрахунок, людина _____________________________________________________ 2 Залізничний габарит __________________________________________________ 02-Т Періодичність технічного обслуговування, мотогод: №1 ________________________________________________________________ 75 №2 _______________________________________________________________ 150 Трудомісткість технічного обслуговування, люд/год. №1 ______________________________________________________________ 8-10 №2 ______________________________________________________________ 14-16 Витрата палива, л: на 100 км пробігу ____________________________________________________ 245 на 1 мотогод роботи двигуна ___________________________________________ 71 Запас ходу по паливу: по ґрунтових дорогах, км ___________________________________ не менше за 500 на воді, мотогод ______________________________________________________ 18 Розміри вантажної платформи, мм: довжина до передніх капотів __________________________________________ 7303 довжина до задньої стінки кабіни ______________________________________ 8225 ширина ___________________________________________________________ 2870 Максимальний кут крену, градус: з вантажем 12т _______________________________________________________ 20 без вантажу __________________________________________________________ 20 з причепом __________________________________________________________10 Запас плавучості з вантажем 12 т, % ________________________________________46 Плаваючі транспортери за призначенням поділяються на бронетранспортери, транспортні (вантажні) транспортери, десантно-висадочні транспортери, швидкохідні глісируючи транспортери і транспортери на підводних крилах. Плаваючі транспортні (вантажні) транспортери складають окрему групу, до якої відносяться плаваючі армійські вантажні автомобілі і зібрані машини. По своїй конструкції і розмірам вони майже не відрізняються від стандартних, не плаваючих армійських автомобілів високої прохідності (з колісною формулою 6х6 або 8x8), однак мають герметичні корпуси, а в більшість з них вбудовані рухомі стернові пристрої для переміщення і маневрування на воді. При характерних для цих машин невеликій ширині корпусів, великій величині відношення корисного навантаження до власної маси і порівняно високому положенню центру тяжіння вантажених машин, на них до можливої межі знижується рівень вантажної платформи і створюються герметичні палубні перекриття. Досвід експлуатації транспортерів подібного типу показує, що вони мають невисокі мореплавні якості, при яких скрутно або навіть неможливо їх застосування на ріках вже при швидкості течії понад 1,5 м/с. Максимальна швидкість руху їх на воді досягає 8 - 8,5 км/год. Для забезпечення високої плавучості і непотопляємості на вантажних транспортерах корпус доцільно виконувати з алюмінієвих сплавів з подвійною бортовою обшивкою. Внутрішній простір між зовнішньою і внутрішньою обшивками слід заповнювати незпалюємим важкопотопляємим матеріалом. Зібрані машини являють собою комбінацію плаваючого тягача і плаваючого вантажного напівпричепа. Зчіпний пристрій зібраних машин забезпечує можливість зміни їх взаємного положення в трьох площинах, чим досягається хороша прохідність по перетненій місцевості. Керованість на суші і на воді здійснюється частіше за все за допомогою, так званої, позитивної системи управління, яка допускає поворот тягача відносно подовжньої осі напівпричепа на 90°. Колісні машини цього типу мають великорозмірні колеса. Ведучі колеса мають шини низького тиску. До ступиць коліс вбудовуються електро- або гідродвигуни, привід яких розміщується на тягачі звичайно в одному монтажному блоці з двигуном внутрішнього згорання. Пересування зібраних машин на воді в більшості випадків здійснюється за допомогою обертання на плаву сухопутних рухачів, чим зумовлюється порівняно низька швидкість руху, рівна 4-6 км/год. Ця обставина практично виключає можливість самостійного подолання рік при швидкості течії більше за 1 м/с. Десантно-висадочні транспортери - це амфібійні машини, частіше за все гусеничні, які призначені для перекидання особистого складу і бойової техніки штурмових ешелонів. Застосовують їх, як за правило, на великих водних перешкодах і в прибережній морській зоні. Ці засоби можуть мати вантажопідйомність 3 - 54 т, довжину 14 - 18,5 м, ширину - 6 -8,5 м і