Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Rhythmic factor

 

Stress creates the rhythmic structure of an utterance, but rhythm, in its turn, can influence utterance stress. For example, there is a general tendency to place the nuclear stress in a content word in utterance final position, and this is an important feature of the rhythmic organization of English speech. Consider the following:

1) I’m `going. 2) I'm ‘going to `London. 3) I'm ‘going to ‘London for a `holiday.

But when a content word is separated from the end of the utterance by some function words, there is a high probability for the last of them (or the penultimate one) to acquire some degree of prominence and thus maintain rhythm. For example:

His `friends might be .with him. OrHis ‘friends might be `with him.

The most important word may sometimes be placed in the middle or even at the beginning of an utterance. In such case the notional words occurring in the post-nuclear part (the tail) will have, as a rule, some kind of prominence and the last of them often becomes a second nucleus bearing a Low Fall or a Low Rise,

e.g.: |This is the `other bedroom. Or We’ve ‘got a ‘non-`smoking rule in the ‘rooms we \share. Or We can ‘take her to the `sports centre on ,Sunday.

 

Speech Exercises

Ex. 1 Stress in compound adjectives.

Make up compound adjectives from the two groups below:

well - self - - shouldered - confident

over - badly - - minded - weight

broad - narrow - - dressed - conscious

- centred - behaved




Переглядів: 492

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Utterance stress and its distribution in an utterance | Ex. 2 Read out utterances. Note the difference in the accentual-rhythmic structure of the compound adjectives.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.