МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАРКУ ПМП-МВантажопідйомність, т: наплавного моста _________________________________________________ 20 і 60 перевізних поромів __________________________________________ від 20 до 170 Кількість поромів, які знаходяться в парку, шт.: вантажопідйомністю 40 т _______________________________________________ 16 вантажопідйомністю 60 т _______________________________________________ 10 вантажопідйомністю 80 т _______________________________________________ 8 вантажопідйомністю 130 і 170 т __________________________________________ 4 Час зведення мостової переправи, хв: вантажопідйомністю 60 т _______________________________________________ 30 вантажопідйомністю 20 т _______________________________________________ 50 Максимальна пропускна спроможність 60-тонного моста, танків в годину ____ 600 - 800 Час збирання поромів, хв: вантажопідйомністю 40 т _______________________________________________ 8 вантажопідйомністю 60 т _______________________________________________ 10 вантажопідйомністю 80 т _______________________________________________ 12 вантажопідйомністю 130 т __________________________________________ 13 - 15 вантажопідйомністю 170 т __________________________________________ 16 - 20 Середній час рейса перевізного порома на ріках шириною 200 - 500 м, хв. ____ 15 - 20 Максимальна довжина, м: 60- тонного моста ___________________________________________________ 227 20- тонного моста ___________________________________________________ 382 Розрахунок, людина (понтонерів/водій): річкової ланки __________________________________________________ 2/1 - 3/1 берегової ланки _________________________________________________ 2/1 - 3/1 вистілки ___________________________________________________________ 2/1 катери _____________________________________________________________ 2/1 для обладнання мостової переправи __________________________________ 102/34 для збирання порома вантажопідйомністю, т: 40 _________________________________________________________________ 6/2 60 _________________________________________________________________ 9/3 80 ________________________________________________________________ 12/4 130 _______________________________________________________________ 21/7 170 _______________________________________________________________ 27/9 Періодичність технічного обслуговування: № 1 ______________________________________________Через 1000 км пробігу або після пропуску 1000 гусеничних машин.
№ 2 ______________________________________________ Через 2000 км пробігу або після пропуску 2000 гусеничних машин У комплект парку входять: 32 річкових ланки з автомобілями; 4 берегових ланки з автомобілями; 2 вистілки з автомобілями; 12 буксирно-моторних катери з автомобілями; 1 комплект допоміжних належностей, інструмента і запасних частин. Комплект парку перевозиться на спеціальних автомобілях КрАЗ-255Б (КрАЗ-260)річкові ланки (Рис. 4) призначені для пристрою річкової частини наплавних мостів і поромів. Річкова ланка в розкритому положенні являє собою готову дільницю 60-тонного моста довжиною 6,75 м. Для збирання 20-тонного моста його розгортають на дві напівланки і стикують транцями.
Рис. 6.20 Річкова ланка з автомобілем: а - вигляд збоку; б - вигляд ззаду ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА РІЧКОВОЇ ЛАНКИ Вантажопідйомність в робочому положенні, т _______________________________ 20 Маса, кг: ланки _____________________________________________________________ 6936 середнього понтона _________________________________________________ 1724 крайнього понтона __________________________________________________ 1599 якорю ______________________________________________________________50 апарелі __________________________________________________________ 174,2 апарель-балки _____________________________________________________ 44,7 гідродинамічного щита _______________________________________________ 61 Габаритні розміри розкритої (складеної) ланки, мм: довжина _____________________________________________________ 6910 (6910) ширина _____________________________________________________ 8090 (3154) висота ______________________________________________________ 1110 (2277) Ширина проїжджої частини 60-тонної (20-тонною) схеми, м _____________ 6,53 (3,29) Розрахунок, людина _____________________________________________________ 3 Річкова ланка складається з двох середніх понтонів, двох крайніх понтонів, понтонних механізмів і пристроїв міжпонтонних механізмів, пристроїв і знімального оснащення. Середній понтон являє собою зварну стальну конструкцію коробчастого виду, розділену на два об'єми поперековою водонепроникливою перегородкою. Він є несучим елементом в мостах і поромах. Між собою середні понтони шарнірно з’єднані в площині днища двома днищевими петлями, приводи яких розміщені на бортах понтонів, а в площині палуби замикаються двома палубними замками. Крайній понтон також розділений на два рівних об'єми поперековою водонепроникливою перегородкою і шарнірно з’єднаний з середнім в площині палуби трьома палубними петлями, а в площині днища вони замикаються двома днищевими замками, приводи яких розташовані на транцях середніх понтонів. Розгортання напівланок в лінію 20-тонного моста проводиться відносно шарніра переходу на легку схему, що встановлюється на петлі, розташовані на транцях середніх понтонів. Для стикування ланок одна з одною служать нижні стикові пристрої, верхні стикові упори і стягуючі пристрої, що складаються з штирьових механізмів і механізмів барабанів. Косо симетричне розташування стикових і стягуючих пристроїв забезпечує стикування ланок незалежно від того, якими транцями вони звернені один до одного. Берегова ланка (Рис. 5) призначена для утворення перехідних дільниць між наплавною частиною моста і берегом, а також може використовуватися як складова частина поромів. Берегова ланка в розкритому положенні являє собою готову дільницю 60-тонного моста довжиною 5,5 м.
|
|||||||||||
|