МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Додаток В
ПЛАН ТУРИСТСЬКОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ КРАЇНИ 1.Географічне положення країни. 1.1.Назва (офіційне і неофіційне). 1.2.Географічне положення. 2.Територія та навколишнє середовище країни. 3.Природа країни. 3.1.Природа як умова розвитку туризму. 3.2.Рельєф. 3.3.Клімат. 3.4.Води Світового океану і суші. 3.5.Природні зони, рослинність і тваринний світ. 4.Народонаселення країни. 4.1.Характеристика населення країни. 4.2.Народи, раси, конфесії. 5.Історія країни. 6.Культура країни. 6.1.Мистецтво як компонент культури. 6.2.Релігія у сфері туризму. 6.3.Етнографічна культура. 7.Політичні умови розвитку туризму. 8.Економіка та інфраструктура країни. 9.Оцінка студентом сучасного стану та перспектив розвитку туризму в країні. 9.1.Статистика туризму. 9.2.Характеристика видів туризму за мотивацією та основних туристських центрів країни. Додаток Г ЗОЛОТЕ КІЛЬЦЕ РОСІЇ Програма туру для збірних груп ПЕРЕЯСЛАВЛЬ-ЗАЛЕССЬКІЙ, ЯРОСЛАВЛЬ, КОСТРОМА, РОСТОВ ВЕЛИКИЙ 2 дня/1 ніч
Й день 8-00. Збір групи. Від’їзд із Москви. 11-00. Переяславль-Залесській. Екскурсія Червоною площею та в Преображенській собор. Від’їзд до Ярославля. 15-00. Ярославль. Обід в ресторані. 16-00. Екскурсія містом із відвідинами Спасо-Преображенського монастиря. 18-00. Від’їзд до Костороми. Розміщення в туркомплексі «Інтурист-Косторома». Вечеря в ресторані готелю. Вільний час.
Й день 8-30. Сніданок. 9-30. Екскурсія містом, включаючи Богоявленсько-Анастасіїн монастир, Іпатієвській монастир з Троїцьким собором. 12-30. Обід в ресторані міста. 13-30. Від’їзд до Ростова Великий. 15-30. Ростов Великий. Екскурсія Кремлем з відвідинами музею фініфті. 17-00. Від’їзд групи до Москви. 21-00. Орієнтовний час прибуття до Москви. До програми тура додаються описи основних екскурсій, представлених в програмі. Наприклад: Екскурсія «Скити Валааму» Пішохідна екскурсія, маршрут якої проходить по трьох Валаамськім скитах – Восресенському, Гефсиманському, Конеському ... (подальший опис). Тривалість екскурсії – 3 години 30 хвилин. Додаток Д (зразок оформлення змісту роботи з теми: «Комплексна туристська характеристика Китаю») ЗМІСТ
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|