Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕДМОВА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЧЕРКАСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Збірник вправ з української мови за професійним спрямуванням

 

 

Затверджено на засіданні кафедри української мови та загального мовознавства,

протокол № 4 від 24 жовтня 2013,

та Методичною радою ЧДТУ,

протокол № від 2013

 

 

Черкаси – 2013

Укладачі: Сидоренко Людмила Миколаївна,к. філол. н., доцент

Ракшанова Ганна Федорівна, к. філол. н., доцент

 

 

Рецензент: Пчелінцева О.Е., к. філол. н., доцент

Збірник вправ з української мови за професійним спрямуванням для студентів усіх спеціальностей/ Укл.: Л.М. Сидоренко, Г. Ф. Ракшанова; Міністерство освіти і науки України, Черкаський державний технологічний університет. – Черкаси: ЧДТУ, 2013. – 58 с.

Збірник вправ з української мови

За професійним спрямуванням

Для студентів усіх спеціальностей


ПЕРЕДМОВА

Головне завдання вищої школи – готувати висококваліфікованих фахівців, які досконало володіють державною мовою в усній та писемній її формах. Курс «Українська мова (за професійним спрямуванням)» передбачає продовження формування національно-мовної особистості, комунікативних навичок майбутніх спеціалістів, студіювання особливостей фахової мови.

Вивчаючи курс, студенти різних спеціальностей набувають теоретичних знань про фахове спілкування, його етапи й роль у професійній діяльності, засвоюють термінологію майбутньої спеціальності, відомості про призначення і структуру ділових документів, необхідних фахівцю певного профілю, формують стійкі комунікативні компетенції, потрібні у професійному спілкуванні, навички послуговування вербальними і невербальними засобами обміну інформацією.

Професійне спілкування – одна з необхідних і загальних умов формування й розвитку особистості майбутніх фахівців будь-якої галузі. Для сучасного фахівця необхідним є оволодіння знаннями у своїй спеціальності державною мовою.

Фахівець як особистість не може бути тільки виконавцем нормативної професійної діяльності. Він має справу з людським спілкуванням, і його взаємодії з індивідом опосередковуються предметними знаннями й системою соціально-психологічних відносин у цих спільностях. Специфіка формування культури професійного спілкування у студентів технічних університетів полягає у: використанні комунікативного підходу в навчанні; моделюванні ситуацій професійного спілкування, які створюють максимальне зближення навчального процесу й реальної професійної комунікації українською мовою. Моделюючи ситуації професійного спілкування на заняттях з української мови (за професійним спілкуванням), студенти обмінюються поданою інформацією, видозмінюють її, створюють якісно нову, з метою отримання необхідних для них відомостей у конкретній галузі професійної діяльності.

Методичне видання допоможе студентам технічного університету в розвиткові мотивації до вдосконалення навичок культури професійного спілкування; комунікативного розвитку мови у формуванні професійного мовлення.

Практичний аспект методичного видання спрямовано на оволодіння виражальними засобами української літературної мови фахового спрямування: науковою термінологією, відтінками значення слів, стійкими зворотами, синтаксичними моделями, синонімікою висловлювань, професійною лексикою.

Творчий розвиток майбутнього фахівця будь-якої галузі неможливий без уміння чітко, логічно, правильно мислити й виражати свої думки, тому завдання спрямовані на збагачення й мовленнєвий розвиток студентавищої технічної школи, передбачають формування й удосконалення вмінь і навичок оволодіння нормами сучасної української літературної мови, зокрема такими, які найчастіше порушуються; оперування українською термінологією професійного спрямування; набуття навичок роботи з різними типами словників, граматиками, довідниками, Інтернет-ресурсами, які сприятимуть удосконаленню професійної мовленнєвої культури майбутнього фахівця будь-якої галузі.

«Збірник вправ з української мови за професійним спрямуванням» розрахований для студентів усіх спеціальностей.


ТЕМА 1




Переглядів: 552

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
WELCOME TO RURAL VIETNAM | ДЕРЖАВНА МОВА – МОВА ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.052 сек.