МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Самохідні пороми.Самохідний пором ПММ-2М (Рис. 3) призначений для забезпечення переправи через водні перешкоди танків, ракетних комплексів, автопоїздів і іншої військової техніки. Самохідний пором ПММ-2М складається з ведучої плаваючої гусеничної машини 1, нижнього 2 і верхнього 3 понтонів, апарельних і стикових пристроїв. У транспортному положенні понтони укладаються на ведучу машину, а в робочому опускаються вздовж неї по лівому і правому бортах. Розкриття понтонів і укладання в транспортне положення здійснюються розкриваючими пристроями, що приводяться в дію гідроприводом. Корпус ведучої машини і понтони являють собою водонепроникливі місткості, що забезпечують необхідну вантажопідйомність і сталість машини при роботі на воді. Декілька поромів на воді можуть стикуватися між собою в збірні пороми великої площі і вантажопідйомності або наплавні мости. Рис. 6.19 Самохідний паром ПММ-2М в похідному положенні. 1 - ведуча машина; 2 - понтон нижній; 3 - понтон верхній; 4 – апарель
Самохідні пороми призначені для поромної і мостової переправи важкої бойової техніки, насамперед танків. Вантажопідйомність існуючих самохідних поромів становить 40 - 60 т Самохідні пороми можуть складатися з двох машин і напівпоромів або однієї машини. Декілька поромів можуть створювати пороми великої площі і вантажопідйомності, а також наплавні мости. Ведучою машиною самохідного порома є, як за правило, спеціальна машина з водонепроникливим корпусом на гусеничній або колісній базі. Базові машини збираються звичайно з уніфікованих вузлів і агрегатів. Загальною компонованою ознакою для самохідних поромів є розташування відділення управління в носовій частині машини, моторно трансмісійного - в середній і носовій частинах (на днищі корпусу), а вантажної платформи у вигляді колійної проїзної частини - зверху водонепроникливого корпусу. Наявність водонепроникливого корпусу з закритою палубою зажадало оснащення всіх поромів палубними і бортовими люками для доступу в моторно-трансмісійне відділення при обслуговуванні і ремонті машини. Необхідна вантажопідйомність і сталість самохідних поромів забезпечуються за рахунок оснащення ведучої машини додатковими місткостями (понтонами). Додаткові місткості (понтони) можуть бути жорсткими і еластичними (надувними). Жорсткі понтони звичайно виготовляються у вигляді замкнутих об'ємів з стального або алюмінієвого листа, а надувні - з міцної прогумованої тканини на основі нейлону, яка пропитується неопреном. В ненаповненому стані надувні понтони зберігаються в ніші корпусу машини або перевозяться на іншому транспортному засобі, а перед роботою на воді навішуються на борти машини і наповнюються повітрям. Жорсткі додаткові місткості сполучені з ведучою машиною шарнірно. У транспортному положенні вони розташовуються на її платформі, а в робочому на воді - вздовж бортів. Розкриття додаткових понтонів з транспортного положення в робоче і навпаки робиться спеціальними розкриваючими механізмами з гідравлічним приводом. Вантажна платформа самохідних поромів - стрічок (двоколійна, несучої конструкції) розташовується зверху водонепроникливого корпусу впоперек ведучої машини і додаткових понтонів.
|
|||||||||||
|