Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перелік рекомендованих тем курсових робіт

1.Комплексна туристська характеристика Болгарії.

2.Комплексна туристська характеристика Угорщини.

3.Комплексна туристська характеристика Польщі.

4.Комплексна туристська характеристика Чеської республіки.

5.Комплексна туристська характеристика Росії.

6.Комплексна туристська характеристика України.

7.Комплексна туристська характеристика Австрії.

8.Комплексна туристська характеристика Великобританії.

9.Комплексна туристська характеристика Німеччини.

10.Комплексна туристська характеристика Іспанії.

11.Комплексна туристська характеристика Італії.

12.Комплексна туристська характеристика Франції.

13.Комплексна туристська характеристика США.

14.Комплексна туристська характеристика Канади.

15.Комплексна туристська характеристика Мексики.

16.Комплексна туристська характеристика Ізраїлю.

17.Комплексна туристська характеристика Туреччини.

18.Комплексна туристська характеристика Індії.

19.Комплексна туристська характеристика Китаю.

20.Комплексна туристська характеристика Японії.

21.Комплексна туристська характеристика Єгипту.

22.Комплексна туристська характеристика Австралії.

23.Оцінка туристських ресурсів для цілей лікувально-оздоровчого туризму на території Китаю.

24.Оцінка туристських ресурсів для цілей туризму з метою відпочинку та розваг на території Китаю.

25.Оцінка туристських ресурсів для цілей ділового туризму на території Китаю.

26.Оцінка туристських ресурсів для цілей ділового туризму на території Китаю.

27.Оцінка туристських ресурсів для цілей релігійного туризму на території Китаю.

28.Оцінка туристських ресурсів для цілей екологічного туризму на території Китаю.

29.Оцінка туристських ресурсів для цілей спортивного туризму на території Китаю.

30.Оцінка туристських ресурсів для цілей пізнавального туризму на території Китаю.

31.Оцінка туристських ресурсів для цілей навчального туризму на території Китаю.

32.Археологічні пам’ятки як об’єкт пізнавального туризму на території Єгипту.

33.Міста як центри пізнавального туризму на території Італії.

34.Бальнеологічні ресурси як основа лікувально-оздоровчого туризму на території Угорщини.

35.Бальнеологічні ресурси як основа лікувально-оздоровчого туризму на території Болгарії.

36.Релігійні особливості Ізраїлю як фактор розвитку туризму.

37.Релігійні особливості Італії як фактор розвитку туризму.

Студент може запропонувати власну тему за будь-якою країною світу або скомпонувавши такі її елемент, як види туристських ресурсів, вид туризму та країну чи її частину.

 





Переглядів: 431

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДОДАТКИ | Додаток В

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.