Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ваги на фронтальнийнавантажувач

Модельний ряд

Модель НГЗ, т Дискретність відліку, кг Втрата корисної висоти, мм Маса, кг
0,5OCS 0,5 0,2
1OCS 0,5
2OCS
3OCS
5OCS
10OCS
15OCS
20OCS

 

Склад обладнання:

· ваги в збірці з гаком і сережкою знаходяться в транспортній тарі;

· паспорт;

· мережевий шнур для зарядного пристрою;

· пульт дистанційного керування;

· свідоцтво про метрологічну атестацію.

Технічні характеристики:

· Похибка не більше 0,1%;

· Температурний діапазон роботи -20 ... +40 С;

· Відображення ваги відбувається на яскравому світлодіодному індикаторі червоного кольору з розміром символів 18х30 мм;

· Джерело живлення - свинцевий акумулятор, вбудоване автоматичний зарядний пристрій;

· Дистанційне керування вагами здійснюється пультом на відстані до 25 м.

 

Функції ваг для фронтального навантажувача:

· Індикація ваги вантажу в ковші та сумарної маси матеріалу, який завантажується на транспортний засіб (вагон, автомобіль тощо);

· Індикація оперативних даних для оператора (величина заданої порції вантажу, поточне значення завантаженого матеріалу і відсутню масу вантажу до потрібної завантаження транспортного засобу);

· Автоматичне тарування ковша навантажувача;

· Роздруківка квитанцій з даними про зважуваннях безпосередньо на місці завантаження за допомогою термопринтера, інтегрованого в вагопроцесор;

· Вагопроцесор має вбудовану незалежну пам'ять, що дозволяє зберігати всі дані (до 5000 записів) про результати роботи навантажувача (час роботи і простою навантажувача, дані про зважуваннях), за зміну, добу, місяць.

· Реальна оцінка ваги безпосередньо на місці завантаження;

· Режим дозування дозволяє оператору точно завантажувати задану кількість матеріалу.

Технічний параметр, характеристика Значення параметрів
Точність зважування в експлуатації ± 0,25 - 1% *
Живлення, В від бортової мережі навантажувача
Дискретність зважування 10/20 кг
Температура навколишнього середовища від -25 ° С до 50 ° С
Дисплей графічний

* Визначається за результатами випробування

Особливості ваг для фронтального навантажувача:

· Встановлюються на будь-який тип фронтальних навантажувачів;

· Економія часу завдяки повністю динамічному зважуванню дозволяє управляти навантажувачем в звичайному режимі;

· Максимальна надійність і великий термін служби ваг завдяки використанню спеціальних датчиків, які здатні витримувати навантаження до 500 бар;

· Економія місця в кабіні водія завдяки принтеру, вбудованому у ваговій термінал;

· Оперативна роздруківка інформації про вагу відвантаженого матеріалу (найменування матеріалу, данні про замовників і супутня інформація);

· Оператор має можливість вводити реквізити завантаження транспортного засобу й іншу інформацію з клавіатури приладу;

· Легкість використання завдяки зручній індикації й інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу російською мовою.

Опис роботи:

У момент проходження стріли навантажувача через контрольні точки зважування, ваговий термінал інтегрує показники датчиків положення ковша навантажувача і датчика тиску в реальну вагу матеріалу, яка знаходиться в ковші.

Ваги працюють в режимах: навантаження і дозування.

У режимі навантаженнядані про відвантажені порції матеріалу підсумовуються наростаючим підсумком. Після закінчення навантаження оператор фіксує фактичну сумарну масу навантаженого матеріалу, дані зберігаються в пам'яті приладу і виводяться на друк за допомогою принтера.

У режимі дозуванняоператор у ваговому терміналі задає необхідну кількість матеріалу, який відвантажується, після чого при навантаженні кожного ковша на дисплеї відображається необхідний залишок матеріалу, який потрібно довантажити. У налаштуваннях приладу вводиться максимальний допуск перевантаження (недовантаження). У даному режимі фіксація маси матеріалу відбувається в момент підняття ковша після проходження контрольних точок датчиків положення. При закінченні завантаження, під час зважування останнього ковша, спрацьовує сигналізатор завантаження, при перевищенні заданого допуску на індикаторі висвічується напис «перевантаження», після чого необхідно опустити ковш і висипати частина матеріалу, потім знову підняти ковш. Ця функція дозволяє уникнути перевантаження (недовантаження) матеріалу, тобто немає необхідності в подальших розвантажувально-навантажувальних і маневрових роботах, що заощаджує час і кошти

 




Переглядів: 853

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кранові ваги OCS з керуванням по інфрачервоному каналу | Літературознавство й мовознавство

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.