МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
During the interview· When you walk in, shake hands firmly with the interviewer, look them in the eyes and say ‘Pleased to meet you’. · Answer the questions in a confident voice. Don’t speak too quietly or quickly. · Answers should not be one word or one sentence, but also should not be too long. · When answering questions, maintain eye contact with the interviewer. If there is more than one interviewer, give them equal attention. · Give clear, direct answers. If you don’t know something, say so. · Don’t lie. · At the end of the interview, you may be asked: ‘Are there any questions that you would like to ask us?’ Ask the questions prepared beforehand. · In general, be positive and show enthusiasm for the job.
After the interview · If you didn’t answer a question well in the interview, don’t be afraid to phone up soon afterwards and say: ‘I don’t think I explained myself very well in the interview. What I wanted to say was …’ This will show enthusiasm and it will remind our potential employer of you.
III. Answer the questions. 1. What research do you need to do before the interview? 2. What kind of clothes should you wear? 3. What should you do if you arrive very early? 4. What should you do before you enter the interview room? 5. What should you do and say when you meet the interviewer? 6. How long should your answers to questions be? 7. How should you answer questions? 8. What should you general attitude in the interview be? 9. Can you ask any questions during the interview? 10. What should you do after the interview?
IV. Discuss: 1. Do you disagree with any of the points? Which ones? Why? 2. Would you like to add some important points to those mentioned in the article? 3. Do you think you will be good or bad at the interview? What should you do to be better?
Text 3 I. Before you read discuss these questions in pairs. 1. What helps when a person tries to move ahead in his/her career? (Think about personal qualities and workplace factors). 2. What practical advice could you give to someone who wants to get ahead in his career? Make a list of three to five points.
II. Scan the article quickly and find out if any of the points in your list are mentioned.
|
||||||||
|