Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






B) Read the conversation making sure you stress all the syllables printed in block letters.

Lisa: But Tony // surely you REALised// everybody would be wearing SUITS // a job like THAT // SUCH a good SALary// with so much responsibility// you OUGHT to have known BETTer than to WEAR JEANS //

Tony: Don’t reMIND me // I KNOW it was STUpid //

Lisa: WELL, WHAT’s the PROBlem? // I KNOW you’ve GOT a SUIT //

Tony: Oh yes// I’ve GOT one // it was at the CLEANer’s //

Lisa: You’re HOPEless // Here you ARE // With the CHANCE of a LIFEtime // to get EXACTly the job you WANT // you have ALL the right qualifiCAtions // a LOT of exPERience // NO family TIES // and when the DAY of the INterview ARRIVES // YOU’RE in the Interview room // and your SUIT’S in the CLEANer’s//

Tony: I KNOW // I KNOW//

Lisa: WELL // What HAppened // did you forGET to GO for it // lose your TICKet // or WHAT //

Tony: No // but I ASKED SaMANtha // to pick it UP for me // and they GAVE her the WRONG one // by the time I got BACK to the SHOP // it was CLOSE.

 

Memory work

No enemies

by Ch. Mackay

 

You have no enemies you say?

Alas! My friend, the boast is poor;

He who has mingled in the fray

Of duty that the brave endure,

Must have made foes! If you have none,

Small is the work that you have done.

You’ve hit no traitor on the hip,

You’ve dashed no cup from perjured lip,

You’ve never turned the wrong to right,

You’ve been a coward in the fight.

 




Переглядів: 573

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ex. 2 Read out utterances. Note the difference in the accentual-rhythmic structure of the compound adjectives. | Peculiarities of English utterance stress. Content and function words. Weak and strong forms

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.