МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
What can be made of these materials?Which material is the best for dishes? Which is the best material for the following objects and why? a folk, a football, a window, a bicycle, a plate (“Engineering” Workshop by Lindsey White, OUP; Unit 5, pg.6, ex.1) Read the information in the table below and put each heading into the correct column (A, B, or C). What is the order of materials in column “A”?
(“Engineering” Workshop by Lindsey White, OUP; Unit 5, pg.6, ex.2) 4. Read the information in the table from ex.3 again and find out which material (1-10) is best for:
(“Engineering” Workshop by Lindsey White, OUP; Unit 5, pg.6, ex.3) Study the table in exercise 3 again and complete the following table.
Match the properties from the table (1-6) with their opposites below. Use your glossary or dictionary to help you.
(“Engineering” Workshop by Lindsey White, OUP; Unit 5, pg.6, ex.4)
Find as many materials in the following line as you can (11 words).
Answer the following questions. Which material… (or which materials…): - is the strongest - is/are easy to shape - conducts electricity well - is/are found in people and fruits? - breaks easily - can be mixed with water? - is/are very light? - doesn’t rust? - can carry coded messages? - is/are used in jewelry? - is/are used in beer (or juice) production? - is/are used a lot on a building site? - is/are used in city advertising process - is/are used in manufacturing of cars, buses, airplanes, etc? - is/are widely used in cooking process? - is/are used in industry to cut hard materials?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|