МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ACADEMIC MOBILITYMany students enrich their lives with studies abroad. Those who do this say that they will never be afraid to do anything else in their lives. They spend a term (Am. semester) or more studying in England, Scotland, France, Germany, Finland, and other countries. These students say the months spent abroad help them to love their own country more. Many of the students who go abroad or even overseas are studying foreign languages, and they say there is no better way to improve language skills and to understand another culture than to immerse yourself into that culture. Note: immerse v – погружать
2.33 Act out the dialogues. Learn it by heart. At the Airport A: Can I have your ticket, please? B: Yes, of course. Here you are. A: Do you have just one suitcase? B: Yes. This bag is hand luggage. A: That’s fine. Smoking or non-smoking? B: Non-smoking, please. Oh … and can I have a seat next to the window? A: Yes, that’s OK. Here’s your boarding pass. Have a nice flight!
2.34 To enter the UWC you must complete the application form with information about yourself. Name: _____________________________________________ Date of Birth: ________________________________________ Sex: _______________________________________________ Nationality: _________________________________________ Address: ____________________________________________ Choice of College: ____________________________________ List of subjects you are studying at university this year ___________________________________________________ Do you regularly take part in sports? Give details. ___________________________________________________ Do you have musical or artistic interests? ___________________________________________________ TEST 1 Complete the dialogue with the words given. a) Come on! b)I couldn’t hear.c)That’s our flight. A Ah! …… BA 476 to Madrid. …… (1). B Was it gate 4 or 14? A …… (2). I think it was 4. B Ssssh! There it is again. It is gate 4. A OK. …… (3).
2.35 Fill in the following forms in your notebooks.
|
||||||||
|