МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
Part III(… адрес интернет-странички с видеороликами…) CHOOSING A CAREER (00:43) PRE-LISTENING 1. What do engineers do in their career? 2. Why did you choose to become an engineer? 3. What makes people choose this or that career? 4. Do you know the following words? Can you guess the meaning of any of them? Study the meaning of the words: “choice”, “scientist”, “community”. WHILE-LISTENING Watch the video and answer the following questions: 5. Who and what is the speaker? 6. What type of Engineering does he specialize in? 7. What made the speaker choose the Engineering career? Watch the video again and fill in the gaps in the following text: 8.
POST-LISTENING 9. Make a list of facts that may influence the choice of a Civil engineering career (Mechanical Engineering career, Chemistry engineering career, Electrical Engineering career). What is different and what do they have in common?
CHOOSING _______________ ________________ AS A CAREER (02:01) PRE-LISTENING 1. What do people have to think about when they choose their future career? 2. Do you know the following words? Can you guess the meaning of any of them? Study the meaning of the words: “to apply something”, “to take things apart”, “to create”(“creative”), “to come up with (a solution)”, “to get involved”, “lab”= laboratory.
|
|||||||||
|