МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
WHILE-LISTENINGListen to the video a part by part without watching and answer the following questions: 00:00 – 00:15 3. What is the main aim of the lecture? 00:16 – 00:53 4. What do engineers do every day? 5. What does Engineering technology improve? 6. What can we call engineers in other words? 00:54 – 03:15 7. What are the attributes of a real engineer? List 10 attributes. 03:25 – 04:22 8. What should an engineer be able to do? (7 items) 04:23 – 05:05 9. What does the word “design” mean? Fill in the gaps in the explanation with the words you hear:
05:06 – 05:48 10. What product is it spoken about in this part? 05:50 – 06:37 11. What are important aspects of design? (2 aspects) 12. What are measures of product design? (3 measures) 06:38 – 07:54 13. What are the steps of a design process?
Now listen and watch to the parts above again and check your answers. 07:55 – 09:40 Watch the video and answer the question: 14. What is the idea of this part? POST-LISTENING Try to summarize this lecture and make a small text (15 – 18 sentences) to comment on the following: - What is the main aim of the lecture? - What do engineers do every day? - What does Engineering technology improve? - What can we call engineers in other words? - What are the attributes of a real engineer? - What should an engineer be able to do? - What does the word “design” mean? - What product is it spoken about in this part? - What are important aspects of design? - What are measures of product design? - What are the steps of a design process?
TYPES OF ENGINEERING Part I
|
|||||||||
|