Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАРКУ ПМП-М

Вантажопідйомність, т:

наплавного моста _________________________________________________ 20 і 60

перевізних поромів __________________________________________ від 20 до 170

Кількість поромів, які знаходяться в парку, шт.:

вантажопідйомністю 40 т _______________________________________________ 16

вантажопідйомністю 60 т _______________________________________________ 10

вантажопідйомністю 80 т _______________________________________________ 8

вантажопідйомністю 130 і 170 т __________________________________________ 4

Час зведення мостової переправи, хв:

вантажопідйомністю 60 т _______________________________________________ 30

вантажопідйомністю 20 т _______________________________________________ 50

Максимальна пропускна спроможність 60-тонного моста, танків в годину ____ 600 - 800

Час збирання поромів, хв:

вантажопідйомністю 40 т _______________________________________________ 8

вантажопідйомністю 60 т _______________________________________________ 10

вантажопідйомністю 80 т

_______________________________________________ 12

вантажопідйомністю 130 т __________________________________________ 13 - 15

вантажопідйомністю 170 т __________________________________________ 16 - 20

Середній час рейса перевізного порома на ріках шириною 200 - 500 м, хв. ____ 15 - 20

Максимальна довжина, м:

60- тонного моста ___________________________________________________ 227

20- тонного моста ___________________________________________________ 382

Розрахунок, людина (понтонерів/водій):

річкової ланки __________________________________________________ 2/1 - 3/1

берегової ланки _________________________________________________ 2/1 - 3/1

вистілки ___________________________________________________________ 2/1

катери _____________________________________________________________ 2/1

для обладнання мостової переправи __________________________________ 102/34

для збирання порома вантажопідйомністю, т:

40 _________________________________________________________________ 6/2

60 _________________________________________________________________ 9/3

80 ________________________________________________________________ 12/4

130 _______________________________________________________________ 21/7

170 _______________________________________________________________ 27/9

Періодичність технічного обслуговування:

№ 1 ______________________________________________Через 1000 км пробігу

або після пропуску 1000

гусеничних машин.

 

№ 2 ______________________________________________ Через 2000 км пробігу

або після пропуску

2000 гусеничних машин

У комплект парку входять: 32 річкових ланки з автомобілями; 4 берегових ланки з автомобілями; 2 вистілки з автомобілями; 12 буксирно-моторних катери з автомобілями; 1 комплект допоміжних належностей, інструмента і запасних частин. Комплект парку перевозиться на спеціальних автомобілях КрАЗ-255Б (КрАЗ-260)річкові ланки (Рис. 4) призначені для пристрою річкової частини наплавних мостів і поромів. Річкова ланка в розкритому положенні являє собою готову дільницю 60-тонного моста довжиною 6,75 м. Для збирання 20-тонного моста його розгортають на дві напівланки і стикують транцями.

 

 
 

Рис. 6.20 Річкова ланка з автомобілем: а - вигляд збоку; б - вигляд ззаду

ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА РІЧКОВОЇ ЛАНКИ

Вантажопідйомність в робочому положенні, т _______________________________ 20

Маса, кг:

ланки _____________________________________________________________ 6936

середнього понтона _________________________________________________ 1724

крайнього понтона __________________________________________________ 1599

якорю ______________________________________________________________50

апарелі __________________________________________________________ 174,2

апарель-балки _____________________________________________________ 44,7

гідродинамічного щита _______________________________________________ 61

Габаритні розміри розкритої (складеної) ланки, мм:

довжина _____________________________________________________ 6910 (6910)

ширина _____________________________________________________ 8090 (3154)

висота ______________________________________________________ 1110 (2277)

Ширина проїжджої частини 60-тонної (20-тонною) схеми, м _____________ 6,53 (3,29)

Розрахунок, людина _____________________________________________________ 3

Річкова ланка складається з двох середніх понтонів, двох крайніх понтонів, понтонних механізмів і пристроїв міжпонтонних механізмів, пристроїв і знімального оснащення.

Середній понтон являє собою зварну стальну конструкцію коробчастого виду, розділену на два об'єми поперековою водонепроникливою перегородкою. Він є несучим елементом в мостах і поромах. Між собою середні понтони шарнірно з’єднані в площині днища двома днищевими петлями, приводи яких розміщені на бортах понтонів, а в площині палуби замикаються двома палубними замками.

Крайній понтон також розділений на два рівних об'єми поперековою водонепроникливою перегородкою і шарнірно з’єднаний з середнім в площині палуби трьома палубними петлями, а в площині днища вони замикаються двома днищевими замками, приводи яких розташовані на транцях середніх понтонів.

Розгортання напівланок в лінію 20-тонного моста проводиться відносно шарніра переходу на легку схему, що встановлюється на петлі, розташовані на транцях середніх понтонів.

Для стикування ланок одна з одною служать нижні стикові пристрої, верхні стикові упори і стягуючі пристрої, що складаються з штирьових механізмів і механізмів барабанів. Косо симетричне розташування стикових і стягуючих пристроїв забезпечує стикування ланок незалежно від того, якими транцями вони звернені один до одного.

Берегова ланка (Рис. 5) призначена для утворення перехідних дільниць між наплавною частиною моста і берегом, а також може використовуватися як складова частина поромів. Берегова ланка в розкритому положенні являє собою готову дільницю 60-тонного моста довжиною 5,5 м.

 




Переглядів: 1051

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Понтонні парки. | ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА БЕРЕГОВОЇ ЛАНКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.