Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модуль 2

ЗМ. 1. Зрівнювання результатів геодезичних вимірів методами математичної статистики

1.1 Сутність задачі зрівнювання результатів вимірів в геодезії

1.2 Два підходи до розв’язання задачі зрівнювання геодезичних побудов.

1.3 Сутність і обґрунтування методу найменших квадратів, його використання у зрівнюванні геодезичних побудов.

ЗМ.2. Параметричний спосіб зрівнювання геодезичних побудов

2.1. Постановка задачі. Рівняння поправок.

2.2. Мінімум|мінімум-ареал| [V2]. Нормальні рівняння.

2.3. Матричне представлення параметричного методу зрівнювання.

Розв’язання нормальних рівнянь.

2.4. Оцінка точності вирівняних|урівнювати| значень невідомих геодезичних вимірів.

2.5. Обчислення|підрахунок| емпіричної середньоквадратичної похибки за поправками, отриманими у результаті |одержувати|із| зрівнювання.

2.6. Середньоквадратична похибка виміряних|виміряти| величин після|потім| зрівнювання.

2.7 Зрівнювання і оцінка точності при нерівноточних| вимірах.

2.8 Приклади складання рівнянь нев’язок для різних видів геодезичних вимірів і геодезичних мереж.

2.9 Зрівнювання трилатерації (лінійна засічка).

2.10. Зрівнювання системи нівелірних|нівелір| ходів.

ЗМ. 3. Метод зрівнювання виміряних величин, пов'язаних умовами

3.1. Постановка задачі. Умовні рівняння.

3.2. Умовний мінімум|мінімум-ареал| [V2]. Нормальні рівняння корелят і їх розв'язання.

3.3. Оцінювання точності функцій зрівняних|урівнювати| величин.

3.4. Обчислення|підрахунок| емпіричної середньоквадратичної| похибки за поправками і середньоквадратичною| похибкою вирівняних|урівнювати| величин.

3.5. Зрівнювання і оцінка точності нерівноточних| вимірів.

3.6. Зрівнювання тріангуляції.

3.7. Зрівнювання систем нівелірних|нівелір| ходів.

ЗМ. 4. Зрівнювання систем виміряних величин, пов'язаних умовами, із|із| додатковими невідомими

4.1. Загальні|спільні| відомості.

4.2. Підведення підсумків курсу.

1.3. Мережева|мережна| модель технології навчання

Мережева модель технології навчання дає уявлення про вивчення навчального матеріалу розподіленого в часі. Надано процес досягнення поставлених цілей у вигляді мережевої (семантичної) моделі, де її вершини відповідатимуть процедурам проведення занять як теоретичних, так і дослідницьких у вигляді лабораторних робіт (див. рис.1.1). Мережева модель ставить у відповідність змістові модулі і об'єм конкретних видів занять. Мережева модель містить декілька видів стосунків «Л – Лр», «Лр –Л», «Лр – Лр», «Лр – І», «Лр – З». Крім того, два види вершин мережевої моделі жорстко впорядковані. Строгий порядок мають вершини Лi , а Лрj . Такий порядок забезпечує послідовне вивчення теоретичного матеріалу і його закріплення у процесі виконання лабораторних робіт. Окремі вершини помічені спеціальним чином, що позначає заняття на яких здійснюються процедури діагностики знань і умінь студентів за пройденим матеріалом, а також заняття на яких видаються розрахунково-графічні завдання.

 


Модуль 1
Л9
ЗМ.1.5
МЕРЕЖЕВА|мережна| МОДЕЛЬ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ|вчення| (МОДУЛЬ 1)
Лр9
Лр8
Лр7
Лр6
Лр4
Лр3
Лр1
Л5
Л3
Л2
Л1
ЗМ.1.4
ЗМ.1.3
ЗМ.1.2
ЗМ.1.1
Тижні
t
Лекції
Лаб. роботи
Л4
Лр2
ЗМ.1.7
Лр11
ЗМ.1.5
Лр17
Лр16
Лр15
Лр14
Лр13
Лр12
Лр10
Л8
Л7
Л6
ЗМ.1.8
ЗМ.1.6
Модуль 1
Тижні
t
Лекції
Лаб. роботи
 
Іспит

Рис. 1.1 – Мережева|мережна| модель викладання навчального матеріалу

 

МЕРЕЖЕВА|мережна| МОДЕЛЬ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ|вчення| (МОДУЛЬ 2)
Визначення
ЗМ.2.2
Л16
Залік
Лр30
Л13
Лр20
Лр29
Лр27
Лр26
Лр24
Лр23
Лр21
Лр18
Л14
Л12
Л11
Л10
ЗМ.2.1
Модуль 2
Тижні
t
Лекції
Лаб. роботи
ЗМ.2.3
Лр32
Лр31
Л15
ЗМ.2.4
Модуль 2
Тижні
t
Лекції
Лаб. роботи
Видача розрахунково-графічних завдань|задавань|
Діагностика знань
ЗМ 1.1
Змістовий модуль

Рис. 1.1 – Мережева|мережна| модель викладання навчального матеріалу (продовження)


1.4. Термінологічна модель змісту|вмісту| навчального матеріалу

Предметом вивчення навчальної дисципліни є|з'являються| методи обробки геодезичних вимірів|вимірів|. Тому як корінне поняття термінологічної моделі навчальної дисципліни оберемо термін «метрологія». На рис.1.2 ілюструється узагальнена схема формування понять науки про виміри - метрології. Тут в якості термінів, що забезпечують розуміння навчального матеріалу використовують терміни і визначення вимірів у геодезії і інструментальних математичних засобах|коштів| (методи, способи, теорії).

Лексика математики
ЛЕКСИКА НАУКОВИХ ОСНОВ ОБРОБКИ ГЕОДЕЗИЧНИХ ВИМІРІВ|вимірів|
Терміни і визначення геодезії
Терміни і визначення: мат. аналізу, теорії імовірності|ймовірності|, мат. статистики, лінійної алгебри і інші
Терміни і визначення метрології
Терміни і визначення теории ошибок
Терміни і визначення теории измерений
Лексика, що забезпечує розуміння необхідності математичної обробки геодезичних вимірів їх інтерпретацію для зберігання в БД геоінформаційних систем
Лексика мови|язика| метрології
Лексика предметної галузі

Рис. 1.2 – Узагальнена схема формування понять метрології

У процесі вивчення навчального матеріалу студенти повинні сформувати термінологічну і понятійну базу певного навчального матеріалу, яку надалі використають при вивченні картографії, геоінформаційних систем, вищої геодезії і таке інше. У верхній частині рис. 1.2 показано, що розпочинаючи вивчення цього навчального матеріалу студенти повинні вже володіти термінологією курсу «геодезія», а також термінами і основними поняттями математичного інструментарію. Термінологія цього навчального матеріалу представлена в додатку Ау вигляді тезауруса.

1.5. Схема технології навчання|вчення| як складова частина




Переглядів: 458

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль 1. | Структурно-логічної схеми підготовки фахівця

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.