МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Sense groups.We neither think nor speak in single words; we express our thoughts in closely-knit groups of words which contribute to the situation in which we are placed at a given moment. Such groups of words are called sense groups. They are usually separated from each other by pauses, though on occasion these pauses may be suppressed; however, it will be simpler if we assume that the pauses are always present – as in most cases they are – and we shall mark them by means of a vertical bar. E.g. -Good morning.| How are you| - I’m very well,| thank you.| And you?| - Fine.| The last time I saw you | you were just going to take your exam.| - Yes.| I failed, unfortunately.| - Oh,| bad luck.|
Sense groups may consist of a single word or a number of words. Their length may vary according to the situation and the kind of speech being used; for example, in reading aloud a piece of descriptive prose the sense groups will tend to be longer than those found in impromptu conversation. Also a slow rate of delivery will favour more and shorter sense groups as compared with a fast rate. Compare the following:
In April, | June, | September | and November | there are only thirty days.| In April, June, September and November, | there are only thirty days.|
On the whole, however, there is very little choice of grouping in conversational speech, and students will have no difficulty in identifying sense groups and the possible variations relating to them. This is important because we shall be describing the tunes of English in relation, not to single words or sentences or paragraphs, but to sense groups.
|
||||||||
|