Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Структурно-логічної схеми підготовки фахівця

Освітні стандарти вищого навчального закладу за напрямом 6.080101– «Геодезія, картографія та землеустрій», зокрема навчальний план, припускає реалізацію технології навчання «Математична обробка геодезичних вимірів» на 2 курсі (3 і 4 семестри). Технологія навчання, яку розробили, спирається на знання студентів, які вони повинні отримати на першому курсі під час вивчення «Вищої математики», «Геодезії», «Фізики», «Інформатики і програмування», а також інших дисциплін (див. рис. 1.3).

Вища математика
Математична обробка геодезичних вимірювань|вимірів|
  Вища геодезія
Супутникова геодезія
Основи моделювання
  Геодезія
Інформатика і програмування
Технології геоінформаційних систем

Рис. 1.3 – Фрагмент структурно-логічної| схеми, що демонструє зв'язки

технології навчання|вчення| з|із| іншими дисциплінами навчального| плану

Паралельно на другому курсі продовжується математична підготовка студентів з дисциплін «Вища математика» і «Основи моделювання». Ці навчальні дисципліни дозволяють успішно реалізувати технологію навчання: «Основи математичної обробки геодезичних вимірів |». Така логіка побудови процесу формування професійних знань студентів на першому і другому курсах забезпечує успішне вивчення спеціальних дисциплін, таких як: «Вища геодезія», «Картографія», «Супутникова геодезія», «Основи геоінформаційних систем», «Технології геоінформаційних систем» і інші.

Логіка формування професійних знань студентів ілюструється рис.1.3, де показаний фрагмент структурно-логічної| схеми підготовки фахівця|спеціаліста| з урахуванням вивчення навчального матеріалу з математичної обробки геодезичних вимірів|вимірів|.

Таким чином, фрагментарно показане місце|місце-милю| навчальної дисципліни, яке вона займає|позичає| при підготовці студентів за фахом.




Переглядів: 501

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль 2 | Особливості вивчення навчального матеріалу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.