МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Part III(… адрес интернет-странички с видеороликами…) THE LATEST TECHNOLOGY GADGETS (02:40) PRE-LISTENING 6. What is a gadget? 7. What latest gadgets can you name? Make a list. 8. Which from your list is the most important for you? Why? 9. Study the following words and phrases: “to project”, “to magnify”, “(to) clip”, “magnetic field”. WHILE-LISTENING Watch the whole video-track and answer the following questions: 5. How many gadgets are described in the text? Watch the video-track a part by part and answer the following questions: 00:00 – 00:47 6. What gadget is described? 7. What can you do with this gadget? 8. Why is it so useful? 9. Which synonym is used instead of the word ‘comfortable’? 10. How does it work? Fill in the gaps in the following text with the words you hear:
00:48 – 01:10 11. What gadget is described? 12. What is its capacity? 13. How is it connected to a computer? 14. How does it work? 01:11 – 01:47 15. What gadget is described? 16. How many elements are included in this gadget? 17. What is the capacity of a clip? 18. What can you do with this gadget? 19. How is it connected to a computer? 20. How does it work? Fill in the gaps in the following text with the words you hear:
01:48 – 02:32 21. What gadget is described? 22. What is its capacity? 23. What can you do with this gadget? 24. How small are the capsules inside the display screen? 25. What makes negatively charged black sides and positively charged white sides in capsules inside the display screen change their position? POST-LISTENING 26. What gadgets shown in the track, do you think, are of great importance? 27. Why do people design gadgets? 28. What kind of gadget would you like to be designed? VW TOUAREG GADGETS (02:30) PRE-LISTENING 1. What is a gadget? 2. What gadgets do cars usually have?
|
||||||||||
|