МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Exercise 11. Prepare a copy of the form. Work with a student that you don’t know very well. Ask him/her questions about him/herself, and fill in the answers.Name_____________________________________ Address___________________________________ Telephone number_________________________ Age last birthday____________________________ Marital status_______________________________ Nationality_________________________________ Height_______________________________________ Shoe size_____________________________________ Occupation___________________________________ Place of study__________________________________ Starts study at__________________________________ Finishes study at________________________________ Studies on Saturdays?____________________________ Smoke? (If so, how many?)_______________________ Drinks? (If so? What?)___________________________ Favourite foods__________________________________ Language spoken________________________________ Likes – Sport_____________________________________ Books____________________________________ Music____________________________________ Films_____________________________________ Other_____________________________________ Dislikes__________________________________________ Favourite type of girl/man__________________________ Sign______________________________________________ Appearance________________________________________ Personality_________________________________________
Exercise 12. Here are some answers. What are the questions?
1. Carlos Pena. 2. Venezuela. 3. I’m an engineer. 4. Twenty-five. 5. One metre seventy-eight. 6. Two brothers and a sister. 7. No, I’m not. 8. In a small flat in Kazan. 9. I need to read it for my work. 10. No, but I can speak a little French. 11. I watch TV or I go out with friends. 12. No, I don’t, but I like dancing. 13. About twice a week. Exercise 13. Describe your working day. Exercise 14. Talk on the theme “Studies at the Volga State Academy of the Physical Culture, Sports and Tourism”. Use the following questions.
When did you enter the Academy? What year are you in now? What can you say about the Academy? What will you become after you graduate from the Academy? What is necessary to become a successful tourist manager? What subjects do you study at the Academy? Do you live in the student’s hostels or with your parents? What can you say about your group-mates? Do the students of your department attend swimming pool? How many students study at your department?
Unit 5. Our English Lesson
|
||||||||
|