Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Exercise 2.2

Match the following parts of the sentences.

 

A

1. If I go on a diet, 2. If it’s sunny tomorrow, 3. If John doesn’t hurry, 4. If it snows, 5. If there are no buses, a. we’ll make a snowman. b. Miranda will have to take a taxi. c. I’ll lose weight. d. he’ll be late. e. we’ll go for a picnic.

B

1. If you make so much noise, 2. I’ll tell you 3. I won’t finish the work 4. If you’re hungry, 5. They won’t get married 6. You won’t understand a. if there’re any messages for you. b. if you don’t help me. c. I won’t be able to sleep. d. if you don’t listen carefully. e. I’ll make you a sandwich. f. if he doesn’t get a job.

 




Переглядів: 295

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Exercise 1.4 | Exercise 2.3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.