МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
WHILE-LISTENINGWatch the video-track a part by part and answer the following questions: 00:00 – 00:19 5. When did people begin thinking of travelling from Wales to Ireland? 6. What task was Tomas Telford given? 7. How old was Tomas Telford? 00:20 – 00:34 8. Fill in the gaps in the following text with the words you hear:
00:35 – 01:00 9. What type of bridge was originally planned to be built? 10. Why did Telford give up the idea of an arch bridge? 01:01 – 02:09 11. What was used to travel across river in ancient times? 12. What are the people shown in the track? 13. What do they want to do? 02:10 – 02:56 14. What process is shown in this part? 15. What is the aim of towers? 16. What should the bridge towers be made of? 03:05 – 03:48 17. How long is the tunnel that was blasted in order to anchor chains of the bridge? 18. What is found at the end of the tunnel? 19. How long are the bolts that join the chains with the frame? 03:49 - end 20. What did the new bridge help to do? 21. How long is the deck of the bridge? 22. How old is the bridge? 23. What is the capacity of the bridge? POST-LISTENING 24. Summarize the information of the track and be ready to tell about the bridge to your partner. 25. Make a small text about the process of construction of a suspension bridge.
6. THE CLIFFTON SUSPENSION BRIDGE 1 (05:00) THE CLIFFTON SUSPENSION BRIDGE 2 (05:00) PRE-LISTENING 1. What is a ‘suspension’ bridge? 2. Do you know where the Clifton Suspension Bridge is situated?
|
|||||||||
|