Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Особливості вивчення навчального матеріалу

Досвід|дослід| викладання навчального матеріалу, наведеного в посібнику, показує, що він викликає при його вивченні певні труднощі. Крім того, певні труднощі виникали і у автора, який спробував на основі відомої літератури і освітніх стандартів систематизувати навчальний матеріал і подати його у вигляді змістової основи технології навчання|вчення|.

Однією з основних особливостей цього матеріалу є те, що він максимально наближений до розв’язання практичних завдань геодезії і в ньому відсутні математичні методи і моделі, які рідко використовують або взагалі не використовують у геодезії. Окрім того, мова, якою викладено навчальний матеріал, містить лексику, що є сукупністю термінів декількох предметних галузей і наук, – геодезії, метрології, математичного аналізу, теорії похибок, теорії ймовірностей і математичної статистики. Сумісне використання методичних баз цих наук і теорій зумовлює складність морфологічних і синтаксичних правил граматики професійної мови, на якій викладений навчальний матеріал. Таку мову можна назвати природно-математичною, оскільки, з одного боку, нею викладені основні визначення і коментарі до них, задані умови розв’язання прикладів і таке інше. З іншого боку, на основі математичних символів (алфавіту математичної мови) і правил побудови формул і складніших математичних конструкцій (морфології і синтаксису математичної мови) абстрактно і формально показані співвідношення між виміряними фізичними величинами, які призводять до їх кількісного оцінювання.

Ускладнює мову|язик| викладу навчального матеріалу одночасне використання сучасної символіки математичної мови|язика|, із|із| символікою запровадженою ще
К.Ф. Гауссом, яка за традицією, використовується при описі методів обробки вимірів. Наприклад, одночасно при складанні математичних формул використовують символ суми «[ ]», що запроваджений |запроваджувати| К.Ф. Гаусом і сучасний символ у вигляді заголовної грецької букви|літери| ∑.

Ще одна особливість, яку необхідно враховувати при вивченні навчального матеріалу, – це подібність понять «Приріст змінної» і «похибки вимірювання». Перше поняття лежить в основі диференціального числення, друге складає основу теорії похибок. Смисловим змістом цих понять є різниця. У диференціальному численні це різниця між фіксованою точкою Х0 і довільною точкою Х, яка лежить в деяких межах фіксованої точки. У теорії похибок це різниця між дійсним і виміряним значеннями вимірюваної величини Δ. Тому диференціальне числення як математичний інструментарій при обробці геодезичних вимірів відіграє важливу роль.




Переглядів: 308

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структурно-логічної схеми підготовки фахівця | ОСНОВНІ ВІДОМОСТІ З МЕТРОЛОГІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.