Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



WHILE-LISTENING

Watch the whole video-track. Match the phrases from columns A, B and C in the table below to form sentences in order to answer the following question:

3. What can you do with the VW Touareg gadget that is shown in the track?

You can…

A B C
set the disposition of a virtual picture to choose options.
see the parameters in front of your car.
project temperature while navigating your car.
use the road on the road.
watch sensor display for a driver and a passenger.
set the Russian language behind your car.
navigate the virtual position of your car of climate control.
use the direction of wheels of you car, moving along the road.
change the road on the road.
watch your car of your car.

POST-LISTENING

4. Think of similar sentences about other car gadgets. What can you do with … ?

You can … .

THE BEST JAMES BOND GADGETS

(04:52)

PRE-LISTENING

1. Do you know James Bond? Do you remember any of films with him? Do you remember any of gadgets that he used?

2. Do you know the following words and phrases:

“mission”, “to crack”, “a missile”, “spectrum”, “a gun”, “space”,

“to discover”, “to prevent”, “to break out”, “to accompany”,

“to identify”, “to seize a control”, “water supply” .




Переглядів: 331

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Part III | WHILE-LISTENING

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.