МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа 49. У яких випадках порушена нормативність вживання прийменника на?Забратися на піч, политися на землю, іти на душу, спасти на думку, жити на селі, іти на Львів, вийти на дзвінок, поїхати на весілля, піти на фільм, сидіти на уроках, зайти на вареники, з'явитися на дверях, прибігти на хвильку, бути на роботі, на погоду, на світ народитися, немає надій на приятеля, позичати на хліб, зробити на совість, впливати на психіку, покласти на стіл, оженитися на Марусі, ростуть на вербі, на вибір, старший на два роки, на цьому світі, будинок на два поверхи; дарувати на згадку, їхати на фрукти, йти на обід. Вправа 50. Вкажіть на недоліки наведених речень. Запропонуйте свої варіанти правки. 1. Вони весело грали на губну гармонію і співали свої нелюдські пісні. 2. Згідно листа Держагропрому в доплату за вирощену продукцію спеціалістам виплачується 50 % суми. 3. Намічено провести велику святкову програму з виступів колективів художньої самодіяльності, мотопробігу по дорогах району, конкурс народних талантів. 4. Оперативна обстановка вимагає негайного вжиття заходів по активізації профілактичної роботи правоохоронними органами. 5. Нещодавно відбулася сесія міської Ради народних депутатів, яка розглянула питання про стан і заходи по поліпшенню торговельного, комунального, побутового обслуговування міста. 6. Констатуємо факт буквально варварського ставлення останнім часом до книжок студентів. ТЕМА 3 СТИЛІ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ Вправа 51. Прочитайте текст. Перекажіть його. Випишіть у зошити слова ділової лексики. Вимоги до документів, що мають бути повноцінним джерелом інформації. 1. Документ повинен видаватися повноважним органом або особою відповідно до її компетенції 2. Документ повинен не суперечити чинному законодавству і директивним вказівкам вищих керівних органів 3. Документ повинен бути достовірним і відповідати завданням конкретного керівництва, тобто ґрунтуватися на фактах і містити конкретні і реальні пропозиції або вказівки. 4. Документ повинен бути складений за встановленою формою. 5. Документ має бути бездоганно відредагований і оформлений. Вправа 52. Визначте будову словосполучень. Вкажіть, до якого стилю належить кожне із них. Приголосні звуки, росою умиті, мислити по-державному, складне речення, десяткові дроби, серце країни, доводити до відома, повсякденна праця, вимушена посадка, піфагорова теорема, залишитися з носом, позбавити громадських прав, квіти життя, геть з очей, голубко сизокрила. Вправа 53. Прочитайте текст. Проаналізуйте його мовні особливості. У чому виявляється стилістичний дисонанс? Якими мали б бути репліки внука. Відтворіть розмову бабусі з онуком, щоб вона мала природний характер.
|
||||||||
|