МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Develop skills for the workplaceThey may be developed through the curriculum or in outside activities such as university clubs and societies. Become involved in teams. Take responsibility and initiative. Start something new, and lead it to completion. Make different kinds of presentations to different kinds of audiences, including factual and persuasive presentations and, if possible, one to an audience hostile to your case. Make the most of opportunities to travel. Practice a language. Take an interest in the local culture, even the economy or politics. Don't just sit on the beach! Set aside opportunities to reflect on your learning Use a learning log. Employers always look for evidence of skills learned. Seek support from colleagues. Learn from both successes and failures. If an experience is painful, turn it into something positive by learning from it. Recognise your own reaction to failures and disappointments, so you can cope better in the future. Use your contacts: develop the art of networking Start with family and friends. They are an easily forgotten resource. Draw up a list of those who might be able to support you in your decisions or help you find vacation work. When networking, ask people for advice. They are usually willing. Also ask them whether they know other people who might be able to help, and whether you can mention their name. Your network will expand, and all kinds of help may result. Explore options Don't sit in an academic oxygen bubble. Read a newspaper. Talk to people (questioning, listening, recording). Visit the careers service to look for vacation work. Use AIESEC and Student Industrial Society networks at university. Find out about the changing graduate job market. Visit careers fairs in the first or second year. Turn research into action. Be proactive. Set objectives and do some "action planning". Make the most of your final year project. It can be a route into employment. Practice negotiation skills Negotiations occur all the time. Practice negotiation skills and recognise all the opportunities to develop them in everyday life.
|
||||||||
|