МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
WHILE-LISTENINGWatch the whole video-track and answer the following questions: 3. What kind of video is this? - a documentary; - a comedy; - a humoristic cartoon. 4. Why did they come to the doctor? 5. Was the result of a visit good? Why do you think so?
Watch the parts of the video and answer the following questions: 00:00 – 00:24 6. What did the child do yesterday? 7. How long did it take the child to do this? 00:25 – 00:41 8. What happened to the diagnostic machine? 9. Was the doctor satisfied with this? 00:42 – end 10. What was the doctor’s diagnosis? Watch the whole video again: 11. Fill in the gaps in the following text:
POST-LISTENING 12. What is the general idea of the track? 13. What do you think about this? WHAT IS ENGINEERING? (02:37) PRE-LISTENING 1. What do engineers do in their profession? Use verbs to answer. For example – design, invent, etc… 2. What spheres of life do engineers deal with? Make a list. 3. What can a career in Engineering provide a person with? WHILE-LISTENING Watch the parts of the video-track and answer the following questions: 00:00 – 01:50 4. Order the spheres of life that engineers deal with which appear in the track. 5. Compare it to your own list. What didn’t you mention? What wasn’t mentioned in the track? 01:51 – end 6. What can a career of an engineer provide for a person according to the track? 7. Do you agree that Engineering is our future? Why? POST-LISTENING 8. Watch the video again and try to make your own comments (you should make sentences to perform a small text about the video). WHAT IS ENGINEERING ? (A REAL VIDEO LECTURE) (10:08) PRE-LISTENING 1. What is Engineering? Is Engineering for you? Why did you choose Engineering as a profession? 2. What may a lecturer speak about in the lecture “What is Engineering”?
|
|||||||||
|