МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
What do engineers do? Use verbs to answer.2. Read the four parts of one text (A, B, C and D) and put them into the correct order (1, 2, 3 and 4). Do not pay attention to the gaps:
(the text is from: “Engineering” Workshop by Lindsey White, OUP; Unit 2, pg.3, ex.2 3. Look at the passage beginning with “There are …”. Fill in the gaps with the following words:tools, electricity, buildings, roads, lighting, machines. 4. Now look at the passage beginning with “Each of these …” Fill in the gaps with the following words:electricity generation, bridge, automobile, wiring. 5. Read the whole text again and put the main ideas of each passage to the correct order of passages:
* (“Engineering” Workshop by Lindsey White, OUP; Unit 2, pg.3, ex.2 6. Choose the best title to the whole text above: · Your personality · Types of engineering · A job in engineering 7. Read the text again and find the equivalents to the following expressions: - to make better - be classified - parts - if you don’t like the subject - until you become a pensioner - working indoors - smart things you wear - may become unhappy 8. Now answer the questions about the text above: 1. How many types of engineering are there? 2. What is the one thing that they all have in common? 3. What do they use Math and Science for? 4. How many main areas can engineering be broadly divided into? 5. What are they? 6. What are the examples of civil engineering? 7. What are the examples of electrical engineering? 8. What are the examples of mechanical engineering? 9. What two things should you mind when choosing a specific area of engineering?
9. Match the following words:
10. Give synonyms to the following words:
11. Translate the following sentences into Russian. Translate the idea, not a word for word:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|