МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ex.2 Read the dialogues with Alternative and Disjunctive questions. Identify the speaker’s attitude to the listener and the situation.
1 -Will you show me some rings, please? -Certainly, sir. What sort of rings do you want to see? -Wedding-rings, please. -The 'lady isn't with you, | is she? Do you know the size of her finger? 2 -The 'English climate is 'very changeable, isn't it? -Oh, yes, you never know what the weather will be like next hour. 3 -And now let's have some tea. 'How do you like your tea, Mrs. White, strong | or weak? -Not too strong please, and one lump of sugar. 4 -'Shall we 'go to the pictures to night | or shall we 'stay in and 'watch T V? -I'd rather stay at home. I don't feel like going out tonight.
Ex. 3 Mark the intonation. 1 — Are you leaving? —Yes. I'm going out to get a paper. —Which way are you going? —Towards the station, I suppose. —D'you mind taking Rex for a walk? —I'm a bit afraid of the traffic, you know. —Oh, he's very good in the street. —All right, then. 2 — Like to go to the pictures this afternoon? —Well, I was thinking of doing some work in the orchard. —Oh, come on. Can't you do that tomorrow? —It may be raining tomorrow. Are you very keen to go? —Yes, I'm just in the mood. —What's on? —Let's see. Where's yesterday's evening paper? Oh, yes. Here 3 — Have a look at my new bag, Susan. It's lovely, isn't it? —Oh, yes, and there's plenty of room in it, isn't there? —That pretty doll is your birthday present, isn't it? —Yes, I got it last Sunday. —Is it your mother's present or your father's? —Neither. My elder sister Jane bought it for me.
|
||||||||
|