Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Do something different

What will make you different from the other thousands of graduates? Perhaps you could learn an unusual language, take up a distinctive hobby or set up a new voluntary organisation.

10. Don't panic! You don't have to be perfect

Tackle this Action Plan in manageable chunks and review your progress regularly. You will find you can achieve a great deal over three or four years if you start now.

Degree Course Checklist

When choosing a degree, ask universities some searching questions. Try to discover the answers to the questions below. If necessary show them this checklist.

1. How do staff gather student feedback on the course, and how do they respond to it?

2. Do the staff have a clear idea of the skills which students develop as part of the course, in addition to subject knowledge?

3. What teaching methods are used to help students develop these skills?

4. How are staff teaching skills developed?

5. Is there evidence that the staff work together as a team? For example, has the course been developed as a team or by individuals?

6. How are students encouraged to develop their learning skills? For example, do they encourage 'learning logs' to help students reflect on their learning?

7. Is there any employer input in the way the course is taught?

8. Is it possible to meet graduates who are now working, and can comment on the value of the course?

9. What is the 'dropout rate' for the course, and what are the reasons people leave?

10. What kind of learning environment do they offer? Find out about teaching styles, projects, working in teams, work timetable, the kind of students, access to staff support (e.g. tutors) and the level of structure or independence, and then see how the course will match your preferred learning style.

 

 




Переглядів: 436

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Develop skills for the workplace | PROPERTIES OF MATERIALS 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.