Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ex. 1 Show the difference in the expressiveness of speech through modifications of the speaker’s attitude and the subject matter.

1 a) – Why didn’t you answer? Didn’t you want or couldn’t you understand?

– I couldn’t under stand.

b) - Oh, dear. How did you lose them?

- I couldn’t think.

 

2 a) – Why don’t you say anything?

- I can’t hear you.

b) – Don’t be silly, Harry. Staying in bed is the only sensible thing to do.

- No seriously, Nora, I can’t bear it.

 

3 a) – You may call at the bookshop on your way home.

- Where’s that.

b) - You don’t mean to say you’ve forgotten about the interview tomorrow?

- What interview? Oh, that.

 

4 a) – I’ll do it myself.

- It isn’t easy.

b) – I suppose you ought to make another try and do it.

- But I tell you it isn’t easy.

 

Ex. 2 Replace the nuclear tone in the following utterances by an emphatic variant so as to express the suggested feelings. Provide an appropriate context for the original and the transformed utterances.

1 I’ll be back at about six. (insistence)

2 I didn’t ex pect them to be back soon. (contrast)

3 Look at those files. (impatience)

4 I went there last year. (disagreement)

5 By the underground? (incredulity, surprise)

Ex. 3 Showing degrees of enthusiasm:

1 He’s ‘quite nice. (not very enthusiastic)

2 He’s nice (more enthusiastic, neutral)

3 He’s ‘’really `nice (very enthusiastic)




Переглядів: 511

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Emphatic tones | Ex. 4 Read the following dialogues, using numbers at the end of phrases as a guide to decide which attitude to choose.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.