МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WHILE-LISTENINGWatch the whole video-track and answer the following question: 3. How many gadgets that were used by James Bond are described in the text? 4. What are they? Watch the video-track a part by part and answer the following questions: 00:00 – 00:20 5. How did James Bond complete his missions? 6. What helped James Bond to complete missions? 00:21 – 00:25 7. Complete the following sentence with the words you hear:
00:26 – 01:05 8. Complete the following with the words you hear:
9. When did car phones become commercially available? 01:06 – 01:47 10. Complete the following with the words you hear:
11. When and where was an auto-dialer designed? 12. What was the most advanced lock ever built? 01:48 – 02:08 13. When did ray-guns stop being simply fictional toys? 14. What company began manufacturing laser weapons? 02:09 – 02:27 15. Where is the scene of ‘The Moonraker’ set? 02:28 – 02:52 16. What is special about the boombox shown in the track? 17. When did German police discover the hand guns? 18. What were these hand guns like? 02:53 – 03:35 19. What did James Bond have to do in ‘Tomorrow never dies’? 03:57 – 04:31 20. What mission is James Bond completing in the film mentioned in this part of the track? 21. What is the name of organization that accompanies the idea of creation of implants to identify pets and human? Watch the video-track again and complete the following table: 22. Fill in the gaps in the following table:
POST-LISTENING 23. Which of these gadgets is/are of most importance? Why? 24. Which of these gadgets is/are widely used nowadays?
BRIDGES Part I
1. Why do people build bridges? Where are bridges usually built?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|