МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа 69. Відредагуйте телефонну розмову.- Алло. Це хто? - Стеценко. А хто Вам треба? - Петро Іванович. Я не знаю, як його прізвище. - А хто це дзвонить? - Яка різниця? Я хотів би поговорити з Петром Івановичем. - Зараз йому ніколи з Вами говорити. ТЕМА 5 КУЛЬТУРА УСНОГО ФАХОВОГО СПІЛКУВАННЯ Вправа 70. Дайте всі можливі відповіді на запитання. 1. Котра година? 2. Як тебе (Вас) звати? 3. Де ти (Ви) проживаєш (мешкаєш)? 4. Як вітаєшся (вранці, вдень, ввечері)? 5. Як прощаєшся (з другом, рідними, чужими людьми)? 6. Як можна попросити пробачення? 7. Як можна подякувати? Вправа 71. Складіть діалоги (10-15 фраз); а) двох учнів на перерві; б) братика й сестрички в зоопарку (в кінотеатрі); в) матері (батька) й сина (дочки) про справи в інституті. Вправа 72. Прочитайте речення. Які норми мовного етикету вони виражають, що в них засуджується і чому? 1. Яка чемна у вас донечка: усім сусідам каже «добридень». 2. Привітний у мене сусід, уважна людина: не забуває привітати мене з днем народження. 3. Яка неприємна людина: усім каже «ти». 4. Наша сусідка – чемна людина, завжди так ввічливо каже «спасибі» навіть за дрібну послугу. 5. Такі невиховані діти у наших сусідів; ніколи не вітаються. 6. Он сусідка сусідці розказує новини так, що на всю вулицю чути. 7. Що ви мене паном називаєте? Який я вам пан? 8. От невихована людина: рота не дає відкрити, все говорить, перебиває всіх. Вправа 73. Прочитайте прислів’я. Які порушення мовного етикету в них названі? 1. Базіка – мовний каліка. 2. Ляпає язиком, як постолом. 3. Накрив мокрим рядном та ще й помелом. 4. Говорить, наче три дні не їв. 5. Гавкає, як собака на прив’язі. 6. Заторохтіла сорока, наче діжка з горохом 7. Меле, як порожній млин. 8. Бесіди багато, а розуму мало. 9. Глухий слухає, як німий говорить. 10. На городі бузина, а в Києві дядько. Вправа 74. Прочитайте прислів’я. Сформулюйте за їх змістом правила мовного етикету. Бережи хліб на обід, а слово на відповідь. Краще мовчати, ніж брехати. Дав слово – дотримай його. Не хочеш почути дурних слів, не кажи їх сам. Що маєш казати, то наперед обміркуй. Хліб-сіль їж, а правду ріж. Треба знати, де що сказати. Ласкаве слово – як день ясний. Погане слово проковтни. Всякому слову час. ТЕМА 6 ДІЛОВІ ПАПЕРИ ЯК ЗАСІБ ПИСЬМОВОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
|
||||||||
|