МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WHILE-LISTENINGListen to the video without watching and answer the following questions: 3. What are the people talking about? Complete the heading. 4. How many speakers are there? Watch the video-track and answer the following questions: 5. Put the names of the speakers in the order of appearance in the track (1, 2, 3, ….):
6. Where do all the speakers work? Watch the parts of the video-track and fulfill the following tasks: 00:01 – 00:19 7. Complete the following text with the words that you hear:
00:51 – 01:05 8. Complete the following text with the words that you hear:
01:14 – 01:33 9. Complete the following text with the words that you hear:
01:44 – 01:54 10. Complete the following text with the words that you hear:
Watch the whole video-track again and answer the following questions: 11. Who … :
POST-LISTENING Make a list of things that a person who wants to become an engineer in the sphere of Engineering Technology must like / or be interested in / or be good at: “A future engineer must … “.
MATERIALS AND THEIR PROPERTIES Part I 1. Do you know the following materials? Match the materials to their definitions below:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|