МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФАРМАЦІЇ
Завдання з курсу “Інформаційні технології у фармації” виконуються на персональному комп’ютері і друкуються на аркушах формату А4. При виконанні завдань необхідно застосовувати редактор тексту Word, електронну таблицю Excel, систему керування базами даних Access, а також один із пакетів MCAD, MATLAB, MATHEMATIKA, MUMATH. До кожного завдання у тексті треба дати пояснення про послідовність дій. Варіант кожного завдання обирається за номером студента у списку групи.
Завдання 1-4 виконуються в системі MSExcel. Завдання № 1. а) Протабулювати функцію і побудувати її графік. Межі табулювання і крок вибрати так, щоб на графіку були відображені особливості поведінки функції.
б) Протабулювати функцію двох змінних і представити її графічно. Межі табулювання і крок вибрати так, щоб на поверхні були відображені особливості поведінки функції.
2. Знайти приблизне значення кореня рівняння, використовуючи засоби Excel. Навести опис дій, що призвели до результату.
3. Розв’язати систему рівнянь, заданих розширеною матрицею методом: а) Гауса; б) Крамера; в) зворотної матриці. Навести опис дій, що призвели до результату.
4. 4.Фармацевтичний завод випускає ліки чотирьох видів А, В, С і D використовуючи для виготовлення компоненти Х1 , Х2 ,Х3 , Х4 . Витрати компонентів в умовних одиницях для виготовлення ліків наведено у таблиці. Кожного дня на завод надходить 14500 у.о. компоненту Х1 , 21700 у.о. компоненту Х2 , 17300 у.о. компоненту Х3 і 19900 у.о. компоненту Х4 . Яку максимальну кількість упаковок ліків може випускати завод протягом одного дня. Вказівка.: за допомогою електронної таблиці Excel провести пошук рішення і знайти максимум цільової функції (максимальна кількість упаковок ліків). Навести опис дій, що призвели до результату.
5. За допомогою одного з пакетів символьних обчислень - MCAD, MATLAB, MATHEMATICA, MUMATH знайти інтеграли:
6. За допомогою одного з пакетів MCAD, MATLAB, MATHEMATICA, MUMATH знайти рішення диференціального рівняння. Якщо
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|