висоту 4 - 5 м. Десантно-висадочні транспортери малої вантажопідйомності частіше за все виробляються броньованими. Корпуси цих машин закритого типу, в них може розмішуватися від 20 до 35 чоловік десанту. Для зручності і швидкості завантаження і вивантаження носова або кормова стінка корпусу виконується відкидною. Крім того, в даху корпусу є люки для завантаження і вивантаження штурмових вантажів. Повністю закритий корпус забезпечує безпеку подолання смуги прибою. Пересування таких машин на воді здійснюється за допомогою водометних або гусеничних гідравлічних двигунів. Такі транспортери, маючи в середньому питому потужність силової установки порядка 16 кВт/т, розвивають на воді швидкість 10 - 12 км/год. Швидкохідні глісируючи транспортери і транспортери на підводних крилах мають вантажопідйомність 4 - 5 т і швидкість руху до 48 - 65 км/год. Така швидкість забезпечує їм більш високу ефективність при перекиданні вантажів в порівнянні з транспортерами, рухомими в режимі плавання. Так, наприклад, по кількості вантажів (в т-км/год), що перевозяться на відстань 30 - 40 км глісируючий транспортер виявляється в 3 рази ефективнішим за транспортери рівної вантажопідйомності, а транспортер, рухомий на підводних крилах - в 4 рази. Глісируючи транспортери мають несучі корпуси з добреобтікаемими обведеннями. Ходова частина, як за правило, колісна. При роботі на воді колеса забираються в спеціальні поглиблення корпусу. В якості суднових двигунів застосовуються частіше за все веслові гвинти. Вихід на режим глісирування досягається за рахунок високих питомих потужностей силових установок, що досягають 60-100 кВт/т. Транспортер володіє гарною маневреністю, високою прохідністю і великим запасом плавучості і може застосовуватися в морських умовах при хвилюванні моря до трьох балів. Він оснащений системою захисту розрахунку від отруйних і бойових радіоактивних речовин, обладнанням для самообкопування, радіостанцією, танковим переговорним пристроєм і приладом нічного бачення. Транспортер складається з корпусу, силової установки, трансмісії, ходової частини, водохідного двигуна і рулів, енергоустаткування, засобів зв'язку, спеціального обладнання і озброєння з комплектом боєприпасів. На транспортері є комплект запасних частин, що возиться, інструмента і приспособ ЗІП. Корпус транспортера (Рис. 2) призначений для розміщення розрахунку, установки агрегатів і механізмів, забезпечення плавучості транспортера і розміщення вантажів, які переправляються. Він є основою, що з'єднує в єдине ціле всі агрегати і механізми транспортера, що сприймає всі навантаження, виникаючі при русі транспортера і при подоланні ним різних перешкод. Корпус розділений на три відділення (управління, силове і вантажне) і складається з каркаса, обшивки, кабіни, вантажної платформи і відкидного борту. Відділення управління знаходиться в носовій частині корпусу. У ньому розташовуються сидіння для розрахунку, органи управління транспортером, прилади і щити енергоустаткування, контрольно-вимірювальні прилади і прилади управління УА ППО, радіостанція і переговорний пристрій, фільтро-вентиляційна установка, рентгенометр ДП-ЗБ, калорифер опалювання кабіни, прилади спостереження, гіронапівкомпас, прилад нічного бачення, агрегатний блок системи повітропуска, озброєння з комплектом боєприпасів, частина ЗІП. Силове відділення розташоване в нижній частині корпусу під вантажною платформою. В ньому розміщені силова установка, трансмісія, великий водовідкачуючий насос, паливні і мастильні баки, підігрівач двигуна, водяні і мастильні радіатори, мастильний фільтр МЦ-1,повітреочисник, ежектори, мастилозакачуючий і паливопідкачуючий насоси, фільтр грубого очищення палива, балони УА ППО, торсіонні вали підвіски. Вантажне відділення розташоване над силовим відділенням і призначено для установки в ньому техніки, яка перевозиться і вантажів, а також для розміщення людей при їх транспортуванні Вантажне відділення утворене двома балками проїжджої частини, між якими знаходяться капоти настилу і жалюзі Спереду воно обмежене задньою стінкою кабіни, позаду- відкидним бортом, з боків- бортами корпусу. Рис. 6.18 Корпус транспортера: 1- ролик для каната лебідки, 2 - обгороджування фар; 3 - кронштейн для установки кулемета. 