МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ЧЕРКАСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Збірник вправ з української мови за професійним спрямуванням
Затверджено на засіданні кафедри української мови та загального мовознавства, протокол № 4 від 24 жовтня 2013, та Методичною радою ЧДТУ, протокол № від 2013
Черкаси – 2013 Укладачі: Сидоренко Людмила Миколаївна,к. філол. н., доцент Ракшанова Ганна Федорівна, к. філол. н., доцент
Рецензент: Пчелінцева О.Е., к. філол. н., доцент Збірник вправ з української мови за професійним спрямуванням для студентів усіх спеціальностей/ Укл.: Л.М. Сидоренко, Г. Ф. Ракшанова; Міністерство освіти і науки України, Черкаський державний технологічний університет. – Черкаси: ЧДТУ, 2013. – 58 с. Збірник вправ з української мови За професійним спрямуванням Для студентів усіх спеціальностей ПЕРЕДМОВА Головне завдання вищої школи – готувати висококваліфікованих фахівців, які досконало володіють державною мовою в усній та писемній її формах. Курс «Українська мова (за професійним спрямуванням)» передбачає продовження формування національно-мовної особистості, комунікативних навичок майбутніх спеціалістів, студіювання особливостей фахової мови. Вивчаючи курс, студенти різних спеціальностей набувають теоретичних знань про фахове спілкування, його етапи й роль у професійній діяльності, засвоюють термінологію майбутньої спеціальності, відомості про призначення і структуру ділових документів, необхідних фахівцю певного профілю, формують стійкі комунікативні компетенції, потрібні у професійному спілкуванні, навички послуговування вербальними і невербальними засобами обміну інформацією. Професійне спілкування – одна з необхідних і загальних умов формування й розвитку особистості майбутніх фахівців будь-якої галузі. Для сучасного фахівця необхідним є оволодіння знаннями у своїй спеціальності державною мовою. Фахівець як особистість не може бути тільки виконавцем нормативної професійної діяльності. Він має справу з людським спілкуванням, і його взаємодії з індивідом опосередковуються предметними знаннями й системою соціально-психологічних відносин у цих спільностях. Специфіка формування культури професійного спілкування у студентів технічних університетів полягає у: використанні комунікативного підходу в навчанні; моделюванні ситуацій професійного спілкування, які створюють максимальне зближення навчального процесу й реальної професійної комунікації українською мовою. Моделюючи ситуації професійного спілкування на заняттях з української мови (за професійним спілкуванням), студенти обмінюються поданою інформацією, видозмінюють її, створюють якісно нову, з метою отримання необхідних для них відомостей у конкретній галузі професійної діяльності. Методичне видання допоможе студентам технічного університету в розвиткові мотивації до вдосконалення навичок культури професійного спілкування; комунікативного розвитку мови у формуванні професійного мовлення. Практичний аспект методичного видання спрямовано на оволодіння виражальними засобами української літературної мови фахового спрямування: науковою термінологією, відтінками значення слів, стійкими зворотами, синтаксичними моделями, синонімікою висловлювань, професійною лексикою. Творчий розвиток майбутнього фахівця будь-якої галузі неможливий без уміння чітко, логічно, правильно мислити й виражати свої думки, тому завдання спрямовані на збагачення й мовленнєвий розвиток студентавищої технічної школи, передбачають формування й удосконалення вмінь і навичок оволодіння нормами сучасної української літературної мови, зокрема такими, які найчастіше порушуються; оперування українською термінологією професійного спрямування; набуття навичок роботи з різними типами словників, граматиками, довідниками, Інтернет-ресурсами, які сприятимуть удосконаленню професійної мовленнєвої культури майбутнього фахівця будь-якої галузі. «Збірник вправ з української мови за професійним спрямуванням» розрахований для студентів усіх спеціальностей. ТЕМА 1
|
||||||||
|