МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Exercise 2.3Complete the sentences. Use the First conditional.
1. If you/ join/ a gym/ I/ join/ too. 2. If you/ take/ these pills/ you/ start/ feel/ better/ very soon 3. If I/ go out/ I/ close/ the window 4. We/ catch/ the train/ if we/ run 5. If I/ not feel/ well/ tomorrow/ I/ stay at home 6. If she/ have/ time/ she/ call/ you 7. Mike/ support/ his daughter/ if she/ enter/ university 8. Polly/ be satisfied/ if she/ be successful/ in her career 9. If my company/ buy/ me/ a mobile/ I/ keep it on/ all the time 10. John/ accept/ the job offer/ if the employer/ agree to his conditions. 11. If we/ come to an arrangement/ tomorrow/ we/ start/ the business/ next week. 12. I/ be/ very careful/ if they/ offer me/ to work abroad.
Exercise 2.4 Write questions.
1. What / Kevin / do/ he / fail the exam? 2. Who / they / invite / their daughter / win the competition? 3. What / you / do / there / be a fire? 4. What / Albert / do / he / decide to set up his own business? 5. Who / you / ask for advice / you / have a problem? 6. What / happen / people / eat only fast food? 7. How much / Donna / earn/ she / star in that film? 8. Where / we / go shopping / the local store / not work? 9. When / I / find out the results / I / take the exam next week? 10. How long / you / stay in the US / you / not find a good job?
Part III Time and Conditional clauses
Exercise 3.1 Complete the sentences, putting the verbs in the correct tense.
1. If I find your book, I will give it to you. (find/give) 2. John … as a travel agent after he … . (work/graduate) 3. She … happy if she … that new job. (not be/not get) 4. I … for you if you … late. (not wait/be) 5. Barry … a lot while he … on holiday. (travel/be) 6. The boy … in bed until he … better. (stay/feel) 7. After he … his driving test, he … a car. (pass/buy) 8. She … to the United States before she … married. (return/get) 9. Julia … her family the presents after they … dinner. (give/have) 10. If the tourists … for a boat trip, they … a wonderful view of the mountains. (go/get) 11. When mum … what we’ve done, she … furious. (find out/be) 12. We … to see the Pyramids as soon as the sun … . (go/rise) 13. If it … chilly, I … you a jacket. (get/bring)
|
||||||||
|