4 - прилади спостереження; 5 - кришка люка; 6 - поручень, 7 - фальшборт; 8 - опора гідроамортизатора; 9 - випускна труба, 10- випускний патрубок; 11 - стійка; 12 - обшивка корпусу; 13 - кронштейн для кріплення механізму підйому відкидного борту; 14 - відкидний борт 15 - апарелі; 16 - провушини для кріплення обладнання самообкопування; 17 - тяглово-зчіпний прилад; 18 - картер механізму натяжіння гусениці;19 - шахта веслового гвинта; 20 - опір балансира; 21 - кронштейн підвіски; 22 - опора підтримуючого катка; 23 - поперекова балка шпангоута: 24 - днище корпусу; 25 - опора торсіона; 26 - підмоточна рама; 27 - торсіонна балка; 28 - роскос; 29 - опора кріплення коробки передач; 30 - картер бортової передачі; 31 - кронштейн кріплення коробки передач; 32 - буксирний крюк; 33 - носова балка; 34 і 37 - кришки люків для видачі каната лебідки; 35 - балки; 36 і 39 - кнехти; 38 - хвилевідбійний щит; 40 - щиток вікна; 41 - випускна труба фільтро-вентиляційної установки (ФВУ); 42 - забірник повітря ФВУ; 43 - двері кабіни; 44 - оглядовий люк; 45 - подовжній пояс; 46 - капот; 47 - проїжджі частини; 48 - клапан випуску води з кабіни в корпус; 49 - кронштейн вогнегасника У вантажному відділенні розміщені акумуляторні батареї, пускове реле стартера, апарат телефонного переговорного пристрою (ТНУ), частина ЗІП, лебідка, комплект санітарного обладнання, ручний вогнегасник, рукоятка приводу управління паливо-розподільним краном. Каркас є жорсткою основою корпусу і утворений двома бортовими листами обшивки 12, поперековими балками 23 і подовжніми поясами 45, стійками 11, двома шахтами 19 веслових гвинтів і днищем 24. До каркаса приварені кронштейни і опори для кріплення агрегатів транспортера. У передній частині каркаса уварені картери 30 бортових передач, а в кормовій- картери 18 натяжних механізмів гусениць, провушини 16 для кріплення обладнання самообкопування і склянка тяглово-зчіпного буксирного приладу 17. Зовні по бортах приварені кронштейни 21 підвісок, які мають сферичні гнізда для установки в них пристосування, що вимикає підвіску при транспортуванні машини літаком, кульові опори гідроамортизаторів, опори для кріплення підтримуючих катків і опори балансирів передніх і задніх катків. Обшивка виконана з тонких стальних листів, приварених до каркаса. В верхній частині бортів встановлені фальшборти 7, що забезпечують збільшення водовміщуючого об'єму, які опускаються всередину корпусу при перевезенні транспортера по залізницях в межах габариту 02-Т. Днище корпусу має люки для технічного обслуговування агрегатів транспортера. Кабіна зварна закритого типу. Вікна кабіни мають захисні щитки 40 (скло передніх вікон з електрообігрівом). Для входу і виходу розрахунку в даху кабіни є два люки, а в задній стінці двері 43. В даху кабіни встановлені прилади спостереження 4 для механіка-водія і командира. В задній стінці кабіни і в носовій частині корпусу є люки, що закриваються кришками 34 і 37, для видачі каната лебідки. В кабіні встановлені три сидіння. Сидіння механіка- водія регульоване. На передньому похилому листі кабіни і у верхній частині відкидного борту симетрично подовжньої осі транспортера встановлені кнехти 36 для кріплення швартового або буксирного каната, а на задній стінці кабіни зліва- кнехти 39 для закріплення каната якора. Вантажна платформа призначена для установки і кріплення вантажів, що переправляються. Основними частинами вантажної платформи є дві колії, розташовані симетрично подовжній осі транспортера на балках каркаса. Кожна колія складається з трьох знімаємих і однієї незнімаємої проїзних частин 47. У просторі між коліями і бортами корпусу розміщуються елементи кріплення вантажів до платформи і ЗІП машини. Для обмеження переміщення вантажів, що переправляються, є упори ті, що встановлюються в гнізда на передніх проїзних частинах настилу. Для доступу до заправної горловини паливних і мастильних баків в настилі є люки. На проїзних частинах є посадочні гнізда для установки санітарного обладнання. Відкидний борт 14 в закритому положенні спільно з бортами корпусу машини забезпечує транспортеру необхідну водотоннажність, а у відкритому положенні разом з відкидними апарелями 15 завантаження і розвантаження техніки і вантажів. Герметизація відкидного борту забезпечується гумовим ущільненням. Опускання і підіймання відкидного борту проводяться гідроприводом засобу самообкопування або підіймальним механізмом вручну.
|
|||||||||||
|