Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ex. 2 Read out the mini-dialogues making sure B’s part sounds emotionally coloured.

1 A: I’m going to give everything up. – B: It’s a silly thing to do. 2 A: I quarreled with Ann the other day. – B: I’m sur prised at you. 3 A: Do you know how to fix the problem? – B: Perfectly. 4 A: How do you like the strawberry flan? – B: It’s de licious. 5 A: Is it a big house? – B: Huge. 6 A: Shall we be in time? – B: We’ll be a head of time. 7 A: Can you manage it alone? – B: I’m sure I can. 8 A: I wouldn’t put up with it. – B: Wouldn’t you? 8 A: It’s pretty chilly waiting here. – B: Bitterly cold. 9 A: When did he come back? Twelve? – B: Later.

 

Ex. 3 Choose the appropriate reply for the given context.

1 They are leaving in an hour. (In an hour. In an hour)

They are leaving in a few minutes. (In an hour. In an hour)

2 He can speak three foreign languages. ( Three. Three)

He can speak two foreign languages. ( Three. Three)

3 This spoon is made of gold. ( Gold. Gold)

It’s a silver spoon. ( Gold. Gold)

4 Does she weigh as much as 80 kilogrammes? ( More. More)

She weighs 80 kilogrammes. ( More. More)

 

Ex. 4 Give an emotionally coloured answer.

1 A: I’ll make it soon, I promise. – B: Yes, but how soon? 2 A: You should apologize immediately. – B: Why should I? 3 A: Harry left without saying goodbye. – B: Did he? 4 A: She has bought a mink coat. – B: Mink. 5 A: I wouldn’t speak to her any more. – B: Wouldn’t you? 6 A: Can she cancel the appointment. – B: I’m sure she can. 7 A: I was very cross with him. – B: Anyone would be. 8 A: You can’t go in there. – B: Can’t I? 9 A: I could show it to him. – B: Well, will you then? 10 A: She’s won again. – B: I knew she’d win.

 


Unit 5 Utterance stress




Переглядів: 410

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
The Rising-Falling Tone | Utterance stress and its distribution in an utterance

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.