МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
WHILE-LISTENINGWatch the following parts of the video and fulfill the tasks: 00:45 – 01:39 3. What cars did the Mini leave behind? 01:40 4. How many cars were being produced a day in September and October 1959? 01:50-02:28 5. What was the original Mini-prototype’s speed? What month was the Mini introduced to people? What year did it happen? 02:40 – 03:13; 03:38 - 04:08 6. The 1st interview: the name of the interviewee _______________ the job of the interviewee _______________ what does the interviewee think of the Mini? _____________ 03:45 7. What can you see on the screen? Continue the following sentences: This is a … There are … A Mini is … A new model …. 04:27 – 04:55; 05:23 - 05:33 8. The 2nd interview: the name of the interviewee ______________ the job of the interviewee ______________ what does the interviewee think of the Mini? ____________ 04:54 – 05:24 9. What is the name of the most famous Mini prototype model?
10. Fill in the gaps in the following text:
POST-LISTENING 11. The whole text is: - instructions on how to use the car; - background information about the history of the car; - interviews with craftsmen. ELECTRICAL EQUIPMENT Part I Complete the statements below for you. Then compare your answer with the rest of the class. Which is the most popular way to learn? When I learn to do something practical, I prefer … a) … to see someone demonstrating it. b) … someone to help me do it. c) … to follow a diagram. d) … to try and ask for help if things go wrong. * (“Engineering” Workshop by Lindsey White, OUP; Unit 11, pg.12, ex.1)
|
|||||||||
|