МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
The Falling Tone PatternThe Falling tone contours all sound definite and complete, yet each of them has a clearly distinct range of meanings. 1 High (Stepping) Head + Mid Wider (or Low Narrow) Fall Contour The meaning of the contour: In statements: neutral, weighty, serious. E.g.: He ‘promised to be ‘back by Monday. In Wh-questions: neutral, weighty, serious. E.g.: What would you like to drink? In Yes/No and tag questions: seeking or expecting confirmation. E.g.: Did you ‘see the van? You ‵like it, don’t you? In imperatives, exclamations: serious, weighty, strong. E.g.: ‘How beautiful. ‘Take it back. You shouldn’t tell her. 2 High (Stepping) Head + High Wide Fall Contour The meaning of the contour: In statements: assertive, insistent, expressing personal concern, surprise, excitement, irritation, protest. E.g.: I didn’t ‵hear that. He couldn’t have ‵told her! In Wh-questions: businesslike, insistent, concerned, brisk. E.g.: ’Why do you ‘keep in‵sisting? Who on ‘earth was `that? In Yes/No questions: the same as said for Contour 1, but in a more insistent way. In imperatives: brisk, businesslike, insistent, urgent. E.g.: ‘Come as ‘soon as you ‵can! In exclamations: light, airy. E.g.: How ‘wonderful your `voice is! 3 Low Head + Low Narrow Fall Contour
The contour sounds calm, reserved, phlegmatic. E.g.: I’d rather you stayed where you are.
Speech Exercises Ex. 1 Practise saying times. Follow the model: What does 15.15. mean? – ‘Quarter past three. 17.53 – seven minutes to six; 19.35 – twenty-five to eight; 13.03 – three minutes past one; 22.45 – quarter to eleven; 14.11 – eleven minutes past two; 18.55 – five to seven; 23.47 – thirteen minutes to midnight; 16.12 – twelve minutes past four; 21.40 – twenty to ten. Now you say what these mean: 11.11; 23.45; 23.15; 23. 48; 2. 30; 4. 41; 4.40. 7.15; 5.05; 17.10; 8.13; 9.35; 18.10; 18.07; 18.38.
|
||||||||